Termékek
Menü

Bejelentkezés

Elfelejtetted a jelszavad?

Segítünk!

Új felhasználó vagy? Regisztrálj!

SZOLGÁLTATÁSAINK

Legnépszerűbb szolgáltatásaink:
  • Dropshipping szolgáltatás

    A Partnereink végfelhasználója által megrendelt termékeket közvetlenül a Vectra-Line raktárából a viszonteladóink nevében a következő munkanapon házhozszállítjuk. A termékek csomagolásán és a bizonylatokon kizárólag a viszonteladói szállító és vevői adatok kerülnek feltüntetésre. Kizárólag azon Partnereink vehetik igénybe ezt a szolgáltatást, akik rendelkeznek halasztott fizetési megállapodással.

    A viszonteladó nevében való szállítás (dropshipping) szolgáltatás díja nettó 1.700 Ft/cím.

  • Fortuna Irodaszer Webáruház

    A Fortuna Irodaszer Webáruház (www.fortuna-irodaszer.hu) nem egy vevői adatbázis oldal, hanem egy webáruház, ahol a weboldalon szereplő viszonteladók számára lakossági és céges végfelhasználói rendelések születnek. A webáruházban vásárlók minden viszonteladótól egységes árakon vásárolhatnak, és a rendelések teljesítése a hozzájuk legközelebbi regionális viszonteladó által történik a Vectra-Line közreműködésével. Ezen szolgáltatásunk feltételeit külön szerződésben rögzítjük. A weboldalon való szereplés feltételeiről érdeklődjön ügyfélmenedzsereinktől.

  • Logisztikai szolgáltatások

    Házhoz szállítás

    Budapest és vonzáskörzete:

    Nettó 15 000 forint feletti megrendelés esetén rendelésüket 24 órán belül, a következő munkanapon házhozszállítjuk Budapestre és a közvetlen környezetében lévő településekre: Alsónémedi, Biatorbágy, Budakalász, Budakeszi, Budaörs, Csömör, Diósd, Dunaharaszti, Dunakeszi, Ecser, Érd, Fót, Gyál, Halásztelek, Kerepes, Kistarcsa, Maglód, Nagykovácsi, Nagytarcsa, Pécel, Solymár, Szigetszentmiklós, Törökbálint, Üröm, Vecsés.

    Budapest és vonzáskörzetén kívül:

    Nettó 20.000 forint feletti rendelésüket az ország bármely területére kiszállítjuk.

    Rendelési értékhatár alatti szállítási díj

    A rendelési értékhatárok alatti rendelések szállítási díja egységesen nettó 990,- Ft.

    Logisztikai díj

    Rendelési értékhatártól függően logisztikai és csomagolási díjat számítunk fel, melynek minimum díja nettó 590 Ft, de legfeljebb a megrendelt áru értékének 0,6%-a. Egyedi megállapodás alapján a logisztikai és csomagolási díjak csökkentésére lehetőséget biztosítunk, melynek feltételeiről érdeklődjenek ügyfélszolgálatunkon.

    Partner nevében szállítás (Dropshipping)

    Ez a szolgáltatás lehetőséget biztosít a partnereinknek, hogy megrendelésüket a következő munkanapon a végfelhasználói partnerükhöz szállítsuk a nevükben.
    Ez a szolgáltatás nettó 1.700 Ft / cím költségbe kerül.

  • Megszemélyesíthető és továbbadható marketing anyagok

    Szezonális iskola,- és naptárszezon katalógusok

    A iskola -, és naptárszezonos kiadványunkat évente a szezonok elején jelenítjük meg. Igyekszünk a közkedvelt termékeink mellett az aktuális trendeket követve, új terméket is megjeleníteni katalógusainkban. Katalógusaink a teljes szezonális választékunkat felölelik. A katalógust viszonteladóink sajátjukként továbbadhatják partnereiknek.

  • Mobiltelefon szolgáltatás (Fortuna Flotta Mobil)

    Fortuna Flotta Mobil szolgáltatásunkhoz csatlakozva viszonteladóink csökkenthetik havi mobil telefonszámlájuk kiadásait, a flottán belül díjmentesen, Magyarországon és az Unión belül pedig kedvezményesen beszélgethetnek. Ezt a szolgáltatást a Telenor biztosítja partnereinknek. A szolgáltatásról részletesebben a Letöltések menüben található tájékoztató füzetből tájékozódhat.

  • Partner házhozszállítás GLS-el (Fortuna Flotta Logisztika)

    Viszonteladóink szállítmányozási feladatait szeretnénk optimalizálni Fortuna Flotta Logisztika szolgáltatásunkkal. A szolgáltatás lehetővé teszi, hogy partnereink a logisztikai költségeiket csökkentsék, vagy szállítási feladataikat bővítsék a GLS csomagküldő szolgáltatásával. Olyan partnereinknek ajánljuk ezt a szolgáltatásunkat, akik naponta átlagosan 2-4 csomagot szállítanak ki rendszeresen a végfelhasználó partnereiknek. . A szolgáltatásról részletesebben a Letöltések menüben található tájékoztató füzetből tájékozódhat.

  • Rajzolva Fejlődj Támogatási Program

    A Rajzolva Fejlődj Támogatási Program célja

    A Rajzolva Fejlődj Támogatási Program célja a Fortuna Irodaszer Regionális Hálózat tagjaival összefogva az, hogy az óvodás korú gyermekek grafomotorikus készségét fejlessze. Látva azt, hogy a mai felgyorsult digitális világban az óvodás gyerekek az idejüknek nagy részét a szülők „elfoglaltsága miatt” a számítógép, a tablet és a televízió köti le, ezért sok esetben az otthoni környezetben egyre kevesebbet rajzolnak, így a manipulációs készségeik fejlesztése az óvodára marad. Sajnos az állami fenntartású óvodáknak egyre kevesebb forrás áll a rendelkezésünkre, hogy jó minőségű író és rajeszközöket vásároljanak.

    A Rajzolva Fejlődj Támogatási Program azért jött létre, hogy a Vectra-Line a Fortuna Irodaszer Regionális Hálózat tagjaival összefogva, együtt gondolkodással, közös értékrendet kialakítva jó minőségű írószerekkel és rajzeszközökkel támogassa az óvodás korú gyermekek grafomotoros (rajz- és íráskészségének) fejlődését. A finommozgások egyik speciális területe a grafomotorika, azaz írásmozgás koordináció, ennek fejlettsége teszi lehetővé iskolás korban az írás elsajátítását. Nem is gondolánk, hogy a finommotoros mozgás fejlődése milyen hatással van az iskolaérettségre, erre vezethető vissza bizonyos tanulási zavarok kialakulása (diszgráfia, diszlexia), különböző fejlődési rendellenességek pl. a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar. A finommozgás és a koordinált mozgás intenzív fejlődési szakasza az óvodai középső és nagycsoporttól számítható. Az életkor előrehaladtával, amikor a kéz izomzata, a kézközépcsontok erősödése, a finommozgás koordinációjáért felelős agyi struktúrák kiépülése és az idegrendszer is elér egy bizonyos fejlettségi szintet, egyre ügyesebb lesz a gyermek keze.

    Hogyan működik a Rajzolva Fejlődj Támogatási Program?

    Sajnos a mai óvodák anyagi helyzete önerőből nem engedi meg, hogy az óvodás gyermekek jó minőségű írószereket használjanak, ráadásul a közintézmények jelenős része forrás hiányos, így a megfelelő mennyiségű és minőségű írószerek sem biztosítottak a 3-6 éves korosztály számára. A Rajzolva Fejlődj Támogatási Program azért jött létre, hogy az óvodás korú gyermekeket az óvodai foglalkozások keretében jó minőségű írószerekhez juttassa, és támogatásunkkal fejlesszük a gyermekek finom motorikus készségét, hogy ez a későbbiekben pozitív irányba befolyásolja az iskolaérettségüket.

    Ha a szülők, irodaszer beszerzők a Rajzolva Fejlődj Támogatási Programban résztvevő helyi papír-írószer, irodaszer kereskedésektől vásárolnak bizonyos márkájú iskola-, és irodaszereket, úgy írószerekkel támogathatják a helyi viszonteladó partnerek által kiválasztott óvodákat.

    Bővebb információk a programról: https://rajzolvafejlodj.hu

  • Saját webáruház bérlés (Fortuna Flotta Partner Bolt)

    Viszonteladóinknak olyan kulcsrakész, termékekkel feltöltött webáruház szolgáltatást nyújtunk, ami pár óra alatt testreszabható és beüzemelhető. Ezt a szolgáltatásunkat a piacvezető bérelhető webáruház rendszer szolgáltató ShopRenter Kft. biztosítja a viszonteladóinknak.

    További információk a szolgáltatással kapcsolatban: http://vectraline.partnerbolt.hu

  • Szezonális vevőszerző aktivitások

    A viszonteladóink számára az iskola -, és naptárszezonban egységes arculattal vevőszerző kampányt indítunk. A kampányok marketing eszköze a kirakatmatrica, a plakát és a kupon. A kampányban való részletekről érdeklődjön ügyfélmenedzsereinknél.

  • Tender kidolgozás és ártámogatás, egyedi árak biztosítása

    Rövid határidővel kidolgozzuk végfelhasználói árajánlatkéréseit, tendereit. Ezen árajánlatok támogatására egyedi ajánlatot biztosítunk. Az egyedi ajánlatkéréseket, valamint az egyedi igények teljesítését ügyfélmenedzserink kezelik./p>

  • XML adatkapcsolat

    XML webszolgáltatásunk használatával lehetősége van különböző adatokat, információkat átvenni a Vectra-Line informatikai rendszeréből egy ún. XML adatkapcsolaton keresztül. Ezen szolgáltatásunk segítségével viszonteladóink online adatkapcsolati lehetőséget kapnak saját rendszerük, webáruházuk kiszolgálásához, működtetéséhez.

    Használatával a beállításoktól függően lehetséges termék- és árinformációk, készletek, képek lekérése, rendelések feladása, számlák elérése. Ezen szolgáltatás díja nettó 5.000 Ft/hó/adatkapcsolat. A szolgáltatással kapcsolatos igényüket ügyfélmenedzsereinknek jelezhetik.

Az összes szolgáltatásunk a https://vectraline.hu/hu/szolgaltatasok oldalunkon elérhető.