Termékek
Menü

Bejelentkezés

Elfelejtetted a jelszavad?

Segítünk!

Új felhasználó vagy? Regisztrálj!

HETI OFFICE EXTRA AKCIÓ!

NESCAFÉ Dolce Gusto kávékapszulák 20% kedvezménnyel csak a héten! A részletekért kattints!

Gyakran ismételt kérdések

Érdekes kérdések és válaszok a cégünk termékeivel, szolgáltatásaival kapcsolatban.

Rendelések kezelése

Meddig kell leadnom a rendelésem, hogy 24 órán belül házhoz szállítással megkapjam?
A 24 órás szállítási időt a 16:00 óra előtt leadott - készleten lévő termékek - rendelése esetén tudjuk vállalni.
Mit tegyek, ha eltűnt a kosaramba tett termék?
A kosarad tartalma minden héten péntek éjfélkor törlődik. Így ez péntek éjfél után fordulhat csak elő. A kosarad törlésének időpontját és hátralévő idejét egy visszaszámláló jelzi neked a kosaradban.
Mit tegyek, ha a megrendelésem teljesítésével kapcsolatban speciális kéréseim vannak?
Amennyiben speciális kérésed van, vagy válaszra, visszajelzésre tartasz igényt a megrendelésed véglegesítése előtt, úgy azt a rendelésed "Megjegyzés" rovatában tüntetheted fel. Ez esetben az ügyfélszolgálat megkeres Téged a kéréseid teljesítésének lehetőségei miatt.
Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelésemet leadnom?
Minden sikeres rendelés után a regisztrációban megadott e-mail címedre egy visszaigazoló e-mailt küldünk, ez a szerverek terheltségétől függően általában azonnal, de egy fél órán belül mindenképp meg kell hogy érkezzen. Ha ez nem történik meg, akkor vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Mit tegyek, ha nem jött visszaigazoló e-mail a rendelésemről?
Minden megrendelés leadását és véglegesítését követően a szerverek terheltségétől függően általában azonnal, de egy fél órán belül visszaigazoló e-mailben kapsz tájékoztatást a leadott megrendelésed részletes tartalmáról. Mivel jellemzően 24 órán belül szállítunk, így a leadott, készleten lévő cikkeket másnap házhoz szállítjuk. Amennyiben egy fél órán belül nem kapod meg a visszaigazoló e-mail üzenetünket, úgy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
A Budapesti Cégellátás Webáruházban látott termékek ára tartalmazza az Áltatalános Forgalmi Adót (ÁFA-t)?
Bejelentkezés nélkül a Budapesti Cégellátás Webáruházunkban nettó és bruttó lista árakat láthatsz, amelyek tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót (ÁFA-t).

Webáruház használatával kapcsolatos információk

Mit jelent, hogy “Jelenleg nincs”?
Az általad kiszemelt termék jelenleg nincs raktáron, a rendelése folyamatban van. Az áru beérkezése terméktől függően általában 1-3 munkanapon belül megtörténik. A rendelés leadását követően amint megérkezik a termék, úgy kérésére a megadott e-mail címre küldünk egy automata levelet, melyben értesülhetünk, hogy a megrendelt termékünk megérkezett.
Mit jelent a “Raktáron”?
Az általad kiszemelt termék raktárról azonnal elérhető, átvehető. A személyes átvételhez nem szükséges rendelést leadnod, azonban határozottan javasolt. Amennyiben kiszállítást szeretnél és a rendelésedet munkanapokon 16:00 óra előtt leadod a weboldalon, már másnap kézbesítésre kerülhet a megrendelésed.
Mit jelent, hogy a termék “Kifutó”?
Ez a termék a készlet erejéig érhető el a kínálatunkban.

Fizetési lehetőségek

Tudok-e utávétellel vásárolni?
Utánvétellel történő fizetéskor a megvásárolt termékek árát a futárnak kell kifizetned az átvételkor, készpénzben (forintban). Ezzel a fizetési móddal bruttó 500.000 Ft alatti megrendelés esetén élhetsz. Amennyiben a rendelésed kosárértéke meghaladja a bruttó 500.000 Ft-ot, úgy előre fizetve, átutalással tudod kifizetni a megrendelésedet. Ez esetben a fizetés proforma számla alapján történik, amelyet e-mailben küldünk meg a rendelés leadását követően. A kiszállítási folyamat csak azt követően indul el, hogy a termékek vételára a proforma számlán feltüntetett bankszámlán jóváírásra kerül. Banki átutalással történő fizetés esetén a jóváírás, banki szolgáltatótól függően, több napot is igénybe vehet. A megrendelt termékek átvételéhez szükség van céges bélyegzőre és egy meghatalmazásra.
Fizethetek-e banki átutalással?
Szerződött partnereinknek hosszabb kereskedelmi kapcsolat esetén halasztott fizetési lehetőséget biztosítunk, a részletek felől az ügyfélszolgálatunkon tudsz érdeklődni.
A szállítmányozónak csak készpénzben lehet fizetni, vagy bankkártyával is lehetséges?
Raklapos szállítmányozóink csak készpénzt fogadnak el, bankkártyával a fizetés nem lehetséges. Alternatív megoldásként ajánljuk az előre utalást. Kiscsomagos szállítóinknál van lehetőséged bankkártyával is fizetni az áru átvételekor.
Elfogadtok utalványt fizetéshez?
Nem, sajnos nem tudunk utalványt elfogadni.

Szállítással kapcsolatos információk

Mennyibe kerül a házhoz szállítás költsége?
A kosaradban jelezzük a házhoz szállítás költségét illetve azt, hogy milyen értékben kell rendelned ahhoz, hogy elérd a díjmentes kiszállítás értékhatárát.
Mikor kapom meg a megrendelésemet?
A 16:00-ig leadott webes megrendeléseket, amelyekből van raktárkészletünk a következő munkanapon házhoz szállítjuk. A várható szállítás időpontjáról a visszaigazoló e-mailben tájékoztatunk.
Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?
A megrendelt termék kiszállítása munkanapokon általában 08:00 és 18:00 óra között történik, mely az adott szállítmányozótól függ. A csomag érkezésének pontos idejét a szállítmányozóval tudod leegyeztetni a csomagszám alapján, melynek részleteit a “Webirodánk” “Bizonylatok” menüjében találod.
Hogyan tudom nyomon követni a kiszállított csomagjaimat?
A “Webirodánk” “Bizonylatok” menüjében követheted a megrendelt termékeid szállítási státuszát, valamint a csomagszámra kattintva megnézheted ezt a futárszolgálat oldalán is.
Az ár megegyezik személyes átvétel esetén is?
Jellemzően igen. Az árat esetlegesen telephelyi akció csökkenti.

Reklamáció kezelés, szállítási panaszok

Mit kell tennem, ha hibás terméket kaptam?
Amennyiben a termék átvételekor külsérelmi nyomok láthatóak a küldemény csomagolásán, úgy a szállítmányozó céggel vetess fel jegyzőkönyvet. Az elkészült jegyzőkönyvet juttasd el az ügyfélszolgálatra a reklamacio@vectraline.hu e-mail címre, hogy mielőbb megkaphasd a megrendelt hibátlan árudat. Ha a termék csomagolásának kibontásakor szembesülsz az áru sérülésével, úgy ebben az esetben ki kell töltened az úgynevezett “Reklamációs adatlapot”, amit a webáruház “Letöltések” menüjéből tudsz letölteni. Az adatlapot kitöltés után küldd el az ügyfélszolgálatra a reklamacio@vectraline.hu e-mail címre. Az űrlapon megjelölteknek megfelelően kivizsgáljuk a reklamációt, és a döntésünket követően vagy visszatérítjük a vételárat, vagy újra küldjük a hibátlan, sérülésmentes terméket.
Mit tegyek, ha sérült csomagot kaptam a futártól?
Vásárlóinkat minden esetben igyekszünk a legnagyobb odafigyeléssel kiszolgálni, ennek ellenére előfordulhat, hogy csomagunk a szállítás során megsérül. Sérült csomagot soha ne vegyél át a szállítmányozótól, átvétel előtt minden esetben ellenőrizd a csomagod sértetlenségét. Amennyiben a termék átvételekor külsérelmi nyomok láthatóak a doboz csomagolásán, úgy a szállítmányozó céggel vetess fel jegyzőkönyvet. Az elkészült jegyzőkönyvet juttasd el az ügyfélszolgálatra a reklamacio@vectraline.hu e-mail címre, hogy mielőbb megkaphasd a megrendelt hibátlan árudat.
Mi a teendő, ha a megrendelt termék hibás, nem működik?
Hibás termék esetén az ÁSZF-ben meghatározott jótállási és kellékszavatossági rendelkezések az irányadóak. Hibás termék esetén vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

Számlázással kapcsolatos kérdések

Nem kaptam meg a számlát vagy szállítólevelet, milyen módon juthatok hozzá?
A számlát vagy a szállítólevelet minden esetben a küldemény dobozába csomagoljuk, több doboz esetén a külsején jelöljük, hogy melyik dobozban található a számla. Ha nem találod a számlát vagy a szállítólevelet, akkor vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Mit tegyek, ha nem a megrendelt áron kaptam meg a rendelésemet?
A reklamacio@vectraline.hu e-mail címre jelezheted az ügyfélszolgálatnak az eltérést. Az e-mail mellékleteként küldd el a számla másolatát és a webáruház visszaigazoló e-mailjét.

Készlet információ

Mit tegyek, ha nem kapom meg a hírleveleket?
A webáruházba belépést követően ellenőrizd a “Webirodánk” “Beállításaim” menü pontban a hírlevelekre vonatkozó beállításaidat. Amennyiben a hírlevél beállításoknál a "Budapesti Cégellátás Hírlevél” be van pipálva, és ennek ellenére mégsem kapod meg hírleveleinket, úgy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Mit tegyek, ha nem tudok feliratkozni a hírlevélre?
Hírlevél feliratkozással kapcsolatos beállításaidat a webáruházba való bejelentkezés követően a “Webirodánk” “Beállításaim” menü pontban tudod módosítani.
Nem akarok több hírlevelet kapni, hogyan tudok leiratkozni?
Hírlevélről két módon iratkozhatsz le. A kiküldött hírlevélben található leiratkozó link használatával, illetve webáruházba való bejelentkezést követően a “Webirodánk” “Beállításaim” menü pontban a hírlevelekre vonatkozó beállításoknál a “Vectra-Line Hírlevél” szöveg előtti pipa kitörlésével.

Hírlevélre fel és leiratkozás

Hol tudom lekérni a Budapesti Cégellátás Webáruházat üzemeltető VECTRA-LINE Plus Kft. által tárolt adataimat?
Az Információk/GDPR menüben kérheted le a tárolt adataidat, és pár napon belül megkapod a részletesen tárolt adatokat.
Mi a módja annak, ha a tárolt adataim befagyasztását vagy törlését szeretném kérni a Budapesti Cégellátás Webáruházat üzemeltető VECTRA-LINE Plus Kft.-től?
A webáruház láblécében található GDPR kérelem menüben kérheted a tárolt adataid törlését vagy befagyasztását.

GDPR adatkezelés

Hol tudom lekérni a Budapesti Cégellátás Webáruházat üzemeltető VECTRA-LINE Plus Kft. által tárolt adataimat?
Az oldal alján a GDPR kérelemnél kérheted le a tárolt adataidat, pár napon belül megkapod a részletesen tárolt adatokat.
Mi a módja annak, ha a tárolt adataim befagyasztását vagy törlését szeretném kérni a Budapesti Cégellátás Webáruházat üzemeltető VECTRA-LINE Plus Kft.-től?
A weboldalunk láblécében a GDPR kérelemnél kérheted a tárolt adataid törlését vagy befagyasztását.

Kapcsolatfelvétel

Mi az elérhetősége a Budapesti Cégellátás Webáruház ügyfélszolgálatának?
Budapesti Cégellátás Webáruház ügyfélszolgálatát (06-1) 401 8080-as telefonszámon érheted el hétköznapokon 08:00 - 16:00 óra között, ill. a cegellatas@vectraline.hu e-mail címen, ha bármilyen rendelést érintő kérdésed van.
Hol található a Budapesti Cégellátás Webáruházat üzemeltető VECTRA-LINE Plus Kft. telephelye?
A Vectra-Line telephelye Mogyoródon a Szadai út 10. szám alatt található.
Mikor érhető el az Budapesti Cégellátás Webáruház ügyfélszolgálata?
Az ügyfélszolgálatunk munkanapokon hétfőtől péntekig 08:00 -16:00 óráig érhető el.

Regisztráció és partnerré válás feltételei

Mikor lehetek a Budapesti Cégellátás Webáruház vásárlója?
Abban az esetben lehetsz a Budapesti Cégellátás Webáruház Partnere, ha a vállalkozásod székhelye, telephelye vagy szállítási címe Budapesten vagy Budapest agglomerációjában található. Amennyiben nem Budapest vagy agglomerációjában működő gazdasági társaságként regisztrálsz, úgy nem kerül elfogadásra a regisztrációd. Lakosságot, valamint Budapest és agglomerációján kívüli vállalkozásokat a Budapesti Cégellátás Webáruházunkban nem szolgálunk ki. Az ÁSZF-ben (Általános Szerződés Feltételek) részletesen elolvashatod, hogy mely településekre szállítunk.
Hogyan tudok regisztrálni viszonteladóként?
Amennyiben az általunk forgalmazott termékek továbbértékesítésével foglalkozol, úgy a nagykereskedelmi nebáruházba tudsz regisztrálni, ezért kérjük, hogy keresd fel Nagykereskedelmi Webáruházunkat. A Budapesti Cégellátás Webáruház viszonteladó regisztrációkat nem fogad.
Hogyan tudok regisztrálni Budapest vagy agglomerációjában működő vállalkozásként?
Amennyiben Budapest vagy agglomerációjában működő gazdasági társaságként regisztrálsz, úgy azt a Budapesti Cégellátás Webáruházba tudod megtenni a regisztrációs adatlap kitöltésével. Budapest vagy agglomerációján kívüli vállalkozást nem szolgálunk ki, ezt viszonteladóink kompetenciájának tartjuk. A kedvezmények igénybevételéhez, és a partnerré válás jogosságának vizsgálata miatt a regisztrációt nem tudjuk azonnal elfogadni, erre munkanapokon pár órára, hétvégéken a következő munkanapig várnod kell.
Hogyan tudok regisztrálni lakosságként (fogyasztóként) vagy Budapest és agglomerációján kívüli vállalkozásként?
Budapesti Cégellátás Webáruházunkban lakosságot, valamint Budapest és agglomerációján kívüli vállalkozásokat nem szolgálunk ki.
Mikor kapok visszaigazolást a regisztrációmról?
Regisztrációs igényedet munkatársaink nyugtázzák az adataid ellenőrzését követően. Az elfogadott regisztrációs kérelmekről e-mail visszaigazolást küldünk. Előfordulhat, hogy a visszaigazoló e-mail spam-be kerül, vagy postaládánk túlterheltsége miatt nem kézbesíthető. Amennyiben a visszaigazolás 1 munkanapon belül nem érkezik meg, úgy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Mit tegyek, ha nem tudok bejelentkezni a Budapesti Cégellátás Webáruházba?

Győződj meg arról, hogy helyesen adtad-e meg a felhasználónevedet és jelszavadat, illetve megfelelő webáruházba jelentkeztél-e be. Amennyiben helyesen adtad meg az adataid és leellenőrizted, hogy a célcsoportodnak megfelelő webáruházba jelentkeztél be, és sem a felhasználóneveddel, sem az e-mail címeddel nem tudsz bejelentkezni, úgy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Amennyiben elfelejtetted a jelszavadat, úgy kattints a bejelentkezés ablakban az „Elfelejtetted a jelszavadat?” szövegre. A regisztrált e-mail címed megadása után kapsz egy automatikusan generált jelszót, amelyet később a “Webirodánk” “Beállításaim” menü pontjában meg tudsz változtatni.
Mit tegyek, ha a jelszó emlékeztető azt a hibaüzenetet írja, hogy “Nem létező e-mail cím”, pedig tudom, hogy a helyes e-mail címet írtam be?
Ellenőrizd, hogy a célcsoportodnak megfelelő webáruházba jelentkeztél-e be, ha a hiba továbbra sem szűnik meg, úgy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

Rendelések kezelése

Hogyan tudom leadni a rendelésemet?

A webáruházban kiválasztod a kívánt termékeket, majd a "Kosár" ikonra kattintva a kosárba teszed, így felül megjelenik a kosarad a kiválasztott termékekkel.
Amennyiben minden megvásárolni kívánt terméket kiválasztottál, úgy a zöld menü sáv jobb oldalán lévő kosár ikonra kattints!
Ekkor megjelenik a Kosár oldal, itt a megrendelés véglegesítése előtt, még három lépés van hátra:

1. A “Kosár tartalma” menüben a megrendelésed tételeit látod, amit ki tudsz nyomtatni vagy exportálni. Cikkszámok megadásával gyors rendelést is tudsz rögzíteni, vagy fájlból rendelést importálni.

2. A “Megrendelés adatai” menü pontban megadhatod a szállítási és fizetési módot, valamint saját megrendelésszámot és megjegyzést is fűzhetsz a megrendelésedhez.

3. Az “Ellenőrzés” menü pontban még tudsz a megrendeléseden módosítani. Ha mindent rendben találsz, akkor a “Véglegesítés” gombra kattintva leadhatod a rendelést, amelyről automatikus visszaigazoló levelet fogsz kapni.

Hogyan módosíthatom a rendelt mennyiséget?
A Kosárban a “Kosár tartalma” oldalon bármikor megváltoztatható minden rendelt mennyiség.
Hogyan tudom a rendelésemet lemondani?

Amennyiben rendeltél már terméket, de időközben meggondoltad magad és már nem tartasz igényt a megrendelt termékre, akkor többféleképpen is eljárhatsz:


1. Amíg nem készül csomagszám a rendeléshez, addig a weboldalon a “Webirodánk” menüben lemondhatod a rendelésedet.

2. Amennyiben már elkészült a csomagszám, akkor e-mailben vagy telefonon tudod jelezni az elállási szándékodat az ügyfélszolgálat felé, az igényed továbbításra kerül a futárszolgálat felé.

3. Ha valamilyen oknál fogva nem tudjuk időben feldolgozni a kérést és a kiszállítás mégis elindult, akkor utasítsd vissza a csomag átvételét a szállítmányozótól.

Hogyan vehetem át a megrendelést?
Rendeléskor ki tudod választani, hogy személyesen a telephelyünkön, házhoz szállítással, csomagpontra vagy csomagautomatába kéred-e a megrendelésed teljesítését.
Van-e lehetőségem időpontra átvenni a megrendelésemet?
Igen. A rendelésed teljesítési módjának rögzítésekor megadhatod a személyes átvétel dátumát és időpontját, így nem kell várakoznod a megrendelésed átvételére.
A megrendelt árut mikor kapom meg?
Minden termék információs oldalán feltüntetjük a termék várható beérkezési idejét, általában a legtöbb készleten lévő termékünk megrendeléseit a következő munkanapon teljesítjük. Ha ettől eltérően szeretnéd kérni a megrendelésed teljesítését, akkor ezt jelezheted a megrendelésed “Megjegyzés” rovatában.
Hétvégén is van házhoz szállítás?
Nem, sajnos a szállítmányozóink csak hétköznapokon szállítanak.