Termékek
Menü

Bejelentkezés

Elfelejtetted a jelszavad?

Segítünk!

Új felhasználó vagy? Regisztrálj!

HETI OFFICE EXTRA AKCIÓ!

PRIMO iskolaszerek és kreatív termékek akár 25% kedvezménnyel! A részletekért kattints!

 

Miért érdemes minket választani?

Küldetésünk, hogy viszonteladóink versenyképességét erősítsük a papír-írószer, irodaszer piacon oly módon, hogy az általunk kínált szolgáltatásokkal rendszert alkotva hozzájáruljunk a Partnereink üzleti eredményeihez. Tevékenységünkkel elsősorban azokat a viszonteladókat kívánjuk támogatni, akik képesek fejlődni, elkötelezettek tevékenységük iránt, stabil, kiszámítható megélhetést szeretnének biztosítani a munkatársaiknak és családjuknak, mind termékeiket, mind szolgáltatásaikat tekintve a saját régiójukban piacvezető pozíciót kívánnak betölteni.

Milyen termékköre koncentrálunk elsődlegesen?

A termékválasztékunkat elsődlegesen az irodaellátáshoz szükséges termékkörre alapozzuk, de emellett az iskolaszerekre is nagy figyelmet fordítunk. Kínálatunkban az iskolaszerek mellett több ezer irodaellátáshoz szükséges termék megtalálható: papíráruk, nyomtatványok, iratrendezési termékek, írószerek, számítás,- és irodatechnikai termékek, nyomtatási kellékanyagok, irodabútorok, csomagolás,- és vízuáltechnikai termékek, élelmiszerek, tisztítószerek és higiéniai termékek. Választékunkban egyaránt elérhető a professzionális felső-, valamint a közép- és alacsonyabb árkategóriába tartozó termékek.

Kik a fő nagykereskedelmi Partnereink?

  • Irodaszerrel, iskolaszerrel, tisztítószerrel, tartós élelmiszerrel,  irodatechnikai termékekkel foglalkozó kereskedők, boltot üzemeltetők.
  • Webáruházak, akik a meglévő tevékenységüket kibővítik ki adatkapcsolaton keresztül raktárkészlet nélkül, akár dropshipping kiszállítás igénybevételével azonnal raktárról elérhető 15.000 féle termékünkkel.

Milyen viszonteladókat támogató szolgáltatásokat nyújtunk?

  • 20.000+ termék, ebből 15.000 féle cikk azonnal raktárkészletről.
  • Megbontjuk a gyártói gyűjtőcsomagokat, hogy ezzel is segítsük a viszonteladói partnereink végfelhasználóinak kisebb kiszerelésű igényeinek kiszolgálását.
  • 24 órán belüli házhoz szállítjuk az előző nap 16:00-ig leadott megrendeléseket az ország bármely pontjára.
  • 24 órán belül a raktár készletünk erejéig a viszonteladóink nevében, a saját végfelhasználó partnereik címére szállítjuk a megrendeléseket (végfelhasználói dropshipping szállítás).
  • Forgalom arányos szortiment kedvezményt biztosítunk.
  • Saját webáruházat biztosítunk, amely segítségével a viszonteladóink a saját partneri körüknek a bővítésére, és a meglévő partnereik kiszolgálására tudnak megfelelő megoldást biztosítani. Ezt a szolgáltatásunkat a ShopRenter és az UNAS webáruház fejlesztővel együttműködve nyújtjuk, amely több rendszerrel összeköthető pl. számlázó programmal, CRM rendszerrel, hírlevél küldő szoftverrel stb.
  • XML adatkapcsolaton keresztül biztosítjuk a saját fejlesztésű webáruházához a teljes termékadatbázist, akár óránkénti adatbázis frissítéssel.
  • Továbbadható elektronikus és nyomtatott marketing anyaggokkal segítjük viszonteladóinkat.
  • Díjmentes kirakatmatricával, plakáttal és kuponnal segítjük viszonteladóinkat a vevőszerzésben az iskola-, és naptárszezonban.
  • Kidolgozzuk a végfelhasználói árajánlatkéréseket, tendereket, melyekre a viszonteladóinknak egyedi kondíciókat és ártartást biztosítunk.
  • Viszonteladóink kedvező feltételekkel csatlakozhatnak a Yettel mobilszolgáltató általa biztosított mobiltelefon flottánkhoz, ami perc és fix havi díjas feltételekkel is igénybe vehető.

Hogyan tudjuk ezt megvalósítani?

  • Elkötelezett vezetői csapat hangolja össze a munkafolyamatokat.
  • Szakmailag felkészült ügyfélszolgálati csoport várja a viszonteladóink megrendeléseit.
  • Jól képzett ügyfélmenedzser csapat segíti személyesen a viszonteladóink felmerült igényeinek, kéréseinek megválaszolását.
  • Évek óta stabil, tapasztalt saját állományban lévő raktáros csapattal dolgozunk.
  • A megrendeléseket több csatornán keresztül fogadjuk (telefon, e-mail, fax, webáruház).
  • Megfelelő, támogató beszállítói háttérrel és folyamatosan bővülő raktárkészlettel dolgozunk, választékunkban egyaránt megtalálható a professzionális felső-, valamint a közép- és az alacsonyabb árkategóriába tartozó termékek.
  • Rugalmas, vevő barát ügyintézést és reklamációkezelést biztosítunk.
  • Egyedi árajánlatokra, ár kérésekre gyorsan és rugalmasan reagálunk, melyet erre a feladatra dedikált munkatársunk végez.

Milyen kondíciók mellet nyújtjuk a logisztikai szolgáltatásainkat?

  • Rendelés leadás határideje a másnapi házhoz szállításhoz hétfőtől-péntekig
    • Telefonon, faxon 15.00 óráig
    • Webáruházon keresztül 16.00 óráig
       
  • Minimum rendelési értékhatár az ingyenes kiszállításhoz
    • Magyarország közigazgatási határain belül nettó 35.000,- Ft
       
  • Minimum rendelési értékhatár alatti megrendelések kiszállítási díja
    • Egységesen nettó 1.490,- Ft/csomag
       
  • Végfelhasználói címre történő dropshipping szállítási díj
    • 100.000,- Ft értékű rendelés alatt nettó 2.490,- Ft/számla
    • 100.000,- Ft értékű rendelés felett nettó 5.490,- Ft/számla
       
  • Csomagolási díj
    • Nettó 100.000,- Ft értékű megrendelésig 590,- Ft + ÁFA/számla, ezt meghaladó értékű megrendelés esetén a nettó rendelési érték 0,06%-a
       
  • Komissiózási díj
    • Nettó 5.000,- Ft értékű rendelés alatt nettó 490,- Ft
       
  • Utánvét kezelési díj
    • Nettó 99,- Ft/számla