Melyiket szereted jobban?
Ha nő vagy, akkor nagyobb eséllyel a Raffaellot hozod ki győztesnek, de a népszerűség tekintetében az abszolút győztes mégis a Ferrero Rocher! Hogy miért?
Íme a siker titka:
A Ferrero Rocher nemtől és kortól független: nők, férfiak, fiatalok, idősek egyaránt szeretik. A Raffaello ezzel szemben inkább nőies ízvilágú (kókusz, fehér csoki, mandula), ami korlátozza a célcsoportot.
Gazdagabb ízélmény
A Rocher-nél van roppanás, mogyoró, krém, csoki és textúraréteg – sokféle érzékszervi inger. A Raffaello lágyabb, homogénebb, és kevesebb kontrasztot ad, így kevésbé „luxus-érzetű” a szájban.
Ünnepi szimbolika
A Rocher arany csomagolása a luxus, fény, karácsony, elegancia szinonimája. A Raffaello fehér-piros dizájnja inkább nyári vagy nőnapi, nem annyira univerzális.
Ajándékozási szokások
Ha ajándékot keres valaki, 10-ből 8 ember inkább Rocher-t vesz, mert az impozánsabb, presztízs értékűbb. A Raffaello „kedvesség”, a Ferrero Rocher „gesztus értékű ajándék”.
Erősebb marketing
A Ferrero Rocher-t évtizedek óta a „kis luxus” szimbólumaként építik (gondolj a palotás reklámokra, arany tálcás tálalásra). A Raffaello kevesebb reklámot kap, és nem vált ikonikus státuszú desszertté.