Karrier
Értékeink
Mottónk:
“Az irodai kelléktár szakértője“
Azt gondoljuk, hogy csak abban lehetünk sikeresek, amiben hiszünk. Amiben hiszünk, azt szívesen csináljuk, abban vagyunk a legjobbak, és ez az, ami igazán motivál minket. Ha azt csináljuk, amit szeretünk, akkor valójában nem dolgozunk, hanem egyszerűen csak azt csináljuk, amit szeretünk és haladunk a céljaink felé. Úgy gondoljuk, hogy a siker nem az, amikor elérjük a céljainkat, hanem az az út, amin haladunk a céljaink felé.
“Ki kell derítened, hogy mi az, amit szeretsz. Ez ugyanúgy igaz a munkára, mint a párkapcsolatokra. A munkád tölti ki az életed jelentős részét, ezért ha igazán elégedett akarsz lenni, hinned kell benne, hogy jó munkát végzel. Ez pedig csak úgy lehetséges, ha szereted, amit csinálsz.”
Miért mi?
A Vectra-Line sikere és hírneve a munkatársaiban rejlik, akik elkötelezettek és becsületesek, az erősségeik mentén, együttműködő és hatékony csapat részeként, minőségi munkával teremtenek értéket. Mindenkitől elvárjuk a meggondolt, szakszerű és felelősségteljes munkavégzést és viselkedést; törekszünk arra, hogy minden munkatársunk a munkáját átlátható, strukturált rendszerben, visszakövethető módon és profin végezze. Stabil háttérként biztosítunk mindent, ami a legjobb minőségű munka eléréséhez szükséges. Szilárd értékrendünk minden munkatársunkat védelmez, igazságos és etikus kereteket ad a mindennapokhoz. Fontos számunkra, hogy az általános emberi értékeken túlmenően szakmai kompetenciákat és viselkedésbeli követelményeket is támasszunk munkatársainkkal szemben.
Szeretnénk egy olyan cég lenni a magyar piacon, ahol a munkatársaink az csinálják, amit szeretnek. Jól érzik magukat, felismerik a fejlődésük fontosságát és fejlődnek, partnereink elvárásain felüli hozzáállássukkal és szakértelmükkel egy jól működő csapat tagjaként járulnak hozzá partnereink üzleti sikereihez. Az ügyfeleink, beszállítóink stabil, kiszámítható stratégiai partnereként dolgozunk, akik megkérdőjelezhetetlenül bíznak bennünk, kialakult kereskedelmi rendszerünknek köszönhetően hosszútávon tudnak ránk támaszkodni.
Magyar tulajdonosi háttérrel rendelkezünk, közel 60 fős vállalkozásként elég nagyok vagyunk ahhoz, hogy szervezetten, kialakult folyamatok mentén, osztályokra szerveződve végezzük a munkánkat, de elég kicsik ahhoz, hogy minden munkatársunk ismerje, és tegeződve nevén szólítsa a társosztályokon dolgozókat. Az évi közel 4 milliárd forintos forgalom és a stabil pénzügyi háttér révén, jó légkörben és környezetben biztos jövőt remélhet, fejlődésünknek köszönhetően folyamatosan várjuk az új jelentkezőket.
Betöltendő állások:
ÉRTÉKESÍTŐ (B2B, IRODAI MUNKAVÉGZÉS)
A VECTRA-LINE Plus Kft., 1995-ben alapított, 100%-ban magyar tulajdonban lévő vállalat, mára a hazai irodaellátás egyik meghatározó szereplőjévé vált. A 20.000 termékből álló termékkínálatunk az irodaszerektől kezdve az élelmiszereken és tisztítószereken át egészen az irodatechnikai eszközökig terjed. Termékeinket viszonteladó partnereinken keresztül értékesítjük, emellett igényfelmérésre épülő, testreszabott munkahelyi megoldásokkal támogatjuk a vállalkozások hatékony irodai működését és szolgáljuk ki a lakossági ügyfeleinket.
Főbb feladataid lesznek
Értékesítőként irodai környezetben, telefonon és e-mailen keresztül tartod a kapcsolatot a rád bízott partnerekkel – személyes kiszállás, helyszíni vevő látogatás nem tartozik a feladataid közé. Körülbelül 500 üzleti ügyfél tartozik majd hozzád, akikkel kapcsolatban célod a folyamatos gondozás, értékesítés, elégedettségük fenntartása, valamint az online csatornákon keresztül beérkező érdeklődők felhívása és hosszú távú partnerkapcsolattá alakítása. A pozíció teljes önállóságot, magas szintű kommunikációs készségeket és proaktív gondolkodást igényel.
Ha motivál az, hogy egy dinamikusan fejlődő, meghatározó irodaellátó vállalat sikeréhez aktívan hozzájárulj, akkor nálunk a helyed!
Feladataid részletesebben
- Termékeink és szolgáltatásaink aktív értékesítése irodai (telefonos és online) csatornákon keresztül
- Kapcsolatépítés és kapcsolattartás meglévő és új partnerekkel
- A webáruházban regisztrált potenciális ügyfelek megszólítása, igényeik felmérése és partnerkapcsolattá alakítása
- CRM rendszer pontos, naprakész vezetése, adatbázis karbantartása
- Egyedi ajánlatok összeállítása, szerződések előkészítése
- Visszáruk és reklamációk kezelése
- Értékesítési célkitűzések elérése
Amit Tőled várunk
- Középfokú végzettség
- Legalább 3 év értékesítési tapasztalat
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- MS Office magabiztos használata (kiemelten: Excel)
- Kiváló kommunikációs készség, udvarias telefonos stílus
- Önálló munkavégzésre való képesség, ügyfélcentrikus gondolkodás
Előnyt jelent
- B2B értékesítési gyakorlat
- Irodaszer- vagy FMCG szektorban szerzett tapasztalat
- Octopus 8 vállalatirányítási rendszer ismerete
Amit kínálunk
- Versenyképes alapbér + árrésalapú jutalékrendszer
- Cafeteria juttatások
- Kedvezményes dolgozói vásárlási lehetőség
- Munkába járás támogatása a jogszabályok szerint
- Mentorprogram az alapos betanulás érdekében
- Modern, családias irodai környezet
- Fiatalos, lendületes csapat
- Hétfőtől péntekig tartó munkarend
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye
- 2146 Mogyoród, Szadai út 10.
Amennyiben szívesen dolgoznál egy stabil hátterű, fejlődő vállalatnál, és magadra ismertél a fentiek alapján, várjuk jelentkezésedet fényképes önéletrajz és fizetési igény megjelölésével a következő e-mail címen: hr@vectraline.hu
ÜGYFÉLMENEDZSER (B2B ÉRTÉKESÍTÉS)
A VECTRA-LINE Plus Kft., 1995-ben alapított, 100%-ban magyar tulajdonban lévő vállalat, mára a hazai irodaellátás egyik meghatározó szereplőjévé vált. A 20.000 termékből álló termékkínálatunk az irodaszerektől kezdve az élelmiszereken és tisztítószereken át egészen az irodatechnikai eszközökig terjed. Termékeinket viszonteladó partnereinken keresztül értékesítjük, emellett igényfelmérésre épülő, testreszabott munkahelyi megoldásokkal támogatjuk a vállalkozások hatékony irodai működését és szolgáljuk ki a lakossági ügyfeleinket.
Főbb feladataid lesznek
Ügyfélmenedzserként körülbelül 200 partner tartozik majd hozzád. Feladataid közé tartozik majd a meglévő partnereinkkel való folyamatos kapcsolattartás, termékeink és szolgáltatásaink értékesítése, valamint új ügyfelek megszerzése az online regisztrációkon keresztül érkező érdeklődők bevonásával. A pozíció teljes önállóságot, magas szintű kommunikációs készségeket és proaktív gondolkodást igényel.
Ha motivál az, hogy egy dinamikusan fejlődő, meghatározó irodaellátó vállalat sikeréhez aktívan hozzájárulj, akkor nálunk a helyed!
Feladataid részletesebben
- Termékeink és szolgáltatásaink aktív értékesítése meglévő és új üzleti partnerek részére
- Hosszú távú, bizalmi kapcsolatok kiépítése és fenntartása
- Heti partnerlátogatási terv készítése és megvalósítása
- CRM rendszer naprakész vezetése, adatbázis karbantartása
- Egyedi ajánlatok készítése, szerződéskötések lebonyolítása
- Reklamációk és visszáruk kezelése
- Új üzleti lehetőségek felkutatása
- Értékesítési célok teljesítése
Amit Tőled várunk
- Minimum középfokú végzettség
- Minimum 3 év értékesítési tapasztalat
- „B” kategóriás jogosítvány
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- Kiemelkedő MS Office tudás (főként Excel)
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
- Önálló, proaktív munkavégzés
Előnyt jelent
- B2B értékesítési gyakorlat
- Irodaszer- vagy FMCG szektorban szerzett tapasztalat
- Octopus 8 vállalatirányítási rendszer ismerete
Amit kínálunk
- Versenyképes alapbér + árrésalapú jutalékrendszer
- Cafeteria juttatások
- Céges laptop, tablet és mobiltelefon
- Céges személyautó (sikeres betanulási program elvégzése esetén)
- Kedvezményes dolgozói vásárlási lehetőség
- Mentorprogram az alapos betanulás érdekében
- Hétfőtől péntekig tartó munkarend
- Hosszú távú, biztos munkalehetőség
- Modern, kulturált munkakörnyezet, fiatalos csapat
- Családias vállalati légkör
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye
- Iroda: 2146 Mogyoród, Szadai út 10.
- Partnerlátogatás: Budapest és agglomerációja
Amennyiben szívesen dolgoznál egy stabil hátterű, fejlődő vállalatnál, és magadra ismertél a fentiek alapján, várjuk jelentkezésedet fényképes önéletrajz és fizetési igény megjelölésével a következő e-mail címen: hr@vectraline.hu
FUTÁR / CSOMAGKÉZBESÍTŐ
8 fős gépkocsivezető csapatunk tagjaként fő feladatod és felelősséged a napi 12-14 küldemény pontos eljuttatása a cég partnereihez. Munkád során reggel a mogyoródi telephelyen felpakolod a tehergépkocsira az adott napra kijelölt kiszállításokat, amelyeket egy útvonalterv alapján kézbesítesz. A napi címek kezelésében egy PDA segít majd. Fontos, hogy a küldemények átadásakor kedves és segítőkész legyél, és a megrendelő igényeinek megfelelően akár szobákra, helyiségekre oszd szét a csomagokat. A fuvarfeladatok teljesítése után, visszatérve a telephelyre, el kell számolnod az aznapi bizonylatokkal, az utánvétes készpénzzel, és az esetlegesen visszahozott göngyölegekkel, visszárukkal.
- Üzleti ügyfelek részére házhoz szállítás 3,5 tonnás tehergépkocsival Budapest és környékén.
- Csomagok és raklapos küldemények hatékony kézbesítése előre összeállított útvonalterv alapján.
- Csomagok és raklapos küldemények fel- és lerakodása.
- Szállítási címeken a csomagok költséghelyekre, szobákba történő elosztása.
- Áru beszállítása és összegyűjtése beszállító partnerektől.
- Házhoz szállítás dokumentálása PDA használatával.
- Utánvétel során készpénz kezelése és beszedése.
- POS terminál kezelése.
- Hibásan vagy tévesen kiszállított áruk visszaszállítása.
- Kérdések esetén kapcsolattartás az ügyfélszolgálattal vagy a raktárral.
- Elszámolás áruval, fizetőeszközzel és göngyölegekkel.
- Ügyfelek visszajelzéseinek továbbítása a raktárvezető felé a szolgáltatás minőségének javítása érdekében.
- A gépjármű megfelelő műszaki állapotának fenntartása, szükséges javítások és szervizelések jelzése.
- Gépjármű tisztán tartása.
- Munkaruha viselése, tisztítása, elhasználódásának jelzése.
- Raktári munka támogatása a szállításokon kívüli időszakokban.
Elvárások a pozíció betöltéséhez:
- kiváló fizikai kondíció
- 1-3 év tapasztalat 3,5 tonnás tehergépkocsi vezetésében
- Erkölcsi bizonyítvány megléte
- Befejezett általános iskolai végzettség
- „B” kategóriás jogosítvány
- Budapest és környékének alapos ismerete
Előnyt jelent a pozíció betöltésénél:
- Mogyoródhoz közeli lakóhely
Amit kínálunk
- 2024 novemberében beszerzett új Peugeot H2L3 típusú járművek
- Bejelentett, 8 órás munkaviszony
- Határozatlan idejű munkaszerződés, hosszú távú munkalehetőség
- Céges mobiltelefon
- Jutalék
- Cafeteria juttatások
- Munkába járás támogatása a jogszabályok szerint
- Kedvezményes dolgozói vásárlási lehetőség
- Zuhanyzási lehetőség a munkahelyen
- Stabil vállalati háttér
- Kulturált, igényes munkahelyi környezet
- Fiatalos és dinamikus csapat
- Családias munkahelyi légkör
- Felelősségteljes munkakör
- Munkavégzés ideje: 07:30-tól 16:00-ig
- Hétfőtől péntekig tartó, egy műszakos munkarend
- Hétvégi munkavégzés nincs
- 25 év alatti munkavállalók adókedvezményt igénybe vehetnek
- Munkakezdés és munkavégzés helye: Mogyoród
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye
- 2146 Mogyoród, Szadai út 10.
Amennyiben szeretnél egy jó csapatban hosszú távon dolgozni, úgy várjuk jelentkezésedet, fényképes önéletrajzzal és fizetési igény megjelölésével a hr@vectraline.hu e-mail címre.
BESZERZŐ / KÉSZLETGAZDA
Az 5 fős beszerzési osztály meghatározó tagjaként a legfőbb feladatod lesz a hozzád tartozó kb. 5.000 féle cikk optimális készletének biztosítása. Napi feladatod lesz a vállaltirányítási rendszer beszerzés tervező moduljának ajánlása alapján a rendelések leadása, szállítás megvalósulásának nyomonkövetése, beszállítások minőségi, mennyiségi, számlázási eltéréseinek kezelése. Felelős leszel a hozzád tartozó cikkek törzsadatainak pontos és naprakész karbantartásáért. A munkaköröd önálló, felelősségteljes gondolkodást, tervezést, cselekvést és kiváló kommunikációs készséget igényel.
Főbb feladatok, munkák
- Szállítói törzsadatok és cikktörzs karbantartása, kezelése
- Szállítói megrendelések készítése, visszaigazolások adminisztrálása
- Készletfigyelés, készletgazdálkodás
- Az áru optimális rendelkezésre állásának biztosítása a fogyásnak megfelelően
- Hazai és import beszállítókkal való kapcsolattartás írásban és szóban, magyar vagy angol nyelven
- Tárgyalások megszervezése, részvétele magyar és angol nyelven
- Szerződések előkészítése, dokumentálása
- Szállítói teljesítmények mérése és folyamatos javítása
- Szállítási, számlázási reklamációk intézése
- Árváltozások döntés előkészítése
- Kiadványok, akciók összeállításában való közreműködés
Az álláshoz tartozó elvárások
- „B” kategóriás jogosítvány
- Minimum 3 éves beszerzési tapasztalat
- Minimum középfokú végzettség
- Felhasználói szintű számítógépes ismeret
- Magas szintű MS Office – kiemelten EXCEL - programok ismerete
- Magabiztos, tárgyalási szintű angol nyelvtudás
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- Irodaszer, FMCG területén szerzett tapasztalat
- Középfokú német nyelvtudás
- Octopus 8 vállalatirányítási rendszer ismerete
Amit kínálunk
- Munkába járás támogatása
- Versenyképes alapfizetés
- Teljesítményarányos jutalék
- Cafeteria csomag
- Munkavégzéshez szükséges eszközök: laptop, mobiltelefon
- Betanulást, beilleszkedést támogató mentor rendszer
- Hosszú távú munkalehetőség
- Azonnali munkakezdési lehetőség
- Kiváló munkakörülmények modern, új irodai környezetben
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye
- 2146 Mogyoród, Szadai út 10.
Amennyiben szeretnél egy jó csapatban hosszú távon dolgozni, úgy várjuk önéletrajzodat a hr@vectraline.hu e-mail címre.
TARGONCÁS RAKTÁROS
A 32 fős raktári csapat tagjaként a legfőbb feladatod a raklapos áruk homlokvillás és magasemelésű elektromos emelőgéppel történő elpakolása, kiszedése, tehergépkocsira történő fel- és lepakolása. Az időd túlnyomó részében az áru targoncával történő mozgatása lesz a feladatod, de az adatgyűjtős kézi árukiszedés és elpakolás is jellemző lesz a munkakörödre. Felelős leszel a raklapos áruk biztonságos és sérülésmentes mozgatásáért, valamint az általad kezelt emelőgépek szakszerű kezeléséért és állagmegóvásáért. A munkaköröd rendszer szintű gondolkodást, precíz adatgyűjtős tárhelyhelyes raktárkészlet dokumentálást, határozott és biztonságos gépkezelést és kiváló helyzetfelismerő készséget igényel.
Főbb feladatok, munkák
- Vevői megrendelések alapján az áru összeszedése elektronikus adatgyűjtő segítségével
- Kiszedett áruk csomagolása (küldemények dobozolása és címkézése)
- Raktári tárhelyek feltöltése, rendezése
- Raktári árukészlet időszakos leltározása
Az álláshoz tartozó elvárások
- Erkölcsi bizonyítvány
- Befejezett általános iskolai tanulmányok
- Érvényes targoncavezetői engedély
- Magasemelésű targoncával szerzett tapasztalat
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- Raktározásban szerzett több éves szakmai tapasztalat
- Octopus 8 vállalatirányítási rendszer ismerete
Amit kínálunk
- Stabil vállalati háttér
- Kulturált munkahelyi környezet
- Fiatal és dinamikus csapat
- Családias légkör
- Felelősségteljes munkakör
- Határozatlan idejű munkaszerződés, hosszú távú munkalehetőség
- Kedvezményes vásárlás a cég termékeiből
- Teljes bruttó bejelentés
- 32 fős raktári csapat
- Munkavégzés ideje: 8:00 – 16:30, vagy 13:00 - 21:30 váltott műszakban
- Túlóra lehetőség anyagi ellentételezéssel
- Hétfőtől péntekig tartó munkarend
- Nincs hétvégi munkavégzés
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye
- 2146 Mogyoród, Szadai út 10.
Amennyiben szeretnél egy jó csapatban hosszú távon dolgozni, úgy várjuk önéletrajzodat a hr@vectraline.hu e-mail címre.
RAKTÁROS
A 32 fős raktári csapat tagjaként a legfőbb feladatod lesz, hogy adatgyűjtő segítségével minél rövidebb idő alatt a legpontosabban az árut ládákba összegyűjtsd. Előfordul, hogy esetenként csomagolni fogsz, amit az egyes munkafolyamatok munka mennyisége fog meghatározni. Felelős leszel a rád bízott rendelések minőségi és mennyiségi kiszedéséért, valamint az általad becsomagolt áru szakszerű elkészítéséért. A munkaköröd rendszer szintű gondolkodást, precíz adatgyűjtős tárhelyhelyes raktárkészlet dokumentálást, pontos, gondos és igényes munkavégzést igényel.
Főbb feladatok, munkák
- Vevői megrendelések alapján az áru összeszedése elektronikus adatgyűjtő segítségével
- Kiszedett áruk csomagolása (küldemények dobozolása és címkézése)
- Raktári tárhelyek feltöltése, rendezése
- Raktári árukészlet időszakos leltározása
Az álláshoz tartozó elvárások
- Erkölcsi bizonyítvány
- Befejezett általános iskolai tanulmányok
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- Targoncavezetői engedély elektromos üzemű targoncára
- Raktározásban szerzett szakmai tapasztalat
- Octopus 8 vállalatirányítási rendszer ismerete
Amit kínálunk
- Stabil vállalati háttér
- Kulturált munkahelyi környezet
- Fiatal és dinamikus csapat
- Családias légkör
- Felelősségteljes munkakör
- Határozatlan idejű munkaszerződés, hosszú távú munkalehetőség
- 30 fős raktári csapat
- Munkavégzés ideje: 8:00 – 16:30, vagy 13:00 - 21:30
- Hétfőtől péntekig tartó munkarend
- Nincs hétvégi munkavégzés
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye
- 2146 Mogyoród, Szadai út 10.
Amennyiben szeretnél egy jó csapatban hosszú távon dolgozni, úgy várjuk önéletrajzodat a hr@vectraline.hu e-mail címre.