Az 1995-ban alapított Vectra-Line mára Magyarország egyik vezető papír-írószer, irodaszer nagykereskedelmi vállalkozása.
Mi a Vectra-Line-nál pontosan tudjuk, hogy mire van szüksége egy mai modern irodának, legyen szó az irodák napi működéséhez szükséges termékek beszerzéséről vagy új irodák felszereléséről. Az irodaellátás minden területén (irodaszer, irodatechnika, élelmiszer, tisztítószer, létesítményüzemeltetés), valamint teljes körű grafikai és nyomdai kivitelezésben nyújtunk komplex és cégre szabott megoldásokat a Budapesten és az agglomerációjában működő irodák részére. Ügyfeleink maximális elégedettségére törekszünk, ezért tevékenységünk középpontjában a kimagasló ügyfélszolgálati munka áll. Mindig szakértő és barátságos tanácsokkal segítünk a kérdések megválaszolásában. Budapesten és agglomerációjában 24 órán belüli házhoz szállítással értékesítjük a legnagyobb márkák legkeresettebb termékeit. A munkanapokon 16:00-ig leadott, nettó 20.000 Ft feletti megrendelést gyorsan és pontosan a következő munkanapon díjmentesen házhoz szállítjuk. Ráadásul, ha nem teljesen vagy elégedett a vásárlással, akkor 14 napon belül ingyenesen visszaszállítjuk a megrendelésedet.
Ezekben a termékkörökben számíthatsz ránk:
- Irodaszer:
- Irodaszer kínálatunkban minden neves nemzetközi márka kínálata megtalálható. Igyekszünk az igényeknek megfelelő magas, ill. ár-érték arányban a legkiválóbb minőségű termékeket forgalmazni, szem előtt tartva vásárlóink igényeit.
- Technológia:
- Bővülő IT, irodatechnika és számítástechnika kínálatunknak köszönhetően, könnyen beszerezheted az irodában használatos eszközöket, perifériákat, illetve azok tartozékait.
- Élelmiszer:
- Vevői igényekre alapozva, több száz féle élelmiszer található meg kínálatunkban, így biztosan kialakítható a működéshez szükséges minőségi vendéglátás és napi fogyasztás termékválasztéka.
- Tisztítószer, vegyi áru:
- A tiszta irodai környezet kialakításához nélkülözhetetlenek a minőségi tisztítószerek és mosdó higiéniai termékek használata. Igyekszünk az ipari felhasználók egyedi igényeire is odafigyelni.
- Létesítményüzemeltetés:
- Az iroda zavartalan működéséhez szükséges termékek beszerzése sem probléma, így zavartalanul foglalkozhatsz a saját munkáddal, mert mi levesszük az iroda napi működésének fáradalmait a válladról.
Szolgáltatásaink:
- Egy beszállítótól, egy helyről mindent be tudsz szerezni:
- 20.000+ termék, ebből 15.000 található raktárunkon, ami a céged napi működéséhez elengedhetetlenek: irodaszerek, tisztítószerek, élelmiszerek, nyomtatási kellékanyagok, iroda -, és számítástechnikai termékek, háztartási kisgépek stb.
- Költségoptimalizálás, gazdaságos üzemeltetés:
- 400+ márka forgalmazójakén, milliárdos beszerzésünk lehetőségeként, 28 éves üzleti tapasztalatunknak köszönhetően megtaláljuk a megoldást az irodád költséghatékony működésére. Cégre szabott egyedi árakkal, kedvezményekkel és tanácsokkal segítjük Partnereinket az ideális irodaszer beszerzésük kialakításában.
- Nem kell raktároznod::
- Munkanapokon nettó 20.000 Ft felett 16:00-ig leadott megrendelésedet másnap kiszállítjuk az irodádba vagy akár az otthonodba.
- Rendelésedet könnyen és gyorsan leadhatja a webáruházunkban:
- Webáruházunk webirodájában számos szolgáltatással segítjük munkádat pl. új szállítási vagy számlázási címet vehetsz fel, kezelheted a kedvenc termékeidet, letöltheted a számláidat vagy akár a korábbi rendeléseiről tájékozódhatsz.
- Várakozás nélkül elérheted a munkatársainkat:
- Ügyfélszolgálatunk munkatársait vagy dedikált ügyfélmenedzsereinket könnyen eltudod érni, akik készséggel válaszolnak a kéréseidre, kérdéseidre.
- Rugalmasan és gyorsan kezeljük a reklamációit:
- Webáruházunkban pár gombnyomásra jelezheti reklamációját, melyet kollégáink 1 napon belül kivizsgálnak.
- Költséghelyenkénti csomagolás és számlázás:
- Igény szerint a leadott megrendelésedet költséghelyre csomagolva és szállítva adjuk át. Webáruházunkban 2 lépcsős rendelésengedélyezés is lehetséges, ami meggyorsítja a rendelési kompetenciák adminisztrációját.
- Havi gyűjtőszámla:
- A hónap utolsó napján gyűjtőszámlát készítünk a tárgy hónapban leigazolt és átvett termékek szállítólevelei alapján, így a hó közben felmerült apró számlák adminisztrálása nem okoz többletmunkát és költségeket.
- Cégre szabott egyedi árak:
- A vevői igényekre reagálva és a személyes látogatásaink során szerzett tapasztalatainkra alapozva, cégre szabva megtaláljuk a legkedvezőbb ár-érték arányú termékeket, amik a költséghatékony irodai működéshez szükségesek.
- Törzsvásárlói pontgyűjtő program:
- Szeretnénk meghálálni Partnereinknek, hogy hűséges és aktív vásárlója cégünknek, ezért megalkottuk a FORTUNA törzsvásárlói programot. Minden vásárlásárlás kifizetését követően 100 forintonként 1 forintnak megfelelő hűségpontot írunk jóvá. Amennyiben a vásárlás során a cégünk által forgalmazott saját márkákra esik a választásod, úgy a gyűjtött pontokat megduplázzuk. A gyűjtött pontok korlátozás nélkül bármely termékünkre levásárolhatóak.
- Garantált ajándék bruttó 250.000 Ft vásárlás felett:
- Szeretnénk örömet okozni azzal, hogy ha kéthavonta bruttó 250.000 Ft felett vásárolsz, akkor értékes ajándékot adjunk.
Milyen kondíciók mellet nyújtjuk a logisztikai szolgáltatásainkat?
- Rendelés leadás határideje a másnapi házhozszállításhoz:
- Telefonon, faxon 15.00 óráig,
- Webáruházon keresztül 16.00 óráig.
- Minimum rendelési értékhatár az ingyenes kiszállításhoz:
- Budapest és agglomerációjában nettó 20.000,-Ft,
- Budapest és agglomerációján kívül nem szolgálunk ki végfelhasználókat és fogyasztókat.
- Nettó 20.000 Ft rendelési értékhatár alatti megrendelések kiszállítási díja:
- Egységesen nettó 990,-Ft/csomag.
- Logisztikai díj:
- Nettó 100.000,-Ft értékű megrendelésig 590,-Ft + ÁFA/alkalom, ezt meghaladó értékű megrendelés esetén a nettó rendelési érték 0,06%-a.