Termékek
Menü

Bejelentkezés

Elfelejtetted a jelszavad?

Segítünk!

Új felhasználó vagy? Regisztrálj!

HOZZD KI A LEGTÖBBET CÉGES VÁSÁRLÁSAIDBÓL!

Gyűjtsd törzsvásárlói hűségpontjaidat és vásárold le bármelyik termékünkre! A részletekért kattints!

 

Miért érdemes minket választani?

Az 1995-ban alapított Vectra-Line mára Magyarország egyik vezető papír-írószer, irodaszer, irodaellátó kis,- és nagykereskedelmi vállalkozása.

Mi a Vectra-Line-nál pontosan tudjuk, hogy mire van szüksége egy mai modern irodának, legyen szó az irodák napi működéséhez szükséges termékek beszerzéséről vagy új irodák felszereléséről. Az irodaellátás minden területén (irodaszer, irodatechnika, élelmiszer, tisztítószer, létesítményüzemeltetés), valamint teljes körű grafikai és nyomdai kivitelezésben nyújtunk komplex és cégre szabott megoldásokat. Ügyfeleink maximális elégedettségére törekszünk, ezért tevékenységünk középpontjában a kimagasló ügyfélszolgálati munka áll. Mindig szakértő és barátságos tanácsokkal segítünk a kérdések megválaszolásában. 24 órán belüli házhoz szállítással értékesítjük a legnagyobb márkák legkeresettebb termékeit. A munkanapokon 16:00-ig leadott, nettó 20.000 Ft feletti megrendelésedet gyorsan és pontosan a következő munkanapon díjmentesen házhoz szállítjuk. Ráadásul, ha nem vagy teljesen elégedett a vásárlással, akkor 14 napon belül ingyenesen visszaszállítjuk a megrendelésedet.

Ezekben a termékkörökben számíthatsz ránk

  • Irodaszer
    • Irodaszer kínálatunkban minden neves nemzetközi márka kínálata megtalálható. Igyekszünk az igényeknek megfelelő magas, ill. ár-érték arányban a legkiválóbb minőségű termékeket forgalmazni, szem előtt tartva vásárlóink igényeit.
       
  • Technológia
    • Az IT, irodatechnika és számítástechnika kínálatunknak köszönhetően, könnyen beszerezheted az irodában használatos eszközöket, perifériákat, illetve azok tartozékait.
       
  • Élelmiszer
    • A Partnereink igényekre alapozva, több ezer féle élelmiszer található meg kínálatunkban, így biztosan kialakítható a működéshez szükséges minőségi vendéglátás és napi fogyasztás termékválasztéka.
       
  • Higiénia
    • A tiszta irodai környezet kialakításához nélkülözhetetlenek a minőségi tisztítószerek, takarítóeszközök és mosdó higiéniai termékek használata. Igyekszünk az ipari felhasználók egyedi igényeire is odafigyelni.
       
  • Létesítményüzemeltetés
    • Az iroda zavartalan működéséhez szükséges termékek beszerzése sem probléma, így zavartalanul foglalkozhatsz a saját munkáddal, mert mi levesszük az iroda napi működésének fáradalmait a válladról.

Miért jó Neked, ha velünk dolgozol?

  • Mi raktározunk helyetted: Kiszolgálás a mogyoródi saját raktárunkból
     
  • Teljeskörűen kiszolgáljuk az irodád igényeit: 20.000 féle terméket tartunk raktáron
     
  • Nem kell idegeskedned, ha valami elfogyott: 16:00-ig leadott rendelésedet a következő munkanapon garantáltan kiszállítjuk
     
  • Pénzt takarítasz meg, mert nem áll áruban a pénzed: Nettó 20.000 Ft felett díjmentes szállítás
     
  • Nem kell cipekedned: A saját gépkocsivezetőink oda pakolják a megrendelésedet, ahová kéred
     
  • Optimalizálhatod a céges költségeidet: A vásárlásaid után gyűjtött pontjaidat bármelyik termékünkre levásárolhatod
     
  • Csökkentjük az adminisztrációs terheidet: Egy beszállítótól, egy helyről mindent be tudsz szerezni, 1 rendelés 1 beszállítótól
     
  • Csak azért fizetsz, amit használsz is: Ingyenes termék visszaküldés 14 napon belül
     
  • Időt takarítasz meg: Ha kéred, akkor költséghelyenként szállítunk és számlázunk
     
  • Nem kell készpénzt kezelned, finanszíroznod a beszerzéseidet: Halasztott fizetést biztosítunk, nem kell ÁFÁ-s számláért "kuncsorognod".

Szolgáltatásaink

Többet nyújtunk, mint egy hagyományos nyomtatvány, papír-írószer, irodaszer kereskedelmi vállalkozás.

  • Egy beszállítótól, egy helyről mindent be tudsz szerezni

    • 30.000+ termék, ebből 20.000 található raktárunkon, amik a céged napi működéséhez elengedhetetlenek: irodaszerek, tisztítószerek, élelmiszerek, üzemeltetéshez szükséges termékek, nyomtatási kellékanyagok, iroda -, és számítástechnikai termékek, szépségápolási termékek, háztartási kisgépek stb.
       
  • Optimalizálhatod a működési költségeidet
    • 500+ márka forgalmazójakén, milliárdos beszerzésünknek és 29 éves üzleti tapasztalatunknak köszönhetően megtaláljuk a megoldást az irodád költséghatékony működésére. Cégre szabott egyedi árakkal, kedvezményekkel és tanácsokkal segítjük Partnereinket az ideális irodaszer beszerzésük kialakításában.
       
  • Saját raktárból szolgálunk ki
    • Munkanapokon nettó 20.000,- Ft felett 16:00-ig leadott megrendelésedet másnap kiszállítjuk az irodádba vagy akár az otthonodba.
       
  • Rendelésedet könnyen és gyorsan leadhatod a webáruházunkban
    • Webáruházunk webirodájában számos szolgáltatással segítjük munkádat pl. új szállítási vagy számlázási címet vehetsz fel, kezelheted a kedvenc termékeidet, letöltheted a számláidat vagy akár a korábbi rendeléseiről tájékozódhatsz. Webáruházunkban 2 lépcsős rendelésengedélyezés is lehetséges, ami meggyorsítja a rendelési kompetenciák adminisztrációját.
       
  • Ügyfélszolgálatunk készséges és elérhető
    • Munkatársaink kedvesek, barátságosak, szakmailag képzettek, kiváló termékismerettel rendelkeznek. Az ügyfélszolgálatunkat vagy dedikált ügyfélmenedzsereinket könnyen eltudod érni, akik készséggel válaszolnak a kéréseidre, kérdéseidre. felkeresnek.
       
  • Rugalmasan és gyorsan kezeljük a reklamációdat
    • Webáruházunkban pár gombnyomásra jelezheted a reklamációdat, melyet kollégáink 1 napon belül kivizsgálnak és megnyugtatóan korrigálják a hibákat. 
       
  • Költséghelyenként csomagolunk és szállítunk
    • Igény szerint a leadott megrendelésedet költséghelyre csomagolva és szállítva adjuk át.
       
  • Gyűjtőszámlát készítünk
    • Gyűjtőszámlát készítünk a hetente leigazolt és átvett termékek szállítólevelei alapján, így a felmerült apróbb számlák adminisztrálása nem okoz többletmunkát és költségeket.
       
  • Személyes tanácsadást biztosítunk
    • Hiszünk a személyes kapcsolattartásban, ezért az ügyfélmenedzsereink igény szerint személyesen is látogatják Partnereinket. A vevői igényekre reagálva és a személyes látogatásaink során szerzett tapasztalatainkra alapozva, cégre szabva megtaláljuk a legkedvezőbb ár-érték arányú termékeket, amik a költséghatékony irodai működéshez szükségesek. 
       
  • Törzsvásárlói pontgyűjtő programban vehetsz részt
    • Szeretnénk meghálálni Partnereinknek, hogy hűséges és aktív vásárlója cégünknek, ezért megalkottuk a FORTUNA törzsvásárlói programot. Minden vásárlásárlás kifizetését követően 100 forintonként 1 forintnak (bizonyos termékek esetén 2 forintnak) megfelelő hűségpontot írunk jóvá. Amennyiben a vásárlás során a cégünk által forgalmazott saját márkákra esik a választásod, úgy a gyűjtött pontokat megduplázzuk. A gyűjtött pontok korlátozás nélkül bármely termékünkre levásárolhatóak. Használd hűségpontjaid és fizess velük: a vásárlás nálunk nem csak költség, de befektetés is.
       
  • Garantált ajándékot adunk nettó 250.000 Ft vásárlás felett
    • Szeretnénk örömet okozni azzal, hogy ha kéthavonta nettó 250.000,- Ft felett vásárolsz, akkor értékes ajándékot adjunk.

Milyen kondíciók mellet nyújtjuk a logisztikai szolgáltatásainkat?

  • Rendelés leadás határideje a másnapi házhozszállításhoz
    • Telefonon, faxon 15.00 óráig,
    • Webáruházon keresztül 16.00 óráig.
       
  • Minimum rendelési értékhatár az ingyenes kiszállításhoz
    • Budapest és Pest vármegyében nettó 20.000,-Ft,
    • Budapest és Pest vármegyén kívül nem szolgálunk ki végfelhasználókat és fogyasztókat.
       
  • Nettó 20.000 Ft rendelési értékhatár alatti megrendelések kiszállítási díja
    • Egységesen nettó 1.490,-Ft/csomag.
       
  • Csomagolási díj
    • Nettó 100.000,- Ft értékű megrendelésig 590,- Ft + ÁFA/alkalom, ezt meghaladó értékű megrendelés esetén a nettó rendelési érték 0,06%-a.
       
  • Komissiózási díj
    • Nettó 5.000,- Ft értékű rendelés alatt nettó 490,- Ft
       
  • Utánvét kezelési díj
    • Nettó 99,- Ft/számla