Karrier
Értékeink
Mottónk:
“Az irodai kelléktár szakértője“
Azt gondoljuk, hogy csak abban lehetünk sikeresek, amiben hiszünk. Amiben hiszünk, azt szívesen csináljuk, abban vagyunk a legjobbak, és ez az, ami igazán motivál minket. Ha azt csináljuk, amit szeretünk, akkor valójában nem dolgozunk, hanem egyszerűen csak azt csináljuk, amit szeretünk és haladunk a céljaink felé. Úgy gondoljuk, hogy a siker nem az, amikor elérjük a céljainkat, hanem az az út, amin haladunk a céljaink felé.
“Ki kell derítened, hogy mi az, amit szeretsz. Ez ugyanúgy igaz a munkára, mint a párkapcsolatokra. A munkád tölti ki az életed jelentős részét, ezért ha igazán elégedett akarsz lenni, hinned kell benne, hogy jó munkát végzel. Ez pedig csak úgy lehetséges, ha szereted, amit csinálsz.”
Miért mi?
A Vectra-Line sikere és hírneve a munkatársaiban rejlik, akik elkötelezettek és becsületesek, az erősségeik mentén, együttműködő és hatékony csapat részeként, minőségi munkával teremtenek értéket. Mindenkitől elvárjuk a meggondolt, szakszerű és felelősségteljes munkavégzést és viselkedést; törekszünk arra, hogy minden munkatársunk a munkáját átlátható, strukturált rendszerben, visszakövethető módon és profin végezze. Stabil háttérként biztosítunk mindent, ami a legjobb minőségű munka eléréséhez szükséges. Szilárd értékrendünk minden munkatársunkat védelmez, igazságos és etikus kereteket ad a mindennapokhoz. Fontos számunkra, hogy az általános emberi értékeken túlmenően szakmai kompetenciákat és viselkedésbeli követelményeket is támasszunk munkatársainkkal szemben.
Szeretnénk egy olyan cég lenni a magyar piacon, ahol a munkatársaink az csinálják, amit szeretnek. Jól érzik magukat, felismerik a fejlődésük fontosságát és fejlődnek, partnereink elvárásain felüli hozzáállássukkal és szakértelmükkel egy jól működő csapat tagjaként járulnak hozzá partnereink üzleti sikereihez. Az ügyfeleink, beszállítóink stabil, kiszámítható stratégiai partnereként dolgozunk, akik megkérdőjelezhetetlenül bíznak bennünk, kialakult kereskedelmi rendszerünknek köszönhetően hosszútávon tudnak ránk támaszkodni.
Magyar tulajdonosi háttérrel rendelkezünk, közel 60 fős vállalkozásként elég nagyok vagyunk ahhoz, hogy szervezetten, kialakult folyamatok mentén, osztályokra szerveződve végezzük a munkánkat, de elég kicsik ahhoz, hogy minden munkatársunk ismerje, és tegeződve nevén szólítsa a társosztályokon dolgozókat. Az évi közel 3 milliárd forintos forgalom és a stabil pénzügyi háttér révén, jó légkörben és környezetben biztos jövőt remélhet, fejlődésünknek köszönhetően folyamatosan várjuk az új jelentkezőket.
Betöltendő állások:
BESZERZŐ / TERMÉKMENEDZSER
Főbb feladatok, munkák
- Szállítói megrendelések kezelése, adminisztrációja
- Készletfigyelés, készletgazdálkodás
- Az áru optimális rendelkezésre állásának biztosítása a fogyásnak megfelelően
- Egy adott kategória beszerzési stratégiájának, termékszortimentjének meghatározása
- Hazai és import beszállítókkal való kapcsolattartás írásban és szóban, magyar és angol nyelven
- Szakmai tárgyalások, ártárgyalások megszervezése és lebonyolítása magyar és angol nyelven
- Beszállítói szerződések előkészítése
- Szállítói akciók szervezése
- Beszállítói teljesítmények mérése és folyamatos javítása
- Árváltozások előkészítése, kezelése
- Új beszerzési lehetőségek felkutatása
- Kiadványok összeállításában való közreműködés
- Beszállítói szerződések előkészítése
Az álláshoz tartozó elvárások
- „B” kategóriás jogosítvány
- 3-5 éves beszerzési tapasztalat
- Minimum középfokú végzettség
- Felhasználói szintű számítógépes ismeret
- Magas szintű MS Office – kiemelten EXCEL - programok ismerete
- Magabiztos minimum középfokú angol nyelvtudás írásban és szóban
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- Irodaszer, FMCG, számítás-, és irodatechnika területén szerzett tapasztalat
- Irodaszer piaci tapasztalat
- Octopus 8 vállalatirányítási rendszer ismerete
Amit kínálunk
- Versenyképes alapfizetés
- Teljesítményarányos jutalék
- Munkavégzéshez szükséges eszközök: laptop, mobiltelefon
- Folyamatos képzések
- Dinamikus, fiatalos csapat
- Hosszú távú munkalehetőség, azonnali munkakezdési lehetőség
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye
- 2146 Mogyoród, Szadai út 10.
Amennyiben szeretnél egy jó csapatban hosszú távon dolgozni, úgy várjuk önéletrajzodat a karpati.timea@vectraline.hu e-mail címre.
RAKTÁROS
Főbb feladatok, munkák
- vevői megrendelések alapján az áru összeszedése elektronikus adatgyűjtő segítségével
- kiszedett áruk csomagolása (küldemények dobozolása és címkézése)
- raktári tárhelyek feltöltése, rendezése
- raktári árukészlet időszakos leltározása
Az álláshoz tartozó elvárások
- erkölcsi bizonyítvány
- befejezett általános iskolai tanulmányok
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- targoncavezetői engedély elektromos üzemű targoncára
- raktározásban szerzett szakmai tapasztalat
- Octopus 8 vállalatirányítási rendszer ismerete
Amit kínálunk
- Stabil vállalati háttér
- Kulturált munkahelyi környezet
- Fiatal és dinamikus csapat
- Családias légkör
- Felelősségteljes munkakör
- Határozatlan idejű munkaszerződés, hosszú távú munkalehetőség
- 30 fős raktári csapat
- Munkavégzés ideje: 8:00 – 16:30, vagy 13:00 - 21:30
- Hétfőtől péntekig tartó munkarend
- Nincs hétvégi munkavégzés
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye
- 2146 Mogyoród, Szadai út 10.
Amennyiben szeretnél egy jó csapatban hosszú távon dolgozni, úgy várjuk önéletrajzodat a karpati.timea@vectraline.hu e-mail címre.