Kosár  (0) | Bruttó:  0,0 HUF
Tételek megjelenítése
Tételek elrejtése
Üzletpolitikánk

Vectra-Line üzletpolitikája


Küldetésünk

Küldetésünk, hogy a meghatározó piaci pozíciónkat erősítsük a papír-írószer, irodaszer piacon oly módon, hogy magas minőségű szolgáltatásainkkal és kiváló termékeinkkel a rendelkezésünkre álló összes értékesítési csatornán elérjük a fogyasztókat, akik megelégedettségükre használják az általunk gyártott vagy forgalmazott termékeket. Jó minőségű termékeinkkel hozzájárulunk a fogyasztók személyes és üzleti eredményeihez, termékeink használatával élményt nyújtunk a felhasználójuknak.

Viszonteladó partnereink segítségével egyre több fogyasztóhoz kívánjuk eljutattni termékeinket, ezzel is erősítve nagykereskedő pozíciónkat a magyar piacon. Tevékenységünkkel azokat a viszonteladókat kívánjuk támogatni, akik képesek fejlődni, elkötelezettek tevékenységük iránt, stabil, kiszámítható megélhetést szeretnének biztosítani a munkatársaiknak és családjuknak, mind termékeiket, mind szolgáltatásaikat tekintve a saját régiójukban piacvezető pozíciót kívánnak betölteni.


Értékeink

Értéket kívánunk teremteni a magyarországi papír-írószer, irodaszer piac területén. Kiválóak szeretnénk lenni munkánkban, amit az általunk fontosnak ítélt emberi értékeket, az erkölcsöt, az őszinteséget és a szakmaiságot szem előtt tartva valósítunk meg. Tiszteljük munkatársainkat és partnereinket, akikkel közösen érjük el céljainkat. Fontosnak tartjuk, hogy köztünk és a partnereink között kialakuljon egy kölcsönös együttműködés, együtt gondolkodás, közös értékrend, egyfajta összefogás, melynek alapja a bizalom.

Cégünk alapelve, hogy a korrekt üzleti magatartással folytatott kereskedelmi tevékenységünk a partnereink kölcsönös megelégedését, gyarapodását kell szolgálnia.


Minőségpolitikánk

Minőségpolitikánk alapjait, a működésünk stabilitását és kiszámíthatóságát a kiváló munkatársaink és a szabályozott üzleti folyamataink garantálják:

  • 1., Munkatársaink szabályozott üzleti folyamatok mentén végzik a munkájukat, melynek középpontjában mindig az ügyfelek magas szintű kiszolgálása áll.
  • 2., Munkatársaink kedvesek, barátságosak, szakmailag képzettek, kiváló termékismerettel rendelkeznek, partnereinkkel magasszintű kommunikációt tartanak fenn.
  • 3., Munkatársaink betartják a vállalt határidőket. Ez igaz egy ajánlatadásra, válaszlevélre, szolgáltatási vagy szállítási határidőre is.
  • 4., Munkatársaink azt szolgáltatják, amit megígének. Ha véletlenül mégis hibáznak, azt nem megmagyarázzák, hanem készségesen, messze az elvárhatónál nagyobb mértékben jóváteszik, helyrehozzák.

Termékek
holder