Ügyfélszolgálat +36-1-401-2040
Nyitvatartás H-P: 08:00 - 16:00
23 éves tapasztalat
13.000+ cikk
24 órás házhozszállítás
3.500+ aktív partner

Szolgáltatások

Általános szolgáltatások

Budapest és közvetlen települései:

Nettó 15 000 forint feletti megrendelés esetén rendelésüket 24 órán belül házhoz szállítjuk Budapestre és a közvetlen környezetében lévő településekre: Alsónémedi, Biatorbágy, Budakalász, Budakeszi, Budaörs, Csömör, Diósd, Dunaharaszti, Dunakeszi, Ecser, Érd, Fót, Gyál, Halásztelek, Kerepes, Kistarcsa, Maglód, Nagykovácsi, Nagytarcsa, Pécel, Solymár, Szigetszentmiklós, Törökbálint, Üröm, Vecsés.

Budapesten kívül:

Nettó 20.000 forint feletti rendelésüket az ország bármely területére kiszállítjuk.

A rendelési értékhatárok alatti rendelések szállítási díja egységesen nettó 990,- Ft. Rendelési értékhatártól függően logisztikai és csomagolási díjat számítunk fel, melynek minimum díja nettó 590 Ft, de legfeljebb a megrendelt áru értékének 0,6%-a. Egyedi megállapodás alapján a logisztikai és csomagolási díjak csökkentésére lehetőséget biztosítunk, melynek feltételeiről érdeklődjenek ügyfélszolgálatunkon.

Lehetőség van az ügyfélszolgálatunk telefonos és személyes megkeresésére hétköznap 08:00 – 15:00 közötti időpontokban. Ügyfélszolgálatunk vezetékes és mobil telefonszámon, valamit e-mailben is elérhető. Az elérhetőségekről az Elérhetőség menüpontban tájékozódhatnak.

Ügyfél menedzsereink a partnereink gyors és pontos tájékoztatása érdekében rendszeresen, személyesen látogatják partnereinket. A képviselői rendszerünket regionálisan működtetjük, ügyfél menedzsereink és az ügyfélszolgálat párost alkotva kezelik a kiemelt partnereinket, ezzel biztosítva a legmagasabb szintű ügyfélszolgálati munkát.

Több értékesítési csatornán fogadjunk partnereink megrendelését. Rendelésüket leadhatják telefonon, faxon, e-mailben, webáruházunkon, vagy területi képviselőnken keresztül.

A személyes átvételhez webáruházunkban történő rendelés esetén lehetőség van időkapu megjelölésére. Partnereink az általuk megjelölt időpontban, várakozás nélkül személyesen vehetik át a webáruházunkban megrendelt termékeiket.

Minden termékünk elérhető webáruházunkban. Bejelentkezés után elérhető a partnereinkre szabott áraink, és láthatóvá válik raktárkészletünk. A webáruházunkban 15:00 óráig megrendelt termékek másnap reggel 8:30 órától személyesen is átvehetőek telephelyünkön, vagy a logisztikai partnereinken keresztül a következő munkanapon kiszállításra kerülnek. A webes rendelésekre egységesen a meglévő kedvezményeken felül további 1%-os kedvezményt biztosítunk, ennek feltételeiről érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

Partnereink reklamációját az ügyfélszolgálatunk és ügyfél menedszereink kezelik. Igyekszünk a legnagyobb gondossággal eljárni, és orvosolni az esetleges kellemetlenségeket. Munkatársaink arra törekszenek, hogy partnereink írásos reklamációit a legrövidebb úton megoldják, mielőbb kijavítsák a tévedésünket, kárpótolják partnereinket.

Lehetőséget biztosítunk partnereinknek, hogy az olyan visszárura szánt készleteiket, amelyek nem cégünk hibájából kerülnének visszáruzásra - azaz a partnereinknél beragadt többlet készletek – maximum 1 hónapnál nem régebbi vásárlás esetén 10%-os értéklevonással visszavásároljuk telephelyünkön. Visszáruzás esetén csak az áru ellenértékének levásárlására, vagy érték azonos cseréjére van lehetőség.

Listaárainkból az elért forgalom alapján százalékos - a teljes szortimentünkre kiterjedő - kedvezményt biztosítunk. A kedvezményeket negyedévre, illetve egyedi megállapodás alapján meghatározott időszakra tudjuk biztosítani. A számláinkon feltüntetjük az aktuális kedvezményeket, jelezzük a realizálható forgalmat, ami a következő, nagyobb kedvezmény kategória eléréséhez szükséges. Negyedévente e-mailben tájékoztatjuk partnereinket az aktuális kedvezményükről.

Partnereinket rendszeresen hírlevélben tájékoztatjuk aktuális akcióinkról, újdonságainkról. Partnereink bejelentkezés után tudnak le-, illetve feliratkozni hírleveleinkre.

2 havi rendszerességgel akciós újságot jelentetünk meg partnereink számára. A megjelenő kiadványaink átlagosan 8-12 oldalt tartalmaznak és az újságokban szereplő akciókat a készlet erejéig egész érvényesség alatt fenntartjuk.

Kampány jelleggel partnereink számára lehetőséget biztosítunk vásárlásaik utáni pontgyűjtésére, melyet értékes ajándékokra tudnak beváltani.

Üzletvitelt támogató szolgáltatások

Fortuna Flotta Mobil szolgáltatásunkhoz csatlakozva csökkenthetik havi mobil telefonszámlájuk kiadásait, a flottán belül díjmentesen, Magyarországon belül pedig kedvezményesen beszélgethetnek. Ezt a szolgáltatást a Telenor biztosítja partnereinknek. További információkat a Fortuna Flotta Mobil szolgáltatásunkról itt találnak: http://telenor.vectralineplus.hu/

Ezt a szolgáltatásunkat azoknak a partnereinknek ajánljuk, akik információkhoz szeretnének jutni partnereikről pl. árbevétel, létszám, mérleg szerinti eredmény, cégjegyzésre jogosultak, tulajdonosok adatai stb., valamint gyorsan jó döntést szeretnének hozni pl. halasztott fizetési kedvezmény biztosításához. Ezt a szolgáltatást a Credit Controll Kft. biztosítja partnereinknek.

Fontosnak tartjuk a személyes kapcsolattartást partnereikkel, ezért évente több vevőtalálkozót tartunk. A rendezvényeinkkel az a célunk, hogy bemutassunk a termékeinket, népszerűsítsük kizárólagosan képviselt márkáinkat, és azonnali visszajelzést kapjunk a partnereinktől a munkánkról.

Elkötelezett partnereink részére a szokásától eltérően, hosszabb halasztott fizetési kedvezményt biztosítunk az iskola-, és a naptárszezonban. Ezeknek a kedvezményeknek a feltétele, hogy a partnereinknek jó legyen a fizetési fegyelme, valamint részt vegyenek szezonális vevőtalálkozónkon.

A Fortuna Irodaszer Üzlethálózatunkhoz csatlakozó partnereinket offline és online marketing aktivitásokkal segítjük. Ezt a szolgáltatásunkat kizárólag a Fortuna Irodaszer Üzlethálózat partnerinek biztosítjuk. Amennyiben szeretne a Fortuna Irodaszer Üzlethálózatunkhoz csatlakozni, úgy keresse ügyfél menedzsereinket.

Cégellátó tevékenységet támogató szolgáltatások

Partnereinknek olyan kulcsrakész, termékekkel feltöltött webáruház szolgáltatást nyújtunk, ami pár óra alatt testreszabható és beüzemelhető. Ezt a szolgáltatásunkat a ShopRenter Kft. biztosítja partnereinknek. További információk: http://vectraline.partnerbolt.hu

Partnereink szállítmányozási feladatait szeretnénk optimalizálni Fortuna Flotta Logisztika szolgáltatásunkkal. A szolgáltatás lehetővé teszi, hogy partnereink a logisztikai költségeiket csökkentsék, vagy szállítási feladataikat bővítsék a GLS csomagküldő szolgáltatásával. Olyan partnereinknek ajánljuk ezt a szolgáltatásunkat, akik naponta átlagosan 2-4 csomagot szállítanak ki rendszeresen a végfelhasználó partnereiknek.

Ez a szolgáltatás lehetőséget biztosít a partnereinknek, hogy megrendelésüket a következő munkanapon a végfelhasználói partnerükhöz szállítsuk a viszonteladónk nevében. Ez a szolgáltatás nettó 1.700 Ft / cím költségbe kerül.

Viszonteladó partnereink a végfelhasználóik gyorsabb és kényelmesebb kiszolgálása érdekében igénybevehetik ezt a szolgáltatásunkat. A szolgáltatás igénybevételéhez külön megállapodás aláírására van szükség.

Cégünk által Magyarországon képviselt márkákat jelenítjük meg a márka katalógusunkban. A katalógus évente jelenik meg, egy példányt ingyenesen biztosítunk minden partnerünknek. A márka katalógust viszonteéadóink sajátjukként továbbadhatják partnereiknek.

Az általunk forgalmazott termékeket jelenítjük meg két évente megjelenő kb. 300 - 350 oldalas katalógusunkban. A katalógusunk egy példányát minden partnerünknek ingyenesen biztosítjuk. A katalógust viszonteéadóink sajátjukként továbbadhatják partnereiknek.

A naptár kiadványunkat évente jelenítjük meg. Igyekszünk a közkedvelt termékeink mellett az aktuális trendeket követve, új terméket is megjeleníteni katalógusainkban. Katalógusaink a teljes szezonális választékunkat felölelik. A katalógust viszonteéadóink sajátjukként továbbadhatják partnereiknek.

Az egyik leghatékonyabb vevőszerző marketing eszköz a naptárszezon kupon. Minden partnerünk saját elképzelése szerint egyediestheti meg a kuponokat és érheti el célközönségét. A vállalt forgalom nagyságának megfelelően szezononként ingyenesen biztosítjuk a naptárszezonos kuponokat, ami a kirakatmartica kampány része.

Egyedi tervezéssel, gyorsan elkészítjük partnereink névjegykártyáit. A piacon fellelhető legkíválóbb alapanyagokat használjuk, számunkra a legfontosabb a folyamatos minőség biztosítása. A maximális színtelítettségnek köszönhetően az általunk gyártott névjegykártyák életteli színekkel rendelkeznek.

Egyedi tervezéssel, gyorsan. A leggyakrabban használat Colop és Trodat bélyegzőgyártókkal dolgozunk. 3, 4, 5, 6 soros általános, kör-, és zsebbélyegzők. Megrendeléshez bejelentkezés után töltse le bélyegző megrendelőlapunkat.

A Roll-up minőségi és kedvező árfekvésű kiállítási és promóciós reklámeszköz. Használata egyszerű, felállításához szakértelem nem szükséges, így pillanatok alatt professzionális megjelenést kölcsönöz. A Roll-up állvány nagy méretben háttérként is használható. A szerkezet formavilága letisztult, működési elve egyszerű, jól bevált konstrukció. A plakát a Roll-up alumínium testében feltekerve helyezkedik el, így kis helyet foglal és védve van a szállítás közben esetlegesen bekövetkező sérülésektől. A szerkezethez tartozó vászontáskával a szállítás könnyedén megoldható. A nyomat cseréje műhelyünkben megvalósítható. A jó Roll-up nem csupán kiállítóeszköz, hanem egy átgondolt és kipróbált reklámstratégia fontos eleme. Ezt praktikussága, sokoldalúsága és kedvező ára is garantálja. A roll-up készítés árairól érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

A boríték nyomtatás kis példányszámtól elérhető (1000 db), kitűnő minőségben, színes és fekete-fehér kivitelben, sima vagy ablakos kivitelben, öntapadós vagy szilikonos záródási móddal, széles méret választékban.

LC5 (méret: 162 x 229, bele illő levélpapír: A4 egyszer hajtva = A5)

LC6 (méret: 114 x 162mm, bele illő levélpapír: A4 kétszer hajtva= A6)

LA4 (méret: 110 x 220mm, bele illő levélpapír: A4 kétszer hajtva= ? A4)

TC4 (méret: 229 x 324mm, bele illő levélpapír: A4 vagy A3 egyszer hajtva)

Boríték nyomásra kérjen ajánlatot ügyfélszolgálatunktól.

Egyedi tervezésű borítékok, levélpapírok és névjegykártyák készítését vállaljuk. Partnereinknek köszönhetően versenyképes árakat tudunk biztosítani partnereinknek.

A Havi Menü az akciós újságuk kivonata, amely 10-14 terméket tartalmaz, offszet, A/4 méretű, két oldalas megszemélyesíthető nyomtatott kiadvány. A Havi Menü offline és online kivitelben díjmentesen elérhető partnereink számára.

Olyan kirakatmatrica, amit azoknak a viszonteladóinknak ajánljuk, akik boltjukon, vagy autójukon szeretnék reklámozni azt, hogy ők cégellátással foglalkoznak. 100 000,- Ft-os vállalt forgalom után kapnak 1 m2 matricát. Nagyobb matrica esetén arányosan kell magasabb forgalmat vállalni.

Igényelhető egyedi méretre szabott, naptárszezonos kirakatmatricák, melyekkel díszítheti üzletének kirakatát.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a hulladékká vált elektromos berendezések a kommunális hulladéktól elkülönítetten gyűjtendő! Az általunk forgalomba hozott, vagy azzal jellegében és funkciójában megegyező, használt vagy hulladékká vált elektromos berendezést kérésre dímentesen átvesszük Öntől a 1165 Budapest, Újszász utca 45/B R. épület címen található telephelyünkönk. Az e-hulladék kezelésével, átvételével kapcsolatos tájékoztató anyagunkat megtalálja a Letöltések menüpont alatt.

Kiskereskedelmi tevékenységet támogató szolgáltatások

Igényelhető egyedi méretre szabott, iskolaszezonos kirakatmatricák, melyekkel díszítheti üzletének kirakatát.

Az egyik leghatékonyabb vevőszerző marketing eszköz az iskolaszer kupon. Minden partnerünk saját elképzelése szerint egyediestheti meg a kuponokat és érheti el célközönségét. A vállalt forgalom nagyságának megfelelően szezononként ingyenesen biztosítjuk az iskolaszer kuponokat, ami a kirakatmartica kampány része.

Évente megjelenő iskola szezonos nagykatalógusunkat 100-150 oldalon, friss termékekkel jelenítjük meg. Igyekszünk a közkedvelt termékeink mellett az aktuális trendeket követve, új terméket is megjeleníteni katalógusainkban. Katalógusaink a teljes szezonális választékunkat felölelik. A katalógust viszonteéadóink sajátjukként továbbadhatják partnereiknek.

A bolt arculatának fontos része a termékek bemutatása, és az állványok ennek kihagyhatatlan szereplői. Évente megújuló állvány katalógusunkba igyekszünk a hazai márkákat méltán képviselő asztali és padló állványokat bemutatni.