Tájékoztatunk, hogy 2019. január 10-én a www.vectraline.hu weboldalunk és webáruházunk megújul.
Célunk az volt, hogy a mai kor követelményeinek megfelelő online információs és rendelési felületet hozzunk létre, amelyek megjelenésben és funkcionalitásban is támogatják partnerink munkáját.
A jövőben a www.vectraline.hu ügyfélfogadó informatív oldalként fog megjelenni.
Megrendeléseid a nyitó oldalról elérhető „budapesti cégellátás webáruház” menüre kattintva -, vagy közvetlenül a www.vectraline.hu/budapesti-cegellatas oldalon - bejelentkezés után tudod leadni.
A teljesség igénye nélkül kiemelnénk pár újdonságot:
-
Bejelentkezés után hírfolyamból tájékozódhatsz az aktuális árváltozásokról és akciókról;
-
Nyomon követheted aktív és múltbéli rendeléseid, számláid, kiszállított csomagjaid;
-
A 2 lépcsős felhasználói rendelés modul segítségével szabályozhatod személyre/munkakörre vonatkozóan a rendelési jogosultságokat;
-
Egyedi lista oldal készíthető, melynek segítségével egyedi szempontok alapján csoportokba rendezheted a kiválasztott termékeket;
-
Az árak és kedvezmények menüben láthatod az aktuális egyedi árakat, kedvezményeket;
-
Költséghelyeket hozhatsz létre, így a szervezeteden belüli költségeket keretek közé szoríthatod.
Ha az új oldalak kezelésével kapcsolatban kérdésed merülne fel, vagy segítségre van szükséged, kérlek, keresd ügyfélszolgálatunkat a (06-1) 401 8080-as telefonszámon vagy a cegellatas@vectraline.hu e-mail címen.
Köszönjük, hogy 2018-ban velünk voltál, 2019-ben webáruházunk fejlesztésével is szeretnénk hozzájárulni Partnereink személyes sikereihez, és növelni az irodaszer beszerzésre fordított idő hatékonyságát.