Termékek
Menü

Bejelentkezés

Elfelejtetted a jelszavad?

Segítünk!

Új felhasználó vagy? Regisztrálj!

MENTSD MEG ÉS SPÓROLJ!

Közeli lejáratú élelmiszerek 30-60% kedvezménnyel! A részletekért kattints!

Blogjaink

Legyél mindig naprakész a cégünkkel kapcsolatos eseményekkel, hírekkel, újdonságokkal.

Keresés a blogokban
Kategóriák
Tagek
Janik Zoltán

Kezdődhet a tavaszi nagytakarítás

Blogbejegyzések
Írta: Janik Zoltán ekkor: tegnap, 14:45
0 like 0 hozzászólás

Az irodára jellemző atmoszféra jelentősen befolyásolja a munkavállalók hangulatát, komfortérzetét,  
teljesítményét és hatékonyságát egyaránt. Gondolj csak bele… Te sem szívesen dolgoznál egy 
rendezetlen, sötét, zsúfolt és koszos irodai környezetben. Cikkünkben körbejárjuk a termelékenység 
és a munkakörnyezet közötti összefüggést, és néhány praktikus tanácsot is megosztunk veled, hogy a 
legtöbbet tud kihozni irodád megjelenéséből. Vágj bele velünk a tavaszi nagytakarításba!  

Papírhalmok helyett rendezettség  
A rendezett munkakörnyezet megteremtése kulcsfontosságú a hatékony és produktív munkavégzés 
szempontjából. Minden bizonnyal számodra is ismerős az, amikor dokumentumok sokasága lepi el az 
asztalodat és szinte sosem találod meg egyből azt, amire éppen szükséged van. A hosszas keresgélés 
egy rendkívül időrabló tevékenység, emellett pedig a rendezetlen munkaterület révén romlik a 
hatékonyságod és a koncentrációs képességed is. 

A tavaszi nagytakarítás első lépéseként kezd egy alapos szortírozással és rendrakással. Dobj ki 
minden feleslegessé vált dokumentumot, a maradékot pedig rendszerezve tárold, például 
mappákban, dossziékban vagy más irattartókban. Ezeket fel is címkézheted, így még könnyebben 
meg tudod találni azt az információt, amire szükséged van a feladataid elvégzéséhez.  
Ezek az irodai kellékek segítenek a rendezett és átlátható munkakörnyezet kialakításában, ezáltal 
pedig sokkal hatékonyabban tudod majd ellátni a feladataidat. Már csak ezért is megéri rászánni az 
időt, ugye? Ráadásul ennek köszönhetően búcsút vehetsz a keresgéléssel járó stressztől, sőt egy 
káosztól mentes munkaterület javítja a közérzetedet és hangulatodat is. 

Higiénia fontossága 
Most, hogy megvagyunk a rendrakással jöhet a takarítás. Az irodában való megfelelő higiéniai 
körülmények megteremtése kiemelkedő jelentőséggel bír a munkavállalók egészségének és 
jólétének biztosítása érdekében. Mindamellett, hogy minimalizálja a fertőzésveszélyt és betegségek 
terjedését, javítja az alkalmazottak közérzetét, ezáltal elősegíti a jó munkahelyi légkört és a 
hatékonyabb munkavégzést.  

Egyes felületek és elektronikai eszközök tisztítása, fertőtlenítés, ablaktörlés, por eltávolítása, 
kárpittisztítás, söprés, felmosás és már kész is. Oké… tudjuk, hogy ez nem egy rövid folyamat, de hidd 
el a fent említettek miatt mindenképp megéri. A rendkívül széles higiéniai kínálatunk révén mi 
minden támogatást megadunk ahhoz, hogy a takarítás folyamata zökkenőmentesen menjen végbe.  

Bútorzat frissítése 
A rend és tisztaság megteremtése után fordítsd a figyelmed a berendezésre. A modern bútorzat 
nemcsak esztétikailag teszi vonzóbbá az irodát, hanem segít optimalizálni a munkateret és javítani a 
munkafolyamatokat is. Például az ergonomikus irodai székek és asztalok kényelmes és egészséges 
munkakörnyezetet teremtenek, javítva ezzel a dolgozók komfortérzetét és teljesítményét. 
Oldalunkon számos ergonómiai kiegészítőt megtalálsz, így itt az ideje, hogy véget vess az ülőmunka 
okozta fájdalmas kellemetlenségeknek.  

A bútorok színének és stílusának megváltoztatása is frissítő hatással van  az irodai környezetre, 
fokozva annak inspiráló jellegét és növelve a munkavállalók motivációját. Új bútorokkal 
megteremthető az az atmoszféra, amely serkenti a kreativitást és a produktivitást az irodában. 

Tavaszi dekoráció 
A tavasz rengeteg lehetőséget kínál az irodai dekoráció megújításához. Néhány színes virággal, zöld 
növényekkel és világos, üde színekkel, például pasztell árnyalatokkal vagy izgalmas mintákkal 
nemcsak az iroda esztétikai megjelenését javítod, hanem a munkavállalók hangulatát is. Engedd 
szabadjára a kreativitásod és csempészd az újjászülető természet magával ragadó látványvilágát 
munkakörnyezetbe.  

Azonban itt is érvényesül a kevesebb néha több elve. Ügyelj arra, hogy az irodai tér továbbra is 
rendezett maradjon és a dekoráció ne legyen túlzottan zavaró és  figyelemelterelő, valamint, hogy ne 
tegye zsúfolttá a helyiséget.  A munkakörnyezet frissítése serkentő hatással van a kreativitásra és az 
ötletelésre, valamint segít csökkenteni a stresszt és növelni a munkavállalók pozitív érzéseit, ezáltal 
pedig nő a termelékenység is.  

Azt javasoljuk, hogy pontosan delegáld az egyes feladatokat, hiszen így sokkal gyorsabban és 
hatékonyabban el tudjátok végezni a teendőket. Ráadásul akár még egy jó csapatépítő program is 
lehet belőle. :)  

Tetszik
Tetszik
Megosztom
Hozzászólások

Ehhez a blogbejegyzéshez csak belépve szólhatsz hozzá!

Hozzászólás írása
Még nincs egy hozzászólás sem.