Termékek
Menü

Vectra-Line – Budapesti cégellátás, irodaellátás

Bejelentkezés

Elfelejtette a jelszavát?

Segítünk!

Ön új felhasználó? Regisztráljon!

Gyakran ismételt kérdések

Érdekes kérdések és válaszok a cégünkkel és termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban.

Kapcsolatfelvétel

Hogyan érhető el a Vectra-Line ügyfélszolgálata?
Budapesti cégellátás ügyfélszolgálatunk (06-1) 401-8080-as telefonszámon érhetjük el napközben, ill. a cegellatas@vectraline.hu e-mail címen, ha bármilyen rendelést érintő kérdésünk van.
Hol található a Vectra-Line telephelye?
A Vectra-Line telephelye Budapesten a XVI. kerületben az Újszász utca 45/B. szám alatt található.
Mikor érhető el az ügyfélszolgálat?
Az ügyfélszolgálat hétfőtől csütörtökig, 07:30-16:00 óráig, pénteken 07:30 -15:30 óráig tart nyitva.

Regisztráció és partnerré válás feltételei

Mikor lehetek a Vectra-Line Partnere?
Országosan irodaszerrel, papír-írószerrel foglalkozó kiskereskedők, cégellátók a főbb partnereink, azonban Budapest és agglomerációjában a viszonteladókon kívül vállakozásokat is kiszolgálunk. Amennyiben nem Budapest környéki gazdasági társaságként regisztrálunk, úgy nem kerül elfogadásra a regisztrációnk. Lakosságot, valamint Budapest és agglomerációján kívüli vállalkozást nem szolgálunk ki, ezt viszonteladóink kompetenciájának tartjuk.
Hogyan tudok regisztrálni viszonteladóként?
Amennyiben irodaszerrel, papír-írószerrel foglalkozunk, úgy a nagykereskedelmi webáruházba tudunk regisztrálni. Az adataink megadásán kívül szükség van a cégkivonatunk feltöltésére is, mert a nagykeresdelmi kedvezmények igénybevételéhez ellenőrzésre kerül a jogosultságunk a kedvezmények igénybevételéhez. A kedvezmények igénybevételéhez, és a partnerré vállás jogosságának vizsgálata miatt a regisztrációnk nem kerül azonnal elfogadásra, erre munkanapokon pár órára, hétvégéken a következő munkanapig várnunk kell.
Hogyan tudok regisztrálni Budapest környéki cégként?
Amennyiben Budapest környéki gazdasági társaságként regisztrálunk, úgy azt a budapesti cégellátás webáruházba tudjuk megtenni a regisztrációs adatlap kitöltésével. Budapest és agglomerációján kívüli vállalkozást nem szolgálunk ki, ezt viszonteladóink kompetenciájának tartjuk. A kedvezmények igénybevételéhez, és a partnerré vállás jogosságának vizsgálata a miatt regisztrációt nem tudjuk azonnal elfogadni, erre munkanapokon pár órára, hétvégéken a következő munkanapig várnunk kell.
Hogyan tudok regisztrálni lakosságként vagy Budapest és agglomerációján kívüli cégként?
Lakosságot, valamint Budapest és agglomerációján kívüli vállalkozásokat nem szolgálunk ki, ezt viszonteladóink kompetenciájának tartjuk.
Mikor kapok visszaigazolást a regisztrációmról?
Regisztrációs igényünket munkatársaink nyugtázzák az adataink ellenőrzését követően. Az elfogadott regisztrációs kérelmekről e-mail visszaigazolást küldünk. Előfordulhat, hogy a visszaigazoló e-mail spam-be kerül, vagy postaládánk túlterheltsége miatt nem kézbesíthető. Amennyiben a visszaigazolás 1 munkanapon belül nem érkezik meg, úgy vegyük fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Mit tegyek, ha nem tudok bejelentkezni a webáruházba?

Győződjünk meg arról, hogy helyesen adtuk-e meg a felhasználónevünket és jelszavunkat, illetve megfelelő webáruházba jelentkeztünk-e be. Amennyiben helyesen adtunk meg az adatainkat és leellenőriztük, hogy a célcsoportunknak megfelelő webáruházba jelentkeztünk be, és sem a felhasználónevünkkel, sem az e-mail címünkkel nem tudunk bejelentkezni, úgy vegyük fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Amennyiben elfelejtettük a jelszavunkat, úgy kattintsunk a bejelentkezés ablakban az „Elfelejtette a jelszavát” szövegre. A regisztrált e-mail címünk megadása után kapunk egy automatikusan generált jelszót, amelyet később a “Webirodánk” “Beállításaim” menü pontjában meg tudunk változtatatni.
Mit tegyek, ha a jelszó emlékeztető azt a hibaüzenetet írja, hogy “Nem létező e-mail cím”, pedig tudom, hogy a helyes e-mail címet írtam be?
Ellenőrizzük, hogy a célcsoportunknak megfelelő webáruházba jelentkeztünk-e be, ha a hiba továbbra sem szűnik meg, úgy vegyük fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Rendelések kezelése

Hogyan tudom leadni a rendelésemet?

A webáruházban kiválasztjuk a kívánt termékeket, majd a Kosárba ikonnal a kosárba tesszük, így felül megjelenik a kosarunk a kiválasztott termékekkel.
Amennyiben minden megvásárolni kívánt terméket kiválasztottunk, úgy a piros menü sáv jobb oldalán lévő kosár ikonra kattintsunk.
Ekkor megjelenik a Kosár oldal, itt a megrendelés véglegesítése előtt, még három lépés van hátra:
1. A “Kosár tartalma” menüben a megrendelésünk tételeit láthatjuk, amit kitudunk nyomtatni vagy exportálni. Cikkszámok megadásával gyors rendelést is tudunk rögzíteni, vagy fájlból rendelést tudunk importálni.
2. A “Megrendelés adatai” menüpontban megadhatjuk a szállítási és fizetési módot, valamint saját megrendelésszámot és megjegyzést is fűzhetünk a megrendelésünkhöz.
3. Az “Ellenőrzés” menü pontban még tudunk a megrendelésünkön módosítani. Ha mindent rendben találunk, akkor a “Véglegesítés” gombra kattintva leadhatjuk a rendelést, amelyről automatikus visszaigazoló levelet kapunk.

Hogyan módosíthatom a rendelt mennyiséget?
A Kosárban a “Kosár tartalma” oldalon bármikor megváltoztatható minden mennyiség.
Hogyan tudom a rendelésemet lemondani?

Amennyiben rendeltünk már terméket, de időközben meggondoltuk magunkat és már nem tartunk igényt a megrendelt termékre, akkor többféleképpen is eljárhatunk:
1. Amíg nem készül csomagszám a rendeléshez, addig a weboldalon a “Webirodánk” menüben lemondhatjuk a rendelésünket.
2. Amennyiben már elkészült a csomagszám, akkor e-mailben vagy telefonon tudjuk jelezni az elállási szándékunkat az ügyfélszolgálat felé, az igényünk továbbításra kerül a futárszolgálat felé.
3. Ha valamilyen oknál fogva nem tudjuk időben feldolgozni a kérést és a kiszállítás mégis elindult, akkor utasítsuk vissza a csomag átvételét a szállítmányozótól.

Hogyan vehetem át a megrendelést?
Rendeléskor ki lehet választani, hogy személyesen a telephelyünkön, illetve házhoz szállítással kérjük-e a megrendelésünk teljesítését.
Van-e lehetőségem időpontra átvenni a megrendelésemet?
Igen. A rendelésünk teljesítési módjának rögzítésekor megadhatjuk a személyes átvétel dátumát és időpontját, így nem kell várakoznunk a megrendelésünk átvételére.
Ha megrendelek valamit, mikor kapom meg?
Minden termék információs oldalán feltüntetjük a termék várható beérkezési idejét, általában a legtöbb készleten lévő termékünk megrendeléseit a következő munkanapon teljesítjük. Ha ettől eltérően szeretnénk kérni a megrendelésünk teljesítését, akkor ezt jelezhetjük a megrendelésünk “megjegyzés” rovatában.
Hétvégén is van házhozszállítás?
Nem, sajnos a szállítmányozóink csak hétköznapokon szállítanak.
Meddig kell leadnom a rendelésem, hogy 1 munkanapon belül megkapjam?
Az 1 munkanapos szállítási időt a 16:00 óra előtt leadott rendelések esetén tudjuk vállalni.
Mit tegyek, ha eltűnt a kosaramba tett termék?
A kosárba tett, de meg nem rendelt termékek minden éjjel 1 órakor automatikusan kikerülnek a kosárunkból. A napon belül nem véglegesített rendeléseink elvesznek.
Mit tegyek, ha a megrendelésem teljesítésével kapcsolatban speciális kéréseim vannak?
Amennyiben speciális kérésünk van, vagy válaszra, visszajelzésre tartunk igényt a megrendelésünk véglegesítése előtt, úgy azt a rendelésünk megjegyés rovatában tehetjük meg. Ez esetben az ügyfélszolgálat megkeres minket a kéréseink teljesítésének lehetőségei miatt.
Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelésemet leadnom?
Minden sikeres rendelés után a regisztrációban megadott e-mail címedre egy visszaigazoló e-mailt küldünk, ez a szerverek terheltségétől függően általában azonnal, de egy fél órán belül mindenképp meg kell hogy érkezzen.
Mit tegyek, ha nem jött visszaigazoló e-mail a rendelésemről?
Minden megrendelés leadását és véglegesítését követően a szerverek terheltségétől függően általában azonnal, de egy fél órán belül visszaigazoló e-mailben kapunk tájékoztatást a leadott megrendelésünk részletes tartalmáról. Mivel jellemzően 24 órán belül szállítunk, így a leadott, készleten lévő cikkeket másnap házhozszállítjuk. Amennyiben egy fél órán belül nem kapjuk meg a visszaigazoló e-mail üzenetünket, úgy vegyük fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
A termékek ára tartalmazza a 27% Áfát?
Bejelentkezés nélkül a budapesti cégellátás webáruházunkban bruttó lista árakat láthatunk. Bejelentkezés után beállíthatjuk a “Webiroda” “Beállításaim” menüjében, hogy bruttó vagy nettó árakat szeretnénk látni.

Webáruház használatával kapcsolatos információk

Mit jelent, hogy “Jelenleg nincs”?
Az általunk kiszemelt termék jelenleg nincs raktáron, ezért csak rendelésre (előjegyzésre) tudjuk beszerezni, általában 3-10 munkanapon belül a terméktől függően. A rendelés leadását követően amint megérkezik a termék, a megadott e-mail címre küldünk egy automata levelet, melyben értesülünk, hogy a megrendelt termékünk megérkezett.
Mit jelent a “Készleten”?
Az általunk kiszemelt termék raktárról azonnal elérhető, átvehető. A személyes átvételhez nem szükséges rendelést leadnunk, azonban határozottan javasolt. Amennyiben kiszállítást szeretnénk és a rendelésünket munkanapokon 15:00 óra előtt leadjuk a weboldalon, már másnap kézbesítésre kerülhet a megrendelésünk.
Mit jelent, hogy a termék “Kifutó”?
Ez a termék a készlet erejéig érhető el a kínálatunkban.

Fizetési lehetőségek

Tudok-e utávétellel vásárolni?
Utánvétellel történő fizetéskor a megvásárolt termékek árát a futárnak kell kifizetnünk az átvételkor, készpénzben (forintban). Ezzel a fizetési móddal bruttó 500.000 Ft alatti megrendelés esetén élhetünk. Amennyiben a rendelésünk kosárértéke meghaladja a bruttó 500.000 Ft-ot, úgy előre fizetve, átutalással tudjuk kifizetni a megrendelésünket. Ez esetben a fizetés proforma számla alapján történik, amelyet e-mailben küldünk meg a rendelés leadását követően. A kiszállítási folyamat csak azt követően indul el, hogy a termékek vételára a proforma számlán feltüntetett bankszámlán jóváírásra kerül. Banki átutalással történő fizetés esetén a jóváírás, banki szolgáltatótól függően, több napot is igénybe vehet. A megrendelt termékek átvételéhez szükség van céges pecsétre és egy meghatalmazásra.
Fizethetek-e banki átutalással?
Szerződött partnereinknek hosszabb kereskedelmi kapcsolat esetén halasztott fizetési lehetőséget biztosítunk, a részletek felől érdelkődjünk ügyfélszolgálatunkon.
A szállítmányozónak csak készpénzben lehet fizetni, vagy bankkártyával is lehetséges?
Szállítmányozóink csak készpénzt fogadnak el, bankkártyával a fizetés nem lehetséges. Alternatív megoldásként ajánljuk az előre utalást.
Elfogadnak-e utalványt fizetéshez?
Igen, elfogadunk Ajándék és Iskolakezdési utalványt is. A beváltás feltételeiről érdeklődjünk ügyfélszolgálatunkon.

Szállítással kapcsolatos információk

Mennyibe a házhozszállítás költsége?
Megrendelésenként nettó 590Ft csomagolási és logisztikai költséget számítunk fel. Amennyiben a rendelésünk értéke Budapest és agglomerációjában nem eléri a nettó 15.000 Ft-ot, Budapest és agglomerációján kívül a nettó 20.000 Ft-ot, úgy nettó 990 Ft szállítási költéget számítunk fel az 590 Ft csomagolási és logisztikai díjon felül. A szállítási értékhatáron felüli rendelések után csak csomagolási és logisztikai díjat számítunk fel.
Mikor kapom meg a megrendelésemet?
A 15:00-ig leadott webes megrendeléseket, amelyekből van raktárkészletünk a következő munkanapon házhozszállítjuk. A várható szállítás időpontjáról a visszaigazoló e-mailben tájékoztatunk.
Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?
A megrendelt termék kiszállítása munkanapokon általában 08:00 és 18:00 óra között történik, mely az adott szállítmányozótól függ. A csomag érkezésének pontos idejét a szállítmányozóval tudjuk leegyeztetni a csomagszám alapján, melynek részleteit a “Webirodánk” “Bizonylatok” menüjében találjuk.
Hogyan tudom nyomonkövetni a kiszállított csomagjaimat?
A “Webirodánk” “Bizonylatok” menüjében követhetjük a megrendelt termékeink szállítási státuszát, valamint a csomagszámra kattintva megnézhetjük ezt a futárszolgálat oldalán is.
Az ár megegyezik személyes átvétel esetén is?
Igen. Amennyiben nem egyezne meg (pl.: különleges akció), akkor ezt mindenképpen jelezzük az ár mellett.

Reklamáció kezelés, szállítási panaszok

Mit kell tennem, ha hibás terméket kaptam?
Amennyiben a termék átvételekor külsérelmi nyomok láthatóak a termék csomagolásán, úgy a szállítmányozó céggel vetessünk fel jegyzőkönyvet. Az elkészült jegyzőkönyvet jutassuk el az ügyfélszolgálatra a reklamacio@vectraline.hu e-mail címre, hogy mielőbb megkaphassuk a megrendelt hibátlan árunkat. Ha a termék csomagolásának kibontásakor szembesülünk az áru sérülésével, úgy ebben az esetben ki kell töltenünk az úgynevezett “Reklamációs adatlapot”, amit a webáruház “Letöltések” menüjéből tudunk letölteni. Az adatlapot kitöltés után küldjük el az ügyfélszolgálatra a reklamacio@vectraline.hu e-mail címre. Az űrlapon megjelölteknek megfelelően kivizsgáljuk a reklamációt, és a döntésünket követően vagy visszatérítjük a vételárat, vagy újra küldjük a hibátlan, sérülésmentes terméket.
Mit tegyek, ha sérült csomagot kaptam a futártól?
Vásárlóinkat minden esetben igyekszünk a legnagyobb odafigyeléssel kiszolgálni, ennek ellenére előfordulhat, hogy csomagunk a szállítás során megsérül. Sérült csomagot soha ne vegyük át a szállítmányozótól, átvétel előtt minden esetben ellenőrizzük a csomagunk sértetlenségét. Amennyiben a termék átvételekor külsérelmi nyomok láthatóak a termék csomagolásán, úgy a szállítmányozó céggel vetessünk fel jegyzőkönyvet. Az elkészült jegyzőkönyvet jutassuk el az ügyfélszolgálatra a reklamacio@vectraline.hu e-mail címre, hogy mielőbb megkaphassuk a megrendelt hibátlan árunkat.
Mi a teendő, ha a megrendelt termék nem működik?
Hibás termék esetén az ÁSZF-ben meghatározott jótállási és kellékszavatossági rendelkezések az irányadóak. Hibás termék esetén vegyük fel a kapcsolatot ügyfélszolgálattal.

Számlázással kapcsolatos kérdések

Nem kaptam meg a számlát vagy szállítólevelet, milyen módon juthatok hozzá?
A számlát vagy a szállítólevelet minden esetben a küldemény dobozába csomagoljuk, több doboz esetén a külsején jelöljük, hogy melyik dobozban található a számla. Ha nem találjuk a számlát vagy a szállítólevelet, akkor vegyük fel a kapcsolatot ügyfélszolgálattal.
Mit tegyek, ha nem a megrendelt áron kaptam meg a rendelésemet?
A reklamacio@vectraline.hu e-mail címre jelezhetjük az ügyfélszolgálatnak az eltérést. Az e-mail mellékleteként küldjük el a számla másolatát és a webáruház visszaigazoló e-mailjét.

Készlet információ

Mit tegyek, ha nem kapom meg a hírleveleket?
A webáruházba belépést követően ellenőrizzük a “Webirodánk” “Beállításaim” menü pontban a hírlevelekre vonatkozó beállításainkat. Amennyiben a hírlevél beállításoknál a “Vectra-Line Hírlevél” be van pipálva, és ennek ellenére még sem kapjuk meg hírleveleinket, úgy vegyük fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Mit tegyek, ha nem tudok feliratkozni a hírlevélre?
Hírlevél feliratkozással kapcsolatos beállításainkat a webáruházba való bejelentkezés követően a “Webirodánk” “Beállításaim” menü pontban tudjuk módosítani.
Nem akarok több hírlevelet kapni, hogyan tudok leiratkozni?
Hírlevélről két módon iratkozhatunk le. A kiküldött hírlevélben található leiratkozó link használatával, illetve webáruházba való bejelentkezést követően a “Webirodánk” “Beállításaim” menü pontban a hírlevelekre vonatkozó beállításoknál a “Vectra-Line Hírlevél” szöveg előtti pipa kitörlésével.

Hírlevélre fel és leiratkozás

Hol tudom lekérni a Vectra-Line által tárolt adataimat?
Az Információk/GDPR menüben kérhetjük le a tárolt adataidat, pár napon belül megkapjuk a részletesen tárolt adatokat.
Mi a módja annak, ha a tárolt adataim befagyasztását vagy törlését szeretném kérni?
Az Információk/GDPR menüben kérhetjük a tárolt adataink törlését vagy befagyasztását.

GDPR adatkezelés

Hol tudom lekérni a Vectra-Line által tárolt adataimat?
Az oldal alján a GDPR kérelemnél kérhetjük le a tárolt adataidat, pár napon belül megkapjuk a részletesen tárolt adatokat.
Mi a módja annak, ha a tárolt adataim befagyasztását vagy törlését szeretném kérni?
Az oldal alján a GDPR kérelemnél kérhetjük a tárolt adataink törlését vagy befagyasztását.