Termékek
Menü
budapesti vállalkozások teljeskörű cégellátása 24 órán belül

Bejelentkezés

Elfelejtette a jelszavát?

Segítünk!

Ön új felhasználó? Regisztráljon!

Miért érdemes minket választani?

Az 1995-ban alapított Vectra-Line mára Magyarország egyik vezető papír-írószer, irodaszer nagykerekedelmi vállakozása.

Mi a Vectra-Line-nál pontosan tudjuk, hogy mire van szüksége egy mai modern irodának, legyen szó az irodák napi működéséhez szükséges termékek beszerzéséről vagy új irodák felszereléséről. Az irodaellátás minden területén (irodaszer, irodatechnika, élelmiszer, tisztítószer, létesítményüzemeltetés), valamint teljes körű grafikai és nyomdai kivitelezésben nyújtunk komplex és cégre szabott megoldásokat a budapesti irodák részére. Ügyfeleink maximális elégedettségére törekszünk, ezért tevékenységünk középpontjában a kimagasló ügyfélszolgálati munka áll. Mindig szakértő és barátságos tanácsokkal segítünk a kérdések megválaszolásában. A budapesti agglomerációban 24 órán belüli házhoz szállítással értékesítjük a legnagyobb márkák legkeresettebb termékeit. A munkanapokon 16:00-ig leadott nettó 15.000 Ft feletti megrendelést gyorsan és pontosan a következő munkanapon díjmentesen házhoz szállítjuk. Ráadásul, ha nem teljesen elégedett a vásárlással, akkor 14 napon belül ingyenesen visszaszállítjuk megrendelését.

Ezekben a termékkörökben számíthat ránk:

  • Irodaszer:
    • Irodaszer kínálatunkban minden neves nemzetközi márka kínálata megtalálható. Igyekszünk az igényeknek megfelelő magas, ill. ár-érték arányban a legkiválóbb minőségű termékeket forgalmazni, szem előtt tartva vásárlóink igényeit.
       
  • Technológia:
    • Bővülő IT, irodatechnika és számítástechnika kínálatunknak köszönhetően, könnyen beszerezheti az irodában használatos eszközöket, perifériákat, illetve azok tartozékait.
       
  • Élelmiszer:
    • Vevői igényekre alapozva, több száz féle élelmiszer található meg kínálatunkban, így biztosan kialakítható a működéshez szükséges minőségi vendéglátás és napi fogyasztás termékválasztéka.
       
  • Tisztítószer, vegyi áru:
    • A tiszta irodai környezet kialakításához nélkülözhetetlenek a minőségi tisztítószerek és mosdó higiéniai termékek használata. Igyekszünk az ipari felhasználók egyedi igényeire is odafigyelni.
       
  • Létesítményüzemeltetés:
    • Az iroda zavartalan működéséhez szükséges termékek beszerzése sem probléma, így zavartalanul foglalkozhat a saját munkájával, mert mi levesszük az iroda napi működésének fáradalmait a válláról.
       

Legnépszerűbb szolgáltatásaink:

  • Költséghelyenkénti komissiózás és szállítás:
    • Igény szerint a leadott megrendeléseket költséghelyre csomagolva és szállítva adjuk át partnereinknek. Webáruházunk a felhasználói funkciójának köszönhetően 2 lépcsős rendelésengedélyezés is lehetséges, ami meggyorsítja a rendelési kompetenciák adminisztrációját.
       
  • Havi gyűjtőszámla:
    • A hónap utolsó napján gyűjtőszámlát készítünk a tárgy hónapban leigazolt és átvett termékek szállítólevelei alapján, így a hó közben felmerült apró számlák adminisztrálása nem okoz többletmunkát és költségeket.
       
  • 8.000 féle termék másnapra 2.000 m2-es raktárunkból.:
    • A magas rendelkezésre állásunknak köszönhetően a webáruházunkban leadott megrendeléseket a következő munkanapon házhozszállítjuk, ezzel segítve partnereink gyors és gördülékeny irodai munkáját.
       
  • Költségoptimalizálás, gazdaságos üzemeltetés:
    • 300+ márka forgalmazójaként, milliárdos beszerzésünk lehetőségeként, 23 éves üzleti tapasztalatunknak köszönhetően megtaláljuk a megoldást az irodák költséghatékony működésére. Cégre szabott egyedi árakkal, kedvezményekkel és tanácsokkal segítjük partnereinket az ideális irodaszer beszerzésük kialakításában.
       
  • Cégre szabott egyedi árak:
    • A vevői igényekre reagálva és a személyes látogatásaink során szerzett tapasztalatainkra alapozva, cégre szabva megtaláljuk a legkedvezőbb ár-érték arányú termékeket, amik a költséghatékony irodai működéshez szükségesek.
       
  • Személyes kapcsolattartás:
    • Ügyfélmenedzsereink a partnereink gyors és pontos tájékoztatása érdekében rendszeresen, személyesen látogatják partnereinket. A képviselői rendszerünket regionálisan működtetjük, ügyfél menedzsereink és az ügyfélszolgálat párost alkotva kezelik a kiemelt partnereinket, ezzel biztosítva a legmagasabb szintű ügyfélszolgálati munkát.

Milyen kondíciók mellet nyújtjuk a logisztikai szolgáltatásainkat?

  • Rendelés leadás határideje a másnapi házhozszállításhoz:
    • Telefonon, faxon 15.00 óráig,
    • Webáruházon keresztül 16.00 óráig.
       
  • Minimum rendelési értékhatár az ingyenes kiszállításhoz:
    • Budapest és agglomerációjában nettó 15.000,-Ft,
    • Budapest és agglomerációján kívül nem szolgálunk ki végfelhasználókat.
       
  • Nettó 15.000 Ft rendelési értékhatár alatti megrendelések kiszállítási díja:
    • Egységesen nettó 990,-Ft/csomag.
       
  • Logisztikai díj:
    • Nettó 100.000,-Ft értékű megrendelésig 590,-Ft + ÁFA/alkalom, ezt meghaladó értékű megrendelés esetén a nettó rendelési érték 0,06%-a.