Termékek
Menü

Bejelentkezés

Elfelejtetted a jelszavad?

Segítünk!

Új felhasználó vagy? Regisztrálj!

A JELÖLÉS SZABADSÁGA

EDDING írószerek 20% kedvezménnyel! A részletekért kattints!

Gyakran ismételt kérdések

Érdekes kérdések és válaszok a cégünk termékeivel, szolgáltatásaival kapcsolatban.

Kapcsolatfelvétel

Hogyan érhető el az ügyfélszolgálat?
Ügyfélszolgálatunk hétköznapokon 08:00 és 16:00 óra között elérhető a (06-1) 401 8080-as telefonszámon, valamint a cegellatas@vectraline.hu e-mail címen. Fordulj hozzánk bizalommal, ha bármilyen kérdésed van a rendeléseiddel kapcsolatban!
Hol található a VECTRA-LINE Plus Kft. telephelye?
A Vectraline telephelye Mogyoródon a Szadai út 10. szám alatt található.
Milyen időpontokban elérhető az ügyfélszolgálat?
Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig, munkanapokon 08:00 és 16:00 óra között áll a rendelkezésedre.

Regisztráció és partnerré válás feltételei

Mikor csatlakozhatok a Vectraline vásárlói köréhez?

A Vectraline vásárlója akkor lehetsz, ha vállalkozásod székhelye, telephelye vagy szállítási címe Budapesten vagy Pest vármegyében található. Magánszemélyként szintén vásárlónk lehetsz, ha lakcímed vagy a megadott szállítási cím Budapest vagy Pest vármegye területén van.

Regisztrációdat nem tudjuk elfogadni, ha nem Budapesten vagy Pest vármegyében működő gazdasági társaságként, illetve magánszemélyként regisztrálsz.

Hogyan tudok regisztrálni viszonteladóként?
Ha az általunk forgalmazott termékeket továbbértékesítési céllal vásárolod meg, akkor regisztrálhatsz nagykereskedelmi webáruházunkba. Kérjük, látogass el Nagykereskedelmi Webáruházunkba, ha a viszonteladónk szeretnél lenni.
Hogyan regisztrálhatok magánszemélyként vagy vállalkozásként?

Ha Budapesten vagy Pest vármegyében működő gazdasági társaságként vagy magánszemélyként szeretnél regisztrálni, ezt a VECTRALINE BUSINESS Webáruházban teheted meg a regisztráció kitöltésével.

Amennyiben nem rendelkezel Budapest vagy Pest vármegyén belüli székhellyel, telephellyel vagy szállítási címmel, sajnos nem áll módunkban kiszolgálni.

A regisztráció során ellenőrizzük a székhelyedet és szállítási címedet. Ennek alapján a rendszer vagy elfogadja, vagy elutasítja a regisztrációdat.

Mikor érkezik visszaigazolás a regisztrációmról?
A regisztrációt követően a rendszer automatikus e-mail visszaigazolást küld, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználóneveddel és jelszavaddal belépj az áruházba. Előfordulhat, hogy a visszaigazoló e-mail a spam mappába kerül, vagy a postaládád túlterheltsége miatt nem érkezik meg. Ha a visszaigazolás 1 munkanapon belül nem érkezik meg, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Mi a teendő, ha nem tudok bejelentkezni a webáruházba?

Ellenőrizd, hogy helyesen adtad-e meg az e-mail címedet és a jelszavadat, valamint azt is, hogy a megfelelő webáruházba próbáltál-e bejelentkezni (nagykereskedelmi vagy business webáruház). Ha az adataid helyesek, és a célcsoportodnak megfelelő áruházba jelentkeztél be, de a jelszóemlékeztető sem oldja meg a problémát, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Mi a teendő, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Ha elfelejtetted a jelszavadat, kattints a bejelentkezési ablakban az „Elfelejtetted a jelszavadat?” opcióra. Add meg a regisztrált e-mail címedet, és a rendszer automatikusan küld egy új jelszót. Ezt később a „Webiroda” menü „Beállításaim” pontjában módosíthatod.
Mi a teendő, ha a jelszóemlékeztető „Nem létező e-mail cím” hibaüzenetet ad, pedig biztos vagyok benne, hogy helyes e-mail címet adtam meg?
Győződj meg róla, hogy a célcsoportodnak megfelelő webáruházba jelentkeztél be (nagykereskedelmi vagy business webáruház). Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.

Rendelések kezelése

Hogyan adhatom le a rendelésem?

A webáruházban válaszd ki a kívánt termékeket, majd a termék mellett található “Kosár” ikonra kattintva helyezd őket a kosárba. A kosár tartalma a képernyő felső részén jelenik meg a kiválasztott termékekkel.

Ha minden megvásárolni kívánt terméket kiválasztottál, kattints a zöld menüsáv jobb oldalán található "Kosár" ikonra. Ekkor a Kosár oldalra kerülsz, ahol a megrendelés véglegesítése előtt három lépést kell követned:

1. Kosár tartalma:
Itt áttekintheted a megrendelés tételeit, kinyomtathatod vagy exportálhatod a listát. Lehetőséged van gyors rendelést rögzíteni cikkszámok megadásával, vagy fájlból rendelést importálni

 

2. Megrendelés adatai:
Ezen a lapon megadhatod a szállítási és fizetési módot, illetve saját megrendelésszámot és megjegyzést is fűzhetsz a rendelésedhez.


3. Ellenőrzés:
Itt még módosíthatod a megrendelésedet. Ha mindent rendben találsz, kattints a „Véglegesítés” gombra a rendelés leadásához. Erről automatikusan visszaigazoló e-mailt fogsz kapni.

Hogyan módosíthatom a rendelt mennyiséget?
A Kosárban a “Kosár tartalma” oldalon bármikor megváltoztatható minden rendelt mennyiség.
Hogyan mondhatom le a rendelésem?

Ha már leadtad a rendelésedet, de időközben meggondoltad magad és nem tartasz igényt a megrendelt termékre, az alábbi módokon járhatsz el:

1. Csomagszám kiállítása előtt:
Amíg a rendeléshez nem készült csomagszám, a „Webirodánk” menüben egyszerűen lemondhatod a rendelésedet.
    

2. Csomagszám kiállítása után:
Ha a csomagszám már elkészült, jelezheted elállási szándékodat az ügyfélszolgálat felé e-mailben vagy telefonon. Az ügyfélszolgálat továbbítja kérésedet a futárszolgálat felé.
 

3. Kiszállítás alatt:
Amennyiben a kérést nem sikerül időben feldolgozni és a csomag kiszállítása már elindult, egyszerűen utasítsd vissza a csomag átvételét a futárnál.

Hogyan tudom átvenni a megrendelésemet?
Rendelésed leadásakor választhatsz, hogy személyesen telephelyünkön veszed át, házhoz szállítással kéred, vagy csomagpontra, illetve csomagautomatába kérsz kézbesítést.
Lehetséges-e időpontra átvenni a rendelésem a telephelyen?
A rendelés leadásakor megadhatod a személyes átvétel dátumát és időpontját (hétköznapokon 07:00 és 21:00 között), így elkerülheted a várakozást a megrendelés átvételekor.
Mikor érkezik meg a megrendelt áru?
Minden termék adatlapján feltüntetjük a várható beérkezési időt. A legtöbb készleten lévő termék esetében a megrendeléseket általában a következő munkanapon teljesítjük. Ha ettől eltérő teljesítési időpontot szeretnél, azt a megrendelés „Megjegyzés” rovatában jelezheted.
Elérhető a házhoz szállítás hétvégén is?
Nem, sajnos szállítmányozó partnereink kizárólag hétköznapokon végeznek kiszállítást.
Meddig kell leadnom a rendelésem, hogy 24 órán belül házhoz szállítással megkapjam?
A 24 órás szállítási időt a 16:00 óra előtt leadott - készleten lévő termékek - rendelése esetén tudjuk vállalni.
Mit tegyek, ha eltűnt a kosaramba tett termék?
A kosarad tartalma minden héten péntek éjfélkor törlődik. Így ez péntek éjfél után fordulhat csak elő. A kosarad törlésének időpontját és hátralévő idejét egy visszaszámláló jelzi neked a kosaradban.
Mit tegyek, ha a megrendelésem teljesítésével kapcsolatban speciális kéréseim vannak?
Amennyiben speciális kérésed van, vagy válaszra, visszajelzésre tartasz igényt a megrendelésed véglegesítése előtt, úgy azt a rendelésed "Megjegyzés" rovatában tüntetheted fel. Ez esetben az ügyfélszolgálat megkeres Téged a kéréseid teljesítésének lehetőségei miatt.
Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelésemet leadnom?
Minden sikeres rendelés után a regisztrációban megadott e-mail címedre egy visszaigazoló e-mailt küldünk, ez a szerverek terheltségétől függően általában azonnal, de egy fél órán belül mindenképp meg kell hogy érkezzen. Ha ez nem történik meg, akkor vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Mit tegyek, ha nem jött visszaigazoló e-mail a rendelésemről?
Minden megrendelés leadását és véglegesítését követően a szerverek terheltségétől függően általában azonnal, de egy fél órán belül visszaigazoló e-mailben kapsz tájékoztatást a leadott megrendelésed részletes tartalmáról. Mivel jellemzően 24 órán belül szállítunk, így a leadott, készleten lévő cikkeket másnap házhoz szállítjuk. Amennyiben egy fél órán belül nem kapod meg a visszaigazoló e-mail üzenetünket, úgy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
A Budapesti Cégellátás Webáruházban látott termékek ára tartalmazza az Áltatalános Forgalmi Adót (ÁFA-t)?
Bejelentkezés nélkül a Budapesti Cégellátás Webáruházunkban nettó és bruttó lista árakat láthatsz, amelyek tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót (ÁFA-t).

Készlet információ

Mit jelent, hogy “Jelenleg nincs”?
Az általad kiszemelt termék jelenleg nincs raktáron, a rendelése folyamatban van. Az áru beérkezése terméktől függően általában 1-3 munkanapon belül megtörténik. A rendelés leadását követően amint megérkezik a termék, úgy kérésére a megadott e-mail címre küldünk egy automata levelet, melyben értesülhetünk, hogy a megrendelt termékünk megérkezett.
Mit jelent a “Raktáron”?
Az általad kiszemelt termék raktárról azonnal elérhető, átvehető. A személyes átvételhez nem szükséges rendelést leadnod, azonban határozottan javasolt. Amennyiben kiszállítást szeretnél és a rendelésedet munkanapokon 16:00 óra előtt leadod a weboldalon, már másnap kézbesítésre kerülhet a megrendelésed.
Mit jelent, hogy a termék “Kifutó”?
Ez a termék a készlet erejéig érhető el a kínálatunkban.

Fizetési lehetőségek

Tudok-e utávétellel vásárolni?
Utánvétellel történő fizetéskor a megvásárolt termékek árát a futárnak kell kifizetned az átvételkor, készpénzben (forintban). Ezzel a fizetési móddal bruttó 500.000 Ft alatti megrendelés esetén élhetsz. Amennyiben a rendelésed kosárértéke meghaladja a bruttó 500.000 Ft-ot, úgy előre fizetve, átutalással tudod kifizetni a megrendelésedet. Ez esetben a fizetés proforma számla alapján történik, amelyet e-mailben küldünk meg a rendelés leadását követően. A kiszállítási folyamat csak azt követően indul el, hogy a termékek vételára a proforma számlán feltüntetett bankszámlán jóváírásra kerül. Banki átutalással történő fizetés esetén a jóváírás, banki szolgáltatótól függően, több napot is igénybe vehet. A megrendelt termékek átvételéhez szükség van céges bélyegzőre és egy meghatalmazásra.
Fizethetek-e banki átutalással?
Szerződött partnereinknek hosszabb kereskedelmi kapcsolat esetén halasztott fizetési lehetőséget biztosítunk, a részletek felől az ügyfélszolgálatunkon tudsz érdeklődni.
A szállítmányozónak csak készpénzben lehet fizetni, vagy bankkártyával is lehetséges?
Raklapos szállítmányozóink csak készpénzt fogadnak el, bankkártyával a fizetés nem lehetséges. Alternatív megoldásként ajánljuk az előre utalást. Kiscsomagos szállítóinknál van lehetőséged bankkártyával is fizetni az áru átvételekor.
Elfogadtok utalványt fizetéshez?
Nem, sajnos nem tudunk utalványt elfogadni.

Szállítással kapcsolatos információk

Mennyibe kerül a házhoz szállítás költsége?
A kosaradban jelezzük a házhoz szállítás költségét illetve azt, hogy milyen értékben kell rendelned ahhoz, hogy elérd a díjmentes kiszállítás értékhatárát.
Mikor kapom meg a megrendelésemet?
A 16:00-ig leadott webes megrendeléseket, amelyekből van raktárkészletünk a következő munkanapon házhoz szállítjuk. A várható szállítás időpontjáról a visszaigazoló e-mailben tájékoztatunk.
Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?
A megrendelt termék kiszállítása munkanapokon általában 08:00 és 18:00 óra között történik, mely az adott szállítmányozótól függ. A csomag érkezésének pontos idejét a szállítmányozóval tudod leegyeztetni a csomagszám alapján, melynek részleteit a “Webirodánk” “Bizonylatok” menüjében találod.
Hogyan tudom nyomon követni a kiszállított csomagjaimat?
A “Webirodánk” “Bizonylatok” menüjében követheted a megrendelt termékeid szállítási státuszát, valamint a csomagszámra kattintva megnézheted ezt a futárszolgálat oldalán is.
Az ár megegyezik személyes átvétel esetén is?
Jellemzően igen. Az árat esetlegesen telephelyi akció csökkenti.

Reklamáció kezelés, szállítási panaszok

Mit kell tennem, ha hibás terméket kaptam?
Amennyiben a termék átvételekor külsérelmi nyomok láthatóak a küldemény csomagolásán, úgy a szállítmányozó céggel vetess fel jegyzőkönyvet. Az elkészült jegyzőkönyvet juttasd el az ügyfélszolgálatra a reklamacio@vectraline.hu e-mail címre, hogy mielőbb megkaphasd a megrendelt hibátlan árudat. Ha a termék csomagolásának kibontásakor szembesülsz az áru sérülésével, úgy ebben az esetben ki kell töltened az úgynevezett “Reklamációs adatlapot”, amit a webáruház “Letöltések” menüjéből tudsz letölteni. Az adatlapot kitöltés után küldd el az ügyfélszolgálatra a reklamacio@vectraline.hu e-mail címre. Az űrlapon megjelölteknek megfelelően kivizsgáljuk a reklamációt, és a döntésünket követően vagy visszatérítjük a vételárat, vagy újra küldjük a hibátlan, sérülésmentes terméket.
Mit tegyek, ha sérült csomagot kaptam a futártól?
Vásárlóinkat minden esetben igyekszünk a legnagyobb odafigyeléssel kiszolgálni, ennek ellenére előfordulhat, hogy csomagunk a szállítás során megsérül. Sérült csomagot soha ne vegyél át a szállítmányozótól, átvétel előtt minden esetben ellenőrizd a csomagod sértetlenségét. Amennyiben a termék átvételekor külsérelmi nyomok láthatóak a doboz csomagolásán, úgy a szállítmányozó céggel vetess fel jegyzőkönyvet. Az elkészült jegyzőkönyvet juttasd el az ügyfélszolgálatra a reklamacio@vectraline.hu e-mail címre, hogy mielőbb megkaphasd a megrendelt hibátlan árudat.
Mi a teendő, ha a megrendelt termék hibás, nem működik?
Hibás termék esetén az ÁSZF-ben meghatározott jótállási és kellékszavatossági rendelkezések az irányadóak. Hibás termék esetén vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

Számlázással kapcsolatos kérdések

Nem kaptam meg a számlát vagy szállítólevelet, milyen módon juthatok hozzá?
A számlát vagy a szállítólevelet minden esetben a küldemény dobozába csomagoljuk, több doboz esetén a külsején jelöljük, hogy melyik dobozban található a számla. Ha nem találod a számlát vagy a szállítólevelet, akkor vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Mit tegyek, ha nem a megrendelt áron kaptam meg a rendelésemet?
A reklamacio@vectraline.hu e-mail címre jelezheted az ügyfélszolgálatnak az eltérést. Az e-mail mellékleteként küldd el a számla másolatát és a webáruház visszaigazoló e-mailjét.

Hírlevélre fel és leiratkozás

Mit tegyek, ha nem kapom meg a hírleveleket?
A webáruházba belépést követően ellenőrizd a “Webirodánk” “Beállításaim” menü pontban a hírlevelekre vonatkozó beállításaidat. Amennyiben a hírlevél beállításoknál a "Budapesti Cégellátás Hírlevél” be van pipálva, és ennek ellenére mégsem kapod meg hírleveleinket, úgy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Mit tegyek, ha nem tudok feliratkozni a hírlevélre?
Hírlevél feliratkozással kapcsolatos beállításaidat a webáruházba való bejelentkezés követően a “Webirodánk” “Beállításaim” menü pontban tudod módosítani.
Nem akarok több hírlevelet kapni, hogyan tudok leiratkozni?
Hírlevélről két módon iratkozhatsz le. A kiküldött hírlevélben található leiratkozó link használatával, illetve webáruházba való bejelentkezést követően a “Webirodánk” “Beállításaim” menü pontban a hírlevelekre vonatkozó beállításoknál a “Vectra-Line Hírlevél” szöveg előtti pipa kitörlésével.

GDPR adatkezelés

Hol tudom lekérni a vectraline.hu webáruházat üzemeltető VECTRA-LINE Plus Kft. által tárolt adataimat?
Az oldal alján a GDPR kérelemnél kérheted le a tárolt adataidat, pár napon belül megkapod a részletesen tárolt adatokat.
Mi a módja annak, ha a tárolt adataim befagyasztását vagy törlését szeretném kérni a Budapesti Cégellátás Webáruházat üzemeltető VECTRA-LINE Plus Kft.-től?
A weboldalunk láblécében a GDPR kérelemnél kérheted a tárolt adataid törlését vagy befagyasztását.