Termékek
Menü

Bejelentkezés

Elfelejtetted a jelszavad?

Segítünk!

Új felhasználó vagy? Regisztrálj!

MENTSD MEG ÉS SPÓROLJ!

Közeli lejáratú élelmiszerek 30-60% kedvezménnyel! A részletekért kattints!

 

Miért érdemes minket választani?

Az 1995-ben alapított Vectraline mára Magyarország egyik meghatározó irodaellátó kis- és nagykereskedelmi vállalkozásai közé tartozik.

A Vectraline-nál pontosan tudjuk, mire van szüksége egy modern irodának, legyen szó napi működéshez szükséges termékekről vagy új irodák felszereléséről. Az irodaellátás minden területén — irodaszer, irodatechnika, élelmiszer, tisztítószer, létesítményüzemeltetés — valamint grafikai és nyomdai kivitelezésben is komplex, cégre szabott megoldásokat kínálunk.

Ügyfeleink elégedettsége a legfontosabb számunkra, ezért kiemelt figyelmet fordítunk a szakértő és barátságos ügyfélszolgálatra, hogy minden kérdésedre gyorsan és pontos választ kapj.

A legnagyobb márkák legnépszerűbb termékeit értékesítjük, és 24 órán belüli házhoz szállítást biztosítunk. Munkanapokon 16:00-ig leadott, nettó 20.000 Ft feletti megrendeléseidet pontosan és díjmentesen szállítjuk ki a következő munkanapon.

Ha nem vagy elégedett a vásárlásoddal, 14 napon belül díjmentesen visszaszállítjuk a termékeket.

Termékkínálatunk, amelyben számíthatsz ránk

 IRODASZER
Kínálatunkban minden ismert nemzetközi márka megtalálható. Arra törekszünk, hogy a vásárlói igényeket szem előtt tartva, a legjobb ár-érték arányú és kiemelkedő minőségű termékeket biztosítsuk.

TECHNOLÓGIA
IT, irodatechnika és számítástechnikai termékeink lehetővé teszik, hogy könnyedén beszerezhesd az irodai eszközöket, perifériákat és azok tartozékait.

ÉLELMISZER
Partnereink igényeire alapozva több ezer élelmiszer közül választhatsz, amelyekkel a mindennapi fogyasztáshoz és vendéglátáshoz szükséges minőségi kínálatot is könnyen kialakíthatod.

HIGIÉNIA
A tiszta és rendezett irodai környezet alapja a megfelelő tisztítószerek, takarítóeszközök és higiéniai termékek használata. Kínálatunk az ipari felhasználók egyedi igényeit is kielégíti.

LÉTESÍTMÉNYÜZEMELTETÉS
Az iroda zavartalan működéséhez szükséges termékek beszerzését is megoldjuk, így te nyugodtan fókuszálhatsz a saját feladataidra. Levesszük a napi üzemeltetés terheit a válladról, hogy időt és energiát spóroljunk neked.

Miért érdemes minket választanod?

  • Mi raktározunk helyetted: Mogyoródi raktárunkból azonnal kiszolgálunk.
  • Teljes körű megoldás az irodádnak: 20.000 különböző termék áll raktáron rendelkezésedre.
  • Nincs több stressz, ha valami elfogyott: A 16:00-ig leadott rendeléseidet garantáltan a következő munkanapon kiszállítjuk.
  • Takarékoskodj a pénzeddel: Nettó 20.000 Ft feletti rendelésedet díjmentesen szállítjuk ki.
  • Nem kell cipekedned: Gépkocsivezetőink pontosan oda helyezik a csomagokat, ahová kéred.
  • Optimalizáld a céged kiadásait: Gyűjts pontokat vásárlásaid után, amelyeket bármelyik termékünkre beválthatsz.
  • Csökkentsd az adminisztrációs terheket: Egy helyről beszerezhetsz mindent: egy rendelés, egy beszállító.
  • Csak azért fizetsz, amit valóban használsz: 14 napon belül díjmentesen visszaküldheted a termékeket.
  • Takaríts meg időt: Igény esetén költséghelyenként csomagolunk, szállítunk és számlázunk.
  • Elfelejtheted a készpénzkezelést: Halasztott fizetést biztosítunk, így az ÁFÁ-s számla miatt sem kell aggódnod.

Szolgáltatásaink

Többet nyújtunk, mint egy hagyományos nyomtatvány, papír-írószer, irodaszer kereskedelmi vállalkozás.

  • Egy beszállítótól, egy helyről mindent be tudsz szerezni

    • 25.000+ termék, ebből 20.000 található raktárunkon, amik a céged napi működéséhez elengedhetetlenek: irodaszerek, tisztítószerek, élelmiszerek, üzemeltetéshez szükséges termékek, nyomtatási kellékanyagok, iroda -, és számítástechnikai termékek, szépségápolási termékek, háztartási kisgépek stb.
       
  • Optimalizálhatod a működési költségeidet
    • 600+ márka forgalmazójakén, milliárdos beszerzésünknek és 30 éves üzleti tapasztalatunknak köszönhetően megtaláljuk a megoldást az irodád költséghatékony működésére. Cégre szabott egyedi árakkal, kedvezményekkel és tanácsokkal segítjük Partnereinket az ideális irodaszer beszerzésük kialakításában.
       
  • Saját raktárból szolgálunk ki
    • Munkanapokon nettó 20.000,- Ft felett 16:00-ig leadott megrendelésedet másnap kiszállítjuk az irodádba vagy akár az otthonodba.
       
  • Rendelésedet könnyen és gyorsan leadhatod a webáruházunkban
    • Webáruházunk webirodájában számos szolgáltatással segítjük munkádat pl. új szállítási vagy számlázási címet vehetsz fel, kezelheted a kedvenc termékeidet, letöltheted a számláidat vagy akár a korábbi rendeléseiről tájékozódhatsz. Webáruházunkban 2 lépcsős rendelésengedélyezés is lehetséges, ami meggyorsítja a rendelési kompetenciák adminisztrációját.
       
  • Ügyfélszolgálatunk készséges és elérhető
    • Munkatársaink kedvesek, barátságosak, szakmailag képzettek, kiváló termékismerettel rendelkeznek. Az ügyfélszolgálatunkat vagy dedikált ügyfélmenedzsereinket könnyen eltudod érni, akik készséggel válaszolnak a kéréseidre, kérdéseidre. felkeresnek.
       
  • Rugalmasan és gyorsan kezeljük a reklamációdat
    • Webáruházunkban pár gombnyomásra jelezheted a reklamációdat, melyet kollégáink 1 napon belül kivizsgálnak és megnyugtatóan korrigálják a hibákat. 
       
  • Költséghelyenként csomagolunk és szállítunk
    • Igény szerint a leadott megrendelésedet költséghelyre csomagolva és szállítva adjuk át.
       
  • Gyűjtőszámlát készítünk
    • Gyűjtőszámlát készítünk a hetente leigazolt és átvett termékek szállítólevelei alapján, így a felmerült apróbb számlák adminisztrálása nem okoz többletmunkát és költségeket.
       
  • Személyes tanácsadást biztosítunk
    • Hiszünk a személyes kapcsolattartásban, ezért az ügyfélmenedzsereink igény szerint személyesen is látogatják Partnereinket. A vevői igényekre reagálva és a személyes látogatásaink során szerzett tapasztalatainkra alapozva, cégre szabva megtaláljuk a legkedvezőbb ár-érték arányú termékeket, amik a költséghatékony irodai működéshez szükségesek. 
       
  • Törzsvásárlói pontgyűjtő programban vehetsz részt
    • Szeretnénk meghálálni Partnereinknek, hogy hűséges és aktív vásárlója cégünknek, ezért megalkottuk a FORTUNA törzsvásárlói programot. Minden vásárlásárlás kifizetését követően 100 forintonként 1 forintnak (bizonyos termékek esetén 2 forintnak) megfelelő hűségpontot írunk jóvá. Amennyiben a vásárlás során a cégünk által forgalmazott saját márkákra esik a választásod, úgy a gyűjtött pontokat megduplázzuk. A gyűjtött pontok korlátozás nélkül bármely termékünkre levásárolhatóak. Használd hűségpontjaid és fizess velük: a vásárlás nálunk nem csak költség, de befektetés is.
       
  • Garantált ajándékot adunk nettó 50.000 Ft vásárlás felett
    • Ha nettó 50.000,- Ft felett vásárolsz, akkor ajándékot adjunk.