Termékek
Menü

Bejelentkezés

Elfelejtetted a jelszavad?

Segítünk!

Új felhasználó vagy? Regisztrálj!

HOZZD KI A LEGTÖBBET CÉGES VÁSÁRLÁSAIDBÓL!

Gyűjtsd törzsvásárlói hűségpontjaidat és vásárold le bármelyik termékünkre! A részletekért kattints!

Híreink

Legyél mindig naprakész a cégünkkel kapcsolatos eseményekkel, hírekkel, újdonságokkal.

Keresés a hírekben
Kategóriák
Tagek
Turóczy Vajk Kristóf

Hogyan dolgozz open office-ban?

Érdekességek
Írta: Turóczy Vajk Kristóf ekkor: 2023.08.30. 10:48
2 like 0 hozzászólás

Manapság reneszánszát érik a nyitott irodák, ahol az állandó zajban vagy épp a halálos csöndben szinte lehetetlen elmélyült munkát végezni, figyelni. Az open office-okban történő munka nagyfokú alkalmazkodást kíván, ami nagyobb létszámnál eléggé nehézkesen megy. 
Íme, pár tipp, hogyan tudsz mégis nyugodtabban és fókuszáltabban dolgozni ezekben a terekben:

1.Zónák kialakítása:
Próbálj meg olyan zónákat kialakítani magad körül, amelyek segítik a koncentrációt. Használj fülekbe helyezett zajszűrő fejhallgatót, vagy egyértelműen jelezd kollégáidnak, hogy mikor szeretnél zavartalanul dolgozni.

2.Időzített munkaintervallumok:
Használj időzített munkaintervallumokat a fókuszált munkához és a szünetekhez. Például használhatsz a Pomodoro technikát, amelyben rövid munkaintervallumokat váltogatsz pihenőidőkkel.

3.Digitális minimálizmus:
Azonnali értesítések és e-mailek folyamatos ellenőrzése megzavarhatja a fókuszt. Állítsd be az értesítéseket úgy, hogy csak azok jelenjenek meg, amelyek sürgősek. Foglalkozz az e-mailekkel és más kommunikációs eszközökkel meghatározott időpontokban.

4.Kollégák közötti együttműködés:
A nyitott irodai környezet lehetőséget teremt a könnyebb együttműködésre. Vegyél részt rendszeres megbeszéléseken, hogy az ötletek és információk megosztása strukturált keretek között történjen.

5.Kialakított személyes tér:
Próbálj ki olyan módszereket, amelyekkel a munkaterületedet személyesebbé és inspirálóbbá teheted. Használj növényeket, képeket vagy más személyes tárgyakat, amelyek hozzájárulnak a kényelemhez és a motivációhoz.

6.Bevezetett csendes órák:
Beszélj a csapatoddal vagy a kollégáiddal, és hozzatok létre ún. "csendes órákat" vagy időszakokat, amikor mindenki az egyéni munkájára összpontosíthat. Ez segít minimalizálni a zavaró tényezőket és fokozni a produktivitást.

7.Rugalmas munkaidő:
Ha lehetséges, beszélj a munkáltatóddal a rugalmas munkaidő bevezetéséről. Így olyan időszakokban dolgozhatsz, amikor a legjobban koncentrálhatsz, és elkerülheted az irodai zsúfoltságot.


Hiányzik valami az íróasztalodról? Nálunk biztosan megtalálod! S most ajándékot is kaphatsz:
https://vectraline.hu/budapesti-cegellatas/akciok/2234/a-tobb-jobban-megeri-.html

Tetszik
Tetszik
Megosztom
Hozzászólások

Ehhez a blogbejegyzéshez csak belépve szólhatsz hozzá!

Hozzászólás írása
Még nincs egy hozzászólás sem.