Termékek
Menü
VECTRA-LINE - A CÉGELLÁTÓK NAGYKERESKEDŐJE

Bejelentkezés

Elfelejtette a jelszavát?

Segítünk!

Ön új felhasználó? Regisztráljon!

VISZONTELADÓI SZOLGÁLTATÁSAINK

Szolgáltatásaink (Kattintson a lenyíló menüre)
  • Ügyfélszolgálat

    Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8.00 – 16.00 között áll az Önök rendelkezésére.

    Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:

    • cím: 1165 Budapest, Újszász utca 45/B. R épület
    • telefon: +36 1 401 2050
    • fax: +36 1 401 2055
    • webáruház: https://vectraline.hu/nagykereskedelem/
    • e-mail: ertekesites@vectraline.hu

    Rendelések leadása:

    Rendeléseiket az alábbi csatornákon tudják eljuttatni ügyfélszolgálatunkra:

    Webáruház: 2019. januártól megújítottuk internetes rendelési felületünket. A beérkező megrendelések magasabb, mint 90%-a érkezik ezen a csatornán. Szeretnénk viszonteladó partnereinket arra ösztönözni, hogy ez az arány tovább fejlődjön, ezért webáruházunk előnyeit részletesen összefoglaltuk a Web szolgáltatások ablakban.

    E-mail és fax: írásos megrendelés esetén kérjük a cégünk által megadott egyedi rendelési azonosítók (cikkszám) és pontos rendelési mennyiségek megadását. Ettől eltérő esetben reklamációt nem áll módunk elfogadni a termék és rendelési mennyiségek eltérésére vonatkozóan.

    Telefon: ügyfélszolgálatunkkal történő szóbeli megállapodás alapján felvett megrendelésekért a felelősséget minden esetben viszonteladó partnerünk vállalja, reklamációt termék vagy a rendelési mennyiségek eltérése esetén nem áll módunkban elfogadni.

    Reklamáció/panasz kezelés:

    Termékekre vonatkozó és/vagy kereskedelmi folyamatinkban történt hiányosságokkal, negatív tapasztalatokkal kapcsolatos észrevételeiket a reklamacio@vectraline.hu e-mail címen kérjük, minden esetben írásban jelezni ügyfélszolgálatunk felé. (a sérült, vagy előzetes információk alapján az elvárásoknak nem megfelelő termékek lejelentéséhez szükséges „reklamációs adatlap” elérhető webáruházunk „Letöltések” menüpontjában) Munkatársaink arra törekszenek, hogy az írásban érkező reklamációkat a legrövidebb időn belül megoldják és jogos elbírálás esetén termék cserével vagy jóváíró számla kiállításával rendezzék. Szeretnénk tartózkodni attól, hogy túlzottan időigényes és körülményes kivizsgálási folyamatokkal viszonteladó partnereinket kellemetlen helyzetbe hozzuk vásárlóik előtt. A kizárólagosan forgalmazott termékek/márkák esetén a reklamáció jellegétől függően, akár azonnali cserével/jóváírással rendezzük az okozott kellemetlenséget. Abban kérjük partnereink megértését és türelmét, hogy egyes esetekben márkaképviseleti vagy márkaszervíz döntésekre kell alapozzuk a reklamáció folyamatát. Valamint arra szeretnénk felhívni szíves figyelmüket, hogy a csomagküldő és szállítmányozó partnerekkel szemben csak abban esetben tudunk kárigényt benyújtani, amennyiben az átvétel pillanatában jegyzőkönyvet vesznek fel a szállító sofőrrel.

    Visszáru kezelés:

    Lehetőséget biztosítunk partnereinknek, hogy az olyan többlet készleteiket és/vagy tévesen megrendelt termékeiket, amelyek nem a Vectra Line Plus hibájából kerülnek visszáru kérelem alá, 10%-os értéklevonással visszavásároljuk telephelyünkön. Visszáruzás esetén csak az áru ellenértékének levásárlására, vagy érték azonos cseréjére van lehetőség. Szigorú számadású és lejárati idővel rendelkező termékekre ezen lehetőség nem érvényes. A termékek visszajuttatásával járó költségek minden esetben viszonteladó partnerünket terheli.

  • Logisztika

    Közel 5000 m2-es telephelyünkön levő 1500 m2-es raktárunkban 200 márka 6000 termékét tartjuk készleten, melyek azonnal vásárlóink rendelkezésére állnak. Raktárunk elhelyezkedése, infrastruktúrája és professzionális logisztikai rendszerünk lehetővé teszi a napi szintű, akár több kamionnyi áru fogadását, illetve nagy mennyiségű áru átadását a külsős szállítmányozó cégek részére.

    Helyszíni áruátvétel:

    A személyes átvételhez webáruházunkban történő rendelés esetén lehetőség van időkapu megjelölésére. Partnereink az általuk megjelölt időpontban, várakozás nélkül személyesen vehetik át a megrendelt termékeiket. A helyszíni áruvételre hétköznapokon 08:00 – 15:00 között van lehetőség.

    Kiszállítás:

    A beérkező megrendelések kézbesítését a megrendelést követő munkanapon vállaljuk készletről elérhető termékek esetén, az alábbi feltételek mellett:

    • Rendelés leadás határideje a másnapi házhozszállításhoz hétfőtől-péntekig:
      • Telefonon, faxon 15.00 óráig
      • Webáruházon keresztül 16.00 óráig
    • Minimumrendelési értékhatár az ingyenes kiszállításhoz:
      • Budapest és vonzáskörzetében nettó 15.000,- Ft,
      • Budapest és vonzáskörzetén kívül nettó 20.000,- Ft.
    • Minimum rendelési értékhatár alatti megrendelések kiszállítási díja:
      • Egységesen nettó 990,- Ft
    • Közvetlen végfelhasználói címre történő szállítás viszonteladó partner nevében:
      • Nettó 1.700,- Ft/cím/alkalom
    • GLS csomagos szállítási díj a viszonteladónk raktárából a saját partnere címére:
      • 1-30 kg csomag /cím nettó 1.090 Ft - 1.590 Ft
    • Logisztikai kezelési költség:
      • Nettó 100.000,- Ft értékű megrendelésig 590,- Ft + ÁFA/alkalom, ezt meghaladó értékű megrendelés esetén a nettó rendelési érték 0,06%-a.

    Mit jelent a dropshipping rendszer?

    A szolgáltatás célja, hogy viszonteladó partnereink válláról levegyük a raktározási és logisztikai terheket, ezzel is lehetőséget biztosítva arra, hogy figyelmüket a lehető legnagyobb mértékben az ügyfélszerzésre és értékesítésre tudják fordítani.
    A droppshiping rendszer lényege, hogy a viszonteladó partner saját ügyfeléhez közvetlen a Vectra-Line raktárából szállítjuk ki az árut. Ebben az esetben ár nélküli szállítólevélet állítunk ki, amelyen kizárólag viszonteladónk adatai szerepelnek.

    A viszonteladó nevében való szállítás (dropshipping) szolgáltatás díja nettó 1.700 Ft/cím.

  • Web szolgáltatások

    Nagykereskedelmi webáruház

    Viszonteladó partnereink számára 2019 januártól elindítottunk egy a mai kor elvárásainak magas szinten megfelelő rendelési és információs felületet, amelyet a jól ismert: www.vectraline.hu/nagykereskedelem/ webcímen érnek el. Ezen a webfelületen elérhető a teljes aktív cikkadatbázisunk, amit kollégáink napi szinten karban tartanak. Bejelentkezést követően partnereink a cégre szabott kedvezményes árakat látják. A kosár kezelésekor visszajelzést adunk a termékek elérhető készletszintjéről, valamint a rendelés lezárását követően visszaigazolást küldünk ár és mennyiségi információkkal.

    Az áruház webiroda menü pontja lehetővé teszi, hogy az alábbi előzményeket, kondíciókat nyomon tudja követni:

    • aktív rendelések
    • korábban vásárolt cikkek listája
    • számlák nyomon követése
    • kiszállított csomagok
    • alfelhasználók rendelésének jóváhagyása, nyomon követése
    • beállított kedvezmények: szortiment és márkakedvezmények
    • tender és cikkenkénti egyedi partner árak
    • kedvenc termékek listája
    • végfelhasználói szállítási címek (dropshipping)

    Partnereinket továbbra is szeretnénk arra ösztönözni, hogy rendeléseiket ezen a csatornán küldjék el, hiszen mind a két fél számára ez jelenti a legkisebb adminisztrációs terhet, valamint olyan előnyöket rejt (partner ár, készletszint nyomon követés), amelyet más rendelési opció nem tud biztosítani magas cikkelem számú rendelések esetén. A weben érkező megrendelésekre továbbra is 1% extra kedvezményt biztosítunk, amely „vectra” kuponkód beírásával érvényesíthető.

    Fortuna Partnerbolt

    Partnereinknek olyan kulcsrakész, termékekkel feltöltött Webáruház szolgáltatást nyújtunk, ami pár óra alatt testre szabható és beüzemelhető, mind ezt az Ön által lefoglalt/,megvásárolt domain név alatt. Ezt a szolgáltatásunkat a ShopRenter, Magyarország piacvezető webáruház szolgáltatója biztosítja. A partner bolt rendszernek köszönhetően a Vectra Line termékszortimentjét és készletét „sajátjaként” prezentálhatja online felületén. Dropshipping rendszerünkkel összevonva, akár úgy értékesíthet, hogy Önnek az áruval találkoznia sem kell. Ez lehetővé teszi, hogy időt és energiát kizárólag ügyfélszerzésre és marketingre kelljen fordítania. Partnerbolt rendszerünket a nagykereskedelmi webáruház adatbázisa alapján frissítjük, így készlet és árinformációk is online frissülnek. Részletekért töltse le tájékoztató füzetünket webáruházunkból, vagy keresse kiemelt ügyfélszmenedzserét.

    XML szolgáltatás

    Amennyiben Önnek saját fejlesztésű webáruháza van, vagy egyénileg kötött megállapodást webáruház szolgáltató céggel (pl: ShopRenter, Unas). Lehetőséget biztosítunk arra, hogy termékadatbázisunkat XML adatkapcsolat segítségével be tudja tölteni és rendszeresen frissíteni tudja saját webáruház rendszerében. Részletekért töltse le tájékoztató füzetünket webáruházunkból, vagy keresse kiemelt ügyfélszmenedzserét.

  • Kedvezmény rendszer

    Szortiment kedvezmény név Negyedéves forgalom
    Viszonteladó 1% kedvezmény 300 000
    Viszonteladó 2% kedvezmény 625 000
    Viszonteladó 3% kedvezmény 1 000 000
    Viszonteladó 4% kedvezmény 1 375 000
    Viszonteladó 5% kedvezmény 1 750 000
    Viszonteladó 6% kedvezmény 2 250 000
    Viszonteladó 7% kedvezmény 3 000 000
    Viszonteladó 8% kedvezmény 4 000 000

    Szortiment kedvezmény

    Listaárainkból az elért forgalom alapján százalékos - a teljes szortimentünkre kiterjedő - kedvezményt biztosítunk. A kedvezményt a megelőző negyedév forgalmi teljesítménye alapján automatikusan rögzítjük rendszerünkben és az aktuális negyedév végéig az elért kedvezmény % marad érvényben. Webáruházunkban jelezzük a realizálható forgalmat, ami a következő, nagyobb kedvezmény kategória eléréséhez szükséges. Negyedévente e-mailben tájékoztatjuk partnereinket az aktuális kedvezményükről.

    Márkakedvezmények

    Azon viszonteladó partnereinknek hoztuk létre márkakedvezmény rendszerünket, akik bizonyos márkaforgalmak esetén hosszú távon elkötelezik magukat a Vectra-Line mellett, mint stratégiai beszállító. Célkitűzésünk, hogy forgalmazott márkáink között kiemelt szerepet adjunk egyes beszállító partnereinknek, író,- irodaszer márkaképviseleteknek. Üzleti partnereink márkaépítő tevékenységét támogatni szeretnék logisztikai és beszerzési rendszerünkkel. Ezért készletszintjeinket és márka szortimentjeinket folyamatosan bővítjük. Ez a kedvezmény rendszer lehetővé teszi, hogy egyedi megállapodás alapján hazai márkaképviseletek termékeiből (pl: Stabilo, Uni, Fellowes stb), illetve import termékeinkből (Optima, Fiorello, Olympia stb.) listaárból számított %-os kedvezményt adjunk vissza. Ennek felételeiről kiemelt ügyfélmenedzsereinkkel tudnak egyeztetni.

    Szortiment és márkakedvezmények nem adódnak össze, de a kedvezőbb érvényesül.

  • Marketing

    Kirakatmatrica – Legyen saját óriásplakátod a kirakatod!

    Az iskolaszezonban és a naptárszezonban egy meghatározott értékhatár felett ingyenesen biztosítjuk Partnereink részére a szezonhoz kapcsolódó kirakatmatrica elkészítését az előzetesen megadott méretben. Ezáltal ismét új és figyelemfelkeltő külsőt kap az üzlet.
    Az általunk készített kirakatmatrica előnyei:

    • a kirakatrendezés költségét megoszthatja beszállító partnerével
    • egy figyelemfelhívó grafikával reklámozhatja üzletét/forgalmazott termékeit/márkáit
    • a lyukacsos technológiának köszönhetően nem lesz sötét az üzletben
    • kifelé nem akadályozza a kilátást
    • a nyári melegben nem melegszik fel annyira az üzlet
    • a kirakatban levő termékek nem fakulnak ki

    Egyedi banner

    Saját webáruházat üzemeltető Viszonteladó partnereink részére vállaljuk, hogy a megadott méretben elkészítjük akciós bannereit, így a Vectra-Line oldalán futó akciókat tovább tudják adni a saját vásárlóik részére, anélkül, hogy a grafikai munka fáradtságot vagy költséget jelentene.

    Szóróanyag és POS marketing eszközök

    Egyedi megállapodások alapján vállaljuk, hogy szóróanyagok és egyéb POS marketing eszközök elkészítésében (Molino, RollUp stb) támogatjuk viszonteladó partnereinket. Grafikai anyagok készítésében, kivitelezésben és akár a költségek bizonyos mértékű átvállalásban is együttműködünk, amennyiben a kezdeményezés a közös üzletfejlesztésre és a forgalmazott márkáink széles körű promótálására irányul.

  • Partner kapcsolat

    A sikeres együttműködés érdekében a partner kapcsolatainknak kiemelt szerepet szánunk. Ügyfélszolgálatunkon kívül a személyes kontaktus folyamatos ápolásáért 3 kiemelt ügyfélmenedzserünk felelős. Kollégáink feladata, hogy személyesen elérjék a viszonteladó partnereinket és a felmerülő ügyes-bajos kérdésekben a kiadványunkban összefoglalt eszköz rendszer alapján megoldási javaslatokkal támogassák partnereinket, valamint gyorsan és hatékonyan kommunikáljanak a döntéshozók irányában. A viszonteladói értékesítés területén 2 vezető felel partnereink magas szintű kiszolgálásáért:

    • Szabó Adrienn, ügyfélszolgálat vezető
    • Zentai István, kereskedelmi igazgató/nagykereskedelmi üzletágvezető

    Kapcsolattartói nevét, elérhetőségét eléri webáruházunkban bejelentkezést követően.

  • Társadalmi felelősségvállalás

    Rajzolva Fejlődj Támogatási Program

    A program célja, hogy a Fortuna Irodaszer Regionális Hálózat tagjaival összefogva az óvodás korú gyermekek grafomotorikus készségét fejlessze. A finommozgások egyik speciális területe a grafomotorika, azaz írásmozgás koordináció. Ennek fejlesztése teszi lehetővé iskolás korban az írás elsajátítását. Nem is gondolnánk, hogy a finommotoros mozgás fejlődése milyen hatással van az iskolaérettségre, erre vezethető vissza bizonyos tanulási zavarok (pl. diszgráfia, diszlexia) kialakulása, különböző fejlődési rendellenességek (pl. figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar). A finommozgás és a koordinált mozgás intenzív fejlődési szakasza az óvodai középső és nagycsoporttól számítható. Az életkor előrehaladtával, mikor a kéz izomzata, a kézközépcsontok erősödése, a finommozgás koordinációjáért felelős agyi struktúrák kiépülése és az idegrendszer is elér egy bizonyos fejlettségi szintet, egyre ügyesebb lesz a gyermek keze.

    Látva azt, hogy a mai felgyorsult digitális világban az óvodás gyerekek az idejük nagy részét a szülők „elfoglaltsága” miatt a számítógép, a tablet és a televízió köti le, így a manipulációs készségeik fejlesztése az óvodákra marad. Sajnos az állami fenntartású óvodáknak egyre kevesebb forrás áll a rendelkezésükre, hogy jó minőségű író- és rajzeszközöket vásároljanak.

    A Rajzolva Fejlődj Támogatási Program azért jött létre, hogy a Vectra-Line a Fortuna Irodaszer tagjaival összefogva, közös értékrendet kialakítva, a 3-6 éves korosztály részére szükséges író- és rajzeszközökkel támogassa ezen intézményeket.

    Hogyan működik a Rajzolva Fejlődj Támogatási Program?

    Azzal, hogy a szülők, valamint az irodaszer beszerzők a Programban résztvevő helyi papír-írószer, irodaszer kereskedésektől vásárolnak bizonyos márkájú iskola- és irodaszereket, úgy író- és rajzeszközökkel támogathatják a helyi viszonteladók által kiválasztott óvodákat.

    Bővebb információt a https://rajzolvafejlodj.hu weboldalon találnak.

Az összes szolgáltatásunk a https://vectraline.hu/hu/szolgaltatasok oldalunkon elérhető.