Termékek
Menü

Bejelentkezés

Elfelejtetted a jelszavad?

Segítünk!

Új felhasználó vagy? Regisztrálj!

HETI OFFICE EXTRA AKCIÓ!

GPV légpárnás borítékok 18% kedvezménnyel csak a HÉTEN! A részletekért kattints!

 

Miért érdemes minket választani?

Küldetésünk, hogy viszonteladó partnereink versenyképességét erősítsük a papír-írószer és irodaszer piacon. Szolgáltatásainkkal olyan rendszert kínálunk, amely hatékonyan hozzájárul partnereink üzleti sikereihez.

Elsősorban azokat a viszonteladókat támogatjuk, akik elkötelezettek fejlődésük iránt, stabil és kiszámítható megélhetést kívánnak biztosítani munkatársaik és családjaik számára, valamint céljuk, hogy termékeikkel és szolgáltatásaikkal piacvezetővé váljanak régiójukban.

Fő célcsoportunk a Budapesten és Pest vármegyén kívüli székhellyel rendelkező kereskedők, akik tevékenységükben hosszú távú növekedést és stabilitást keresnek.

Mely termékkörökre fókuszálunk elsősorban?

Termékválasztékunk alapját az irodaellátáshoz szükséges termékek képezik, de kiemelt figyelmet fordítunk az iskolaszerekre is. Kínálatunkban az iskolaszerek mellett több ezer, az iroda működéséhez elengedhetetlen termék található, mint például:

  • Papíráruk és nyomtatványok
  • Iratrendezési eszközök
  • Írószerek
  • Számítás- és irodatechnikai termékek
  • Nyomtatási kellékanyagok
  • Irodabútorok
  • Csomagolási és vizuáltechnikai termékek
  • Élelmiszerek
  • Tisztítószerek és higiéniai termékek

Választékunkban a professzionális felsőkategóriás termékektől kezdve a közép- és alacsonyabb árkategóriájú termékekig minden igényhez igazodó megoldás elérhető.

Kik a fő viszonteladó Partnereink?

  •  Kereskedők és boltot üzemeltetők, akik irodaszerek, iskolaszerek, tisztítószerek, tartós élelmiszerek, valamint irodatechnikai termékek értékesítésével foglalkoznak.
  • Webáruházak, amelyek meglévő tevékenységüket szeretnék bővíteni. Számukra adatkapcsolaton keresztül biztosítunk hozzáférést 20.000 féle azonnal raktárról elérhető termékhez, akár dropshipping kiszállítás igénybevételével, raktárkészlet nélkül.

Milyen viszonteladókat támogató szolgáltatásokat nyújtunk?

  • Kedvezményes szállítási díjak: Nettó 35.000 Ft rendelési érték alatt 1.490 Ft-os kezelési díjat számítunk fel.
  • Széles termékkínálat: Több mint 25.000 termék, amelyből 20.000 azonnal elérhető raktárkészletről.
  • Rugalmas mennyiségi rendelés: Megbontjuk a gyártói gyűjtőcsomagokat, hogy partnereink kisebb kiszerelésű végfelhasználói igényeit is kielégíthessék.
  • Gyors kiszállítás: Az előző nap 16:00-ig leadott rendelések az ország bármely pontjára 24 órán belül kiszállításra kerülnek.
  • Dropshipping szolgáltatás: 24 órán belül a raktárkészletünk erejéig viszonteladóink nevében szállítunk közvetlenül végfelhasználói címekre.
  • Forgalomarányos kedvezmények: Szortimentkedvezményeket biztosítunk partnereink vásárlásai alapján.
  • Saját webáruház lehetősége: Webáruházat biztosítunk viszonteladóink számára a ShopRenter és UNAS rendszerekkel együttműködve. Ezek összekapcsolhatók számlázóprogramokkal, CRM-rendszerekkel, hírlevélküldő szoftverekkel és más eszközökkel.
  • XML adatkapcsolat: Teljes termékadatbázist biztosítunk saját fejlesztésű webáruházakhoz, akár óránkénti frissítéssel.
  • Marketingtámogatás: Elektronikus és nyomtatott marketinganyagokat biztosítunk viszonteladóink számára.
  • Vevőszerző kampányok: Díjmentes kirakatmatricák, plakátok és kuponok az iskola- és naptárszezonban.
  • Egyedi árajánlatok és tenderek: Kidolgozzuk a végfelhasználói árajánlatokat és tendereket, egyedi kondíciókat és ártartási garanciát nyújtva viszonteladóinknak.
  • Kedvezményes mobilflotta: Viszonteladóink kedvező feltételekkel csatlakozhatnak a Yettel által biztosított mobiltelefon flottához, amely perc- és fix díjas csomagokat kínál.

Hogyan valósítjuk meg mindezt?

  • Egy elkötelezett és tapasztalt vezetői csapat koordinálja a munkafolyamatokat, biztosítva a hatékony működést.
  • Felkészült ügyfélszolgálati csapatunk gyorsan és szakszerűen kezeli a viszonteladó partnereink megrendeléseit.
  • Jól képzett ügyfélmenedzsereink személyesen segítenek partnereink igényeinek és kéréseinek megoldásában.
  • Stabil, évek óta velünk dolgozó, tapasztalt raktáros csapattal biztosítjuk a megrendelések precíz kezelését.
  • Rendeléseket több csatornán keresztül fogadunk: telefonon, e-mailben, faxon és webáruházunkon keresztül.
  • Megbízható beszállítói háttérrel és folyamatosan bővülő raktárkészlettel dolgozunk, amelyben a professzionális felső-, közép- és alacsonyabb árkategóriájú termékek is megtalálhatók.
  • Rugalmas és ügyfélbarát ügyintézést, valamint gyors reklamációkezelést biztosítunk.
  • Egyedi árajánlatokra és árkérésekre dedikált munkatársunk gyorsan és rugalmasan reagál, hogy partnereink mindig időben megkapják a szükséges információkat.