Ügyfélszolgálat +36-1-401-2040
Nyitvatartás H-P: 08:00 - 16:00
23 éves tapasztalat
13.000+ cikk
24 órás házhozszállítás
3.500+ aktív partner

Szolgáltatások

Általános szolgáltatások

Budapest és közvetlen települései:

Nettó 15 000 forint feletti megrendelés esetén rendelésüket 24 órán belül házhoz szállítjuk Budapestre és a közvetlen környezetében lévő településekre: Alsónémedi, Biatorbágy, Budakalász, Budakeszi, Budaörs, Csömör, Diósd, Dunaharaszti, Dunakeszi, Ecser, Érd, Fót, Gyál, Halásztelek, Kerepes, Kistarcsa, Maglód, Nagykovácsi, Nagytarcsa, Pécel, Solymár, Szigetszentmiklós, Törökbálint, Üröm, Vecsés.

Budapesten kívül:

Nettó 20.000 forint feletti rendelésüket az ország bármely területére kiszállítjuk.

A rendelési értékhatárok alatti rendelések szállítási díja egységesen nettó 990,- Ft. Rendelési értékhatártól függően logisztikai és csomagolási díjat számítunk fel, melynek minimum díja nettó 590 Ft, de legfeljebb a megrendelt áru értékének 0,6%-a. Egyedi megállapodás alapján a logisztikai és csomagolási díjak csökkentésére lehetőséget biztosítunk, melynek feltételeiről érdeklődjenek ügyfélszolgálatunkon.

Lehetőség van az ügyfélszolgálatunk telefonos és személyes megkeresésére hétköznap 08:00 – 15:00 közötti időpontokban. Ügyfélszolgálatunk vezetékes és mobil telefonszámon, valamit e-mailben is elérhető. Az elérhetőségekről a Kapcsolat menüpontban tájékozódhatnak.

Ügyfél menedzsereink a partnereink gyors és pontos tájékoztatása érdekében rendszeresen, személyesen látogatják partnereinket. A képviselői rendszerünket regionálisan működtetjük, ügyfél menedzsereink és az ügyfélszolgálat párost alkotva kezelik a kiemelt partnereinket, ezzel biztosítva a legmagasabb szintű ügyfélszolgálati munkát.

Több értékesítési csatornán fogadjunk partnereink megrendelését. Rendelésüket leadhatják telefonon, faxon, e-mailben, webáruházunkon, vagy területi képviselőinken keresztül. Hétköznapokon 08:00 -16:00 között webáruházunkban leadott megrendeléseket a következő munkanapon házhoz szállítjuk az ország bármely pontjára.

A személyes átvételhez webáruházunkban történő rendelés esetén lehetőség van időkapu megjelölésére. Partnereink az általuk megjelölt időpontban, várakozás nélkül személyesen vehetik át a webáruházunkban megrendelt termékeiket. A helyszíni árvételre hétköznapokon 08:00 – 15:00 között van lehetőség.

Minden termékünk elérhető webáruházunkban. Bejelentkezés után elérhető a partnereinkre szabott egyedi áraink, és kiadott kedvezményeink. A webáruházunkban 16:00 óráig megrendelt termékek másnap reggel 8:00 órától személyesen is átvehetőek telephelyünkön, vagy a logisztikai partnereinken keresztül a következő munkanapon kiszállításra kerülnek. A webes rendelésekre egységesen a meglévő kedvezményeken felül további 1%-os kedvezményt biztosítunk, ennek feltételeiről érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon. Bejelentkezés után a Webiroda menüben nyomon követheti megrendeléseit, kiszállított csomagjait, számláit, egyedi árait, kedvezményeit, beállíthatja a költséghelyeit, webáruház alfelhasználóit, valamint kedvenc és megfigyelt termékeket jelölhet meg.

Partnereink reklamációját az ügyfélszolgálatunk és ügyfél menedszereink kezelik. Igyekszünk a legnagyobb gondossággal eljárni, és orvosolni az esetleges kellemetlenségeket. Munkatársaink arra törekszenek, hogy partnereink írásos reklamációit a legrövidebb úton megoldják, mielőbb kijavítsák a tévedésünket, kárpótolják partnereinket.

Lehetőséget biztosítunk partnereinknek, hogy az olyan visszárura szánt készleteiket, amelyek nem cégünk hibájából kerülnének visszáruzásra - azaz a partnereinknél beragadt többlet készletek – maximum 1 hónapnál nem régebbi vásárlás esetén 10%-os értéklevonással visszavásároljuk telephelyünkön. Visszáruzás esetén csak az áru ellenértékének levásárlására, vagy érték azonos cseréjére van lehetőség.

Listaárainkból az elért forgalom alapján százalékos - a teljes szortimentünkre kiterjedő - kedvezményt biztosítunk. A kedvezményeket negyedévre, illetve egyedi megállapodás alapján meghatározott időszakra tudjuk biztosítani. A számláinkon feltüntetjük az aktuális kedvezményeket, jelezzük a realizálható forgalmat, ami a következő, nagyobb kedvezmény kategória eléréséhez szükséges. Negyedévente e-mailben tájékoztatjuk partnereinket az aktuális kedvezményükről.

Egyedi megállapodás alapján márka kedvezményeket biztosítunk. Ezen kedvezmények kiadása ügyfélmenedzsereink kompetenciája, akik a személyes látogatáskor ügyfélre szabva állapodnak meg a kedvezményekről.

Partnereinket rendszeresen hírlevélben tájékoztatjuk aktuális akcióinkról, újdonságainkról. Partnereink bejelentkezés után tudnak le-, illetve feliratkozni hírleveleinkre.

Kampány jelleggel partnereink számára lehetőséget biztosítunk vásárlásaik utáni pontgyűjtésére, melyet értékes ajándékokra tudnak beváltani.

Üzletvitelt támogató szolgáltatások

Fortuna Flotta Mobil szolgáltatásunkhoz csatlakozva csökkenthetik havi mobil telefonszámlájuk kiadásait, a flottán belül díjmentesen, Magyarországon és az Unión belül pedig kedvezményesen beszélgethetnek. Ezt a szolgáltatást a Telenor biztosítja partnereinknek.

Dátum
Megnevezés
Fájltípus
Méret
Opciók
2019.05.27.
Fortuna Flotta Mobil szolgáltatás tájékoztató
.pdf
893 KB

Ezt a szolgáltatásunkat azoknak a partnereinknek ajánljuk, akik információkhoz szeretnének jutni partnereikről pl. árbevétel, létszám, mérleg szerinti eredmény, cégjegyzésre jogosultak, tulajdonosok adatai stb., valamint gyorsan jó döntést szeretnének hozni pl. halasztott fizetési kedvezmény biztosításához. Ezt a szolgáltatást a Credit Controll Kft. biztosítja partnereinknek.

Fontosnak tartjuk a személyes kapcsolattartást partnereikkel, ezért évente vevőtalálkozót tartunk. A rendezvényeinkkel az a célunk, hogy bemutassunk a termékeinket, népszerűsítsük a kizárólagosan képviselt és a meghatározó nemzetközi márkák kínálatát, fontos számunkra, hogy azonnali visszajelzést kapjunk a partnereinktől a munkánkról.

Az elkötelezett és jól fizető partnereink részére a szokásától eltérően, hosszabb halasztott fizetési kedvezményt biztosítunk az iskola-, és a naptárszezonban. Ezt a kedvezményt egyedi elbírálás alapján biztosítjuk.

Cégellátó tevékenységet támogató szolgáltatások

Partnereinknek olyan kulcsrakész, termékekkel feltöltött webáruház szolgáltatást nyújtunk, ami pár óra alatt testreszabható és beüzemelhető. Ezt a szolgáltatásunkat a ShopRenter Kft. biztosítja partnereinknek. További információk: http://vectraline.partnerbolt.hu

Dátum
Megnevezés
Fájltípus
Méret
Opciók
2019.05.27.
Fortuna Flotta Partnerbolt tájékoztató
.pdf
2,43 MB

A webszolgáltatások használatával lehetősége van különböző adatokat, információkat átvenni a Vectra-Line informatikai rendszeréből egy ún. XML adatkapcsolaton keresztül.

Ezen szolgáltatásaink segítségével a partnereink egységes on-line adatkapcsolati lehetőséget kapnak saját rendszerük, webáruházuk kiszolgálásához. Használatával a beállításoktól függően lehetséges termék- és árinformációk, készletek, képek, cikk nevek, termékleírások, árak lekérése, rendelések feladása, számlák elérése stb.

Ez azért előnyös, mert így nincs szükségünk több ezer cikk napi karbantartására, mert az adatbázist naprakészen kapjuk a kért beállításoknak megfelelően napi, vagy akár óránkénti frissítésben. A számlák, rendelések tartalmának elektronikus átadása, elérése pedig csökkenti az adminisztrációs terheinket.

Ezen szolgáltatásunkat nettó 5.000 Ft/hó díj ellenében biztosítjuk. További információért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Partnereink szállítmányozási feladatait szeretnénk optimalizálni Fortuna Flotta Logisztika szolgáltatásunkkal. A szolgáltatás lehetővé teszi, hogy partnereink a logisztikai költségeiket csökkentsék, vagy szállítási feladataikat bővítsék a GLS csomagküldő szolgáltatásával. Olyan partnereinknek ajánljuk ezt a szolgáltatásunkat, akik naponta átlagosan 2-4 csomagot szállítanak ki rendszeresen a végfelhasználó partnereiknek.

Dátum
Megnevezés
Fájltípus
Méret
Opciók
2019.05.27.
Fortuna Flotta Logisztika szolgáltatás tájékoztató
.pdf
687 KB

Ez a szolgáltatás lehetőséget biztosít a partnereinknek, hogy megrendelésüket a következő munkanapon a végfelhasználói partnerükhöz szállítsuk a viszonteladónk nevében. Ez a szolgáltatás nettó 1.700 Ft / cím költségbe kerül.

Viszonteladó partnereink a végfelhasználóik gyorsabb és kényelmesebb kiszolgálása érdekében igénybevehetik ezt a szolgáltatásunkat. A szolgáltatás igénybevételéhez külön megállapodás aláírására van szükség.

Az általunk forgalmazott termékeket jelenítjük meg két évente megjelenő kb. 300 - 350 oldalas katalógusunkban. A katalógusunk egy példányát minden partnerünknek ingyenesen biztosítjuk. A katalógust viszonteéadóink sajátjukként továbbadhatják partnereiknek.

A naptár kiadványunkat évente jelenítjük meg. Igyekszünk a közkedvelt termékeink mellett az aktuális trendeket követve, új terméket is megjeleníteni katalógusainkban. Katalógusaink a teljes szezonális választékunkat felölelik. A katalógust viszonteéadóink sajátjukként továbbadhatják partnereiknek.

Az egyik leghatékonyabb vevőszerző marketing eszköz a naptárszezon kupon. Minden partnerünk saját elképzelése szerint egyediestheti meg a kuponokat és érheti el célközönségét. A vállalt forgalom nagyságának megfelelően szezononként ingyenesen biztosítjuk a naptárszezonos kuponokat, ami a kirakatmartica kampány része.

Egyedi tervezéssel, gyorsan elkészítjük partnereink névjegykártyáit. A piacon fellelhető legkiválóbb alapanyagokat használjuk, számunkra a legfontosabb a folyamatos minőség biztosítása. A maximális színtelítettségnek köszönhetően az általunk gyártott névjegykártyák életteli színekkel rendelkeznek.

  • fekete-fehér vagy színes digitális nyomás
  • egy vagy kétoldalas névjegykártyák
  • 300 gr prémium fehér alap kartonra
  • kreatív karton esetén kérje árajánlatunkat
  • szabvány, 90×50 mm méretben
  • minimum rendelési mennyiség: 100 db

Névjegykártya készítés árai:

Mennyiség Fekete/fehér
1 oldalas
Fekete/fehér
2 oldalas
Színes
1 oldalas
Színes
2 oldalas
Magas fedettség
100 db 25 Ft/db
2.500 Ft
38 Ft/db
3.800 Ft
36 Ft/db
3.600 Ft
54 Ft/db
5.400 Ft
+ 20%
200 db 22 Ft/db
4.400 Ft
33 Ft/db
6.600 Ft
31 Ft/db
6.200 Ft
47 Ft/db
9.400 Ft
+ 20%
400 db 20 Ft/db
6.000 Ft
30 Ft/db
9.000 Ft
28 Ft/db
8.400 Ft
42 Ft/db
12.600 Ft
+ 20%
500+ db Kérje egyedi árajánlatunkat ügyfélszolgálatunktól.
Az árak ÁFA nélkül értendőek.

Mikorra készül el?

2-3 munkanapon belül, minden esetben visszaigazoljuk a gyártást megelőzően.

Névjegykártya terv nélkül

Örömmel elkészítjük, előzetes egyeztetés alapján árajánlatot küldünk.

Névjegykártya tervvel

Ha nem gyártható, vagy módosítani kell benne, és operátori munkával elvégezhető, akkor ezt díjmentesen javítjuk, módosítjuk.

Szerkesztési irányelvek:

  • Vágásméret: 90 × 50 mm
  • A szöveges részeket mindenképp görbézze le!
  • A képi elemek felbontása minimum 300dpi legyen.
  • Kifutó: körben 2 mm a vágásméreten túl (tehát 94 × 54mm).
  • Esztétikai margó: 3 mm a vágásméreten belül (a vágásban 1-2 mm eltérés ill. minimális elfordulás lehet, ezért az esztétikai margón lévő szöveget akár le is vághatja a gép a kártyakötegek vágásakor, ezért nem célszerű a névjegykártya széleivel párhuzamosan futó grafika elhelyezése sem)
  • Rendeléshez a legcélszerűbb fájlformátumok: 300 – 600 dpi felbontású, 90 x 50 mm-es (vagy kifutó grafika esetén 94 × 54 mm-es) 100% minőségű JPG fájl.

Egyedi tervezéssel, gyorsan. A leggyakrabban használat Colop és Trodat bélyegzőgyártókkal dolgozunk. 3, 4, 5, 6 soros általános, kör-, és zsebbélyegzők. Megrendeléshez bejelentkezés után töltse le bélyegző megrendelőlapunkat.

A Roll-up minőségi és kedvező árfekvésű kiállítási és promóciós reklámeszköz. Használata egyszerű, felállításához szakértelem nem szükséges, így pillanatok alatt professzionális megjelenést kölcsönöz. A Roll-up állvány nagy méretben háttérként is használható. A szerkezet formavilága letisztult, működési elve egyszerű, jól bevált konstrukció. A plakát a Roll-up alumínium testében feltekerve helyezkedik el, így kis helyet foglal és védve van a szállítás közben esetlegesen bekövetkező sérülésektől. A szerkezethez tartozó vászontáskával a szállítás könnyedén megoldható. A nyomat cseréje műhelyünkben megvalósítható. A jó Roll-up nem csupán kiállítóeszköz, hanem egy átgondolt és kipróbált reklámstratégia fontos eleme. Ezt praktikussága, sokoldalúsága és kedvező ára is garantálja. A roll-up készítés árairól érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

A boríték nyomtatás kis példányszámtól elérhető (1.000 db), kitűnő minőségben, színes és fekete-fehér kivitelben, sima vagy ablakos kivitelben, öntapadós vagy szilikonos záródási móddal, széles méret választékban. Egyedi boríték nyomásra kérjen ajánlatot ügyfélszolgálatunktól.

Segítségképpen összegyűjtöttük, hogy milyen boríték nyomási lehetőségek vannak:

A boríték a levélpapír és a dosszié vagy mappa mellett a céges arculat egyik fő reklámhordozója az üzleti nyomtatványok között. Amikor egy boríték tulajdonságairól beszélünk, tisztázni kell azokat a paramétereket, amelyek alapján egyértelműen meghatározható milyen borítékot szeretnénk. Az első és legfontosabb paraméter a boríték mérete. A boríték méreteit úgy alakították ki, hogy a szabvány A/4 méretű papír egészben, vagy különféle módokon összehajtva beleférjen. A leggyakrabban használt borítékok és méreteik a következőek:

  • LC5 (méret: 162 x 229 mm, bele illő levélpapír: A4 egyszer hajtva = A5)
  • LC6 (méret: 114 x 162 mm, bele illő levélpapír: A4 kétszer hajtva= A6)
  • LA4 (méret: 110 x 220 mm, bele illő levélpapír: A4 kétszer hajtva= ? A4)
  • TC4 (méret: 229 x 324 mm, bele illő levélpapír: A4 vagy A3 egyszer hajtva)

Az LC6-os méret a kisméretű levelező boríték, aminél az A/4-es papírt negyedbe kell hajtani, az LC5-ös méret a közepes méretű boríték, aminél az A/4-es lapot egyszer kell félbe hajtani, hogy beleférjen a borítékba. Az TC4-es méret a nagy méretű boríték, amibe belefér egy vagy több A/4-es lap, hajtogatás nélkül. Az LA4-es méret levező méretű boríték, amibe az A/4-es papírt két párhuzamos hajtással kell hajtani, hogy beleférjen a borítékba.

Az LC6/5-ös méret a francia levező méretű boríték, amibe A/4-es papírt két párhuzamos hajtással kell hajtani, hogy beleférjen a borítékba. Az LA4 és az LC6/5-ös boríték között csak pár milliméter különbség van, az LC6/5-ös borítékot akkor érdemes használni, ha több lapot szeretnénk elküldeni, vagy ha a borítékolás automata géppel történik, mert a gépek nagy része csak a LC6/5-ös borítékkal tud dolgozni.

Boríték záródása:

Az enyvezett (nedvesítéses) a legkorábbi eljárás, amely ma is kifogástalanul alkalmazható. Egyes esetekben pedig csak ez az eljárás a célravezető, ott ahol a boríték töltése automata gépen történik. Az öntapadó ragasztási technológia kidolgozása az 1980-as években történt, azonnal széles körben közkedveltté vált, ennek oka egyszerű, nem kell nedvesíteni. A legújabb technológia a szilikonos ragasztás, kiküszöböli az öntapadó ragasztás azon hátrányát, hogy hosszabb idő elteltével veszít a ragasztóképességéből. Érdemes ezt figyelembe venni akkor, ha a boríték nem kerül felhasználásra az elkövetkező félévben. Ilyenkor érdemes enyvezett vagy szilikonos borítékot beszerezni, az öntapadós helyett.

Ablakos boríték:

Az ablakos boríték olyan boríték, melynek az előoldalán egy fóliával takart kivágás, ablak található. Az ablak funkcióját a boríték feladásánál és a kézbesítésénél tölti be. Ablakos borítékba olyan nyomtatványokat rakunk, melyek előre nyomtatott megszemélyesítéssel és címzéssel rendelkeznek. Így a borítékba helyezést követően az ablak mögött a név és a cím láthatóvá válik. A standard ablak mérete és elhelyezése országonként változhat. Magyarországon a 35x90 mm és 45x90 mm méretek a leggyakoribbak.

Boríték anyaga:

A kisebb illetve a közepes méretű borítékok általában 80 g-os ofszet papírból készülnek. A nagyméretű boríték alapanyaga általában 90 g-os ofszet papír. Léteznek kreatív anyagból készült borítékok is, ezekhez általában 90–120 g/m² tömegű papírt használnak, ezekből állítják elő az arculati anyagokat.

Boríték nyomtatás:

A boríték nyomtatása ofszet technológiával történik és a legtöbb esetben kész borítékra. A kisebb példányszámú borítékok hagyományos ofszet nyomógéppel, a nagy példányszámú megrendelések speciális borítéknyomó gépekkel nyomtatjuk. A kész boríték nyomtatásánál figyelembe kell venni, hogy a nyomtatandó grafika kifutós, vagy sem. A kifutós grafikával rendelkező borítékot borítéknyomó géppel nyomtatjuk. Ugyanígy a reklámborítékoknál gyakran a teljes borítékfelület üzenethordozóként funkcionál, ilyenkor először a papírív kerül megnyomásra és azt követi a boríték elkészítése (konfekcionálása). Egyedi méretű, illetve szabványos borítékok is hasonló eljárással készülnek.

Egyedi tervezésű borítékok, levélpapírok és névjegykártyák készítését vállaljuk. Partnereinknek köszönhetően versenyképes árakat tudunk biztosítani partnereinknek.

A Havi Menü az akciós újságuk kivonata, amely 10-14 terméket tartalmaz, offszet, A/4 méretű, két oldalas megszemélyesíthető nyomtatott kiadvány. A Havi Menü offline és online kivitelben díjmentesen elérhető partnereink számára.

Olyan kirakatmatrica, amit azoknak a viszonteladóinknak ajánljuk, akik boltjukon, vagy autójukon szeretnék reklámozni azt, hogy ők cégellátással foglalkoznak. 100 000,- Ft-os vállalt forgalom után kapnak 1 m2 matricát. Nagyobb matrica esetén arányosan kell magasabb forgalmat vállalni.

Igényelhető egyedi méretre szabott, naptárszezonos kirakatmatricák, melyekkel díszítheti üzletének kirakatát.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a hulladékká vált elektromos berendezések a kommunális hulladéktól elkülönítetten gyűjtendő! Az általunk forgalomba hozott, vagy azzal jellegében és funkciójában megegyező, használt vagy hulladékká vált elektromos berendezést kérésre dímentesen átvesszük Öntől a 1165 Budapest, Újszász utca 45/B R. épület címen található telephelyünkönk. Az e-hulladék kezelésével, átvételével kapcsolatos tájékoztató anyagunkat megtalálja a Letöltések menüpont alatt.

Kiskereskedelmi tevékenységet támogató szolgáltatások

Igényelhető egyedi méretre szabott, iskolaszezonos kirakatmatricák, melyekkel díszítheti üzletének kirakatát.

Az egyik leghatékonyabb vevőszerző marketing eszköz az iskolaszer kupon. Minden partnerünk saját elképzelése szerint egyediestheti meg a kuponokat és érheti el célközönségét. A vállalt forgalom nagyságának megfelelően szezononként ingyenesen biztosítjuk az iskolaszer kuponokat, ami a kirakatmartica kampány része.

Évente megjelenő iskola szezonos nagykatalógusunkat 100-150 oldalon, friss termékekkel jelenítjük meg. Igyekszünk a közkedvelt termékeink mellett az aktuális trendeket követve, új terméket is megjeleníteni katalógusainkban. Katalógusaink a teljes szezonális választékunkat felölelik. A katalógust viszonteéadóink sajátjukként továbbadhatják partnereiknek.

A bolt arculatának fontos része a termékek bemutatása, és az állványok ennek kihagyhatatlan szereplői. Évente megújuló állvány katalógusunkba igyekszünk a hazai márkákat méltán képviselő asztali és padló állványokat bemutatni.