Termékek
Menü
Nyomtatvány, papír-írószer, irodaszer nagykereskedelem

Bejelentkezés

Elfelejtette a jelszavát?

Segítünk!

Ön új felhasználó? Regisztráljon!

Gyakran ismételt kérdések

Érdekes kérdések és válaszok a cégünkkel és termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban.

Kapcsolatfelvétel

Hogyan érhető el a Vectra-Line ügyfélszolgálata?
Nagykereskedelmi ügyfélszolgálatunk a (06-1) 401-2050-es számon, ill. az ertekesites@vectraline.hu e-mail címen érhető el.
Hol található a Vectra-Line telephelye?
A Vectra-Line telephelye Budapesten a XVI. kerületben az Újszász utca 45/B. szám alatt található.
Mikor érhető el az ügyfélszolgálat?
Az ügyfélszolgálatunk munkanapokon hétfőtől péntekig 08:00 -16:00 óráig érhető el.

Regisztráció és partnerré válás feltételei

Mikor lehetek a Vectra-Line Partnere?
Országosan irodaszerrel, papír-írószerrel foglalkozó kiskereskedők, cégellátók regisztrációját fogadjuk. Nagykereskedelmi Webáruházunkban kizárólag viszonteladókat szolgálunk ki.
Hogyan tudok regisztrálni viszonteladóként?
Amennyiben irodaszerrel, papír-írószerrel foglalkozunk, úgy a Nagykereskedelmi Webáruházba tudunk regisztrálni. Az adataink megadásán kívül szükség van a cégkivonatunk feltöltésére is, mert a nagykeresdelmi kedvezmények igénybevételéhez ellenőrzésre kerül a jogosultságunk a kedvezmények igénybevételéhez. A kedvezmények igénybevételéhez, és a partnerré vállás jogosságának vizsgálata miatt a regisztrációnk nem kerül azonnal elfogadásra, erre munkanapokon pár órára, hétvégéken a következő munkanapig várnunk kell.
Hogyan tudok Budapest vagy agglomerációjában működő vállalkozásként regisztrálni?
Amennyiben Budapest vagy agglomerációjában működő gazdasági társaságként regisztrálunk, úgy azt a Budapesti Cégellátás Webáruházba tudjuk megtenni a regisztrációs adatlap kitöltésével. Budapest vagy agglomerációján kívüli vállalkozást nem szolgálunk ki, ezt viszonteladóink kompetenciájánk tartjuk. A kedvezmények igénybevételéhez, és a partnerré vállás jogosságának vizsgálata a miatt regisztrációt nem tudjuk azonnal elfogadni, erre munkanapokon pár órára, hétvégéken a következő munkanapig várnunk kell.
Hogyan tudok regisztrálni fogyasztóként vagy Budapest és agglomerációján kívüli vállalkozásként?
A Vectra-Line Budapest és agglomerációján kívüli vállalkozásokat és fogyasztókat nem szolgál ki..
Mikor kapok visszaigazolást a regisztrációmról?
Regisztrációs igényünket munkatársaink nyugtázzák az adataink ellenőrzését követően. Az elfogadott regisztrációs kérelmekről e-mail visszaigazolást küldünk. Előfordulhat, hogy a visszaigazoló e-mail spam-be kerül, vagy postaládánk túlterheltsége miatt nem kézbesíthető. Amennyiben a visszaigazolás 1 munkanapon belül nem érkezik meg, úgy vegyük fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Mit tegyek, ha nem tudok bejelentkezni a Nagykereskedelmi Webáruházba?
Győződjünk meg arról, hogy helyesen adtuk-e meg a felhasználónevünket és jelszavunkat, illetve megfelelő webáruházba jelentkeztünk-e be (Nagykwereskedelmi Webáruház). Amennyiben helyesen adtuk meg az adatainkat és leellenőriztük, hogy a célcsoportunknak megfelelő webáruházba jelentkeztünk be, és sem a felhasználónevünkkel, sem az e-mail címünkkel nem tudunk bejelentkezni, úgy vegyük fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Amennyiben elfelejtettük a jelszavunkat, úgy kattintsunk a bejelentkezés ablakban az „Elfelejtette a jelszavát” szövegre. A regisztrált e-mail címünk megadása után kapunk egy automatikusan generált jelszót, amelyet később a “Webirodánk” “Beállításaim” menü pontjában meg tudunk változtatni.
Mit tegyek, ha a jelszó emlékeztető azt a hibaüzenetet írja, hogy “Nem létező e-mail cím”, pedig tudom, hogy a helyes e-mail címet írtam be?
Ellenőrizzük, hogy a célcsoportunknak megfelelő webáruházba jelentkeztünk-e be (Nagykereskedelmi Webáruház), ha a hiba továbbra sem szűnik meg, úgy vegyük fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Rendelések kezelése

Hogyan tudom leadni a megrendelésemet?

A webáruházban kiválasztjuk a kívánt termékeket, majd a Kosárba ikonnal a kosárba tesszük, így felül megjelenik a kosarunk a kiválasztott termékekkel.
Amennyiben minden megvásárolni kívánt terméket kiválasztottunk, úgy a piros menü sáv jobb oldalán lévő kosár ikonra kattintsunk.
Ekkor megjelenik a Kosár oldal, itt a megrendelés véglegesítése előtt, még három lépés van hátra:
1. A “Kosár tartalma” menüben a megrendelésünk tételeit láthatjuk, amit kitudunk nyomtatni vagy exportálni. Cikkszámok megadásával gyors rendelést is tudunk rögzíteni, vagy fájlból rendelést tudunk importálni.
2. A “Megrendelés adatai” menüpontban megadhatjuk a szállítási és fizetési módot, valamint saját megrendelésszámot és megjegyzést is fűzhetünk a megrendelésünkhöz.
3. Az “Ellenőrzés” menü pontban még tudunk a megrendelésünkön módosítani.
Ha mindent rendben találunk, akkor a “Véglegesítés” gombra kattintva leadhatjuk a rendelést, amelyről automatikus visszaigazoló levelet kapunk.

Hogyan módosíthatom a rendelt mennyiséget vagy cikket?
A Kosárban a “Kosár tartalma” oldalon bármikor megváltoztatható bármely cikk mennyisége.
Hogyan tudom a rendelésemet lemondani?

Amennyiben rendeltünk már terméket, de időközben meggondoltuk magunkat és már nem tartunk igényt a megrendelt termékre, akkor többféleképpen is eljárhatunk:
1. Amíg nem készül csomagszám a rendeléshez, addig a weboldalon a “Webirodánk” menüben lemondhatjuk a rendelésünket.
2. Amennyiben már elkészült a csomagszám, akkor e-mailben vagy telefonon tudjuk jelezni az elállási szándékunkat az ügyfélszolgálat felé, az igényünk továbbításra kerül a futárszolgálat felé.
3. Ha valamilyen oknál fogva nem tudjuk időben feldolgozni a kérést és a kiszállítás mégis elindult, akkor utasítsuk vissza a csomag átvételét a szállítmányozótól.

Hogyan vehetem át a megrendelésemert?
Rendeléskor ki lehet választani, hogy személyesen a telephelyünkön, illetve házhoz szállítással kérjük-e a megrendelésünk teljesítését.
Van-e lehetőségem időpontra átvenni a megrendelésemet?
Igen. A rendelésünk teljesítési módjának rögzítésekor megadhatjuk a személyes átvétel dátumát és időpontját, így nem kell várakoznunk a megrendelésünk átvételére.
Hétvégén is van házhoz szállítás?
Nem, sajnos a szállítmányozóink csak hétköznapokon szállítanak házhoz.
Meddig kell leadnom a rendelésem, hogy 24 órán belül házhoz szállítással megkapjam?
A 24 órás szállítási időt a munkanapokon 16:00 óra előtt leadott rendelések esetén tudjuk vállalni készleten lévő termékekre.
Mit tegyek, ha eltűnt a kosaramba tett termék?
Amennyiben 16:00 után a kosár tartalmát módodostjuk, úgy a kosár tartalma a következő napon éjfélkor törlésre kerül. Amennyíiben 16:00 után nem módosítjuk a kosarunkat, úgy annak tartalmát aznap éjfélkor töröljük, így a nem véglegesített rendeléseink elvesznek.
A megrendelésemet mikor kapom meg?
Minden termék információs oldalán feltüntetjük a termék várható beérkezési idejét. A készleten lévő termékeink megrendeléseit munkanapon 24 órán belül házhoz szállítjuk. Ha ettől eltérően szeretnénk kérni a megrendelésünk teljesítését, akkor ezt jelezhetjük a megrendelésünk “megjegyzés” rovatában.
Mit tegyek, ha a megrendelésem teljesítésével kapcsolatban speciális kéréseim vannak?
Amennyiben speciális kérésünk van, vagy válaszra, visszajelzésre tartunk igényt a megrendelésünk véglegesítése előtt, úgy azt a rendelésünk megjegyés rovatában tehetjük ezt meg. Ez esetben az ügyfélszolgálat meg fog keresni minket a kéréseink teljesítésének lehetőségei miatt.
Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelésemet leadnom?
Minden sikeres rendelés után a regisztrációban megadott e-mail címedre egy visszaigazoló e-mailt küldünk, ez a szerverek terheltségétől függően általában azonnal, de legkésőbb 30 percen belül mindenképp meg kell hogy érkezzen.
Mit tegyek, ha nem jött visszaigazoló e-mail a rendelésemről?
Minden megrendelés leadását és véglegesítését követően a szerverek terheltségétől függően általában azonnal, de legkésőbb 30 percen belül visszaigazoló e-mailben kapunk tájékoztatást a leadott megrendelésünk részletes tartalmáról. Mivel jellemzően 24 órán belül szállítunk, így a leadott, készleten lévő cikkeket másnap házhozszállítjuk. Amennyiben 30 percen belül nem kapjuk meg a visszaigazoló e-mail üzenetünket, úgy vegyük fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
A Nagykereskedelmi Webáruházban látott termékek ára tartalmazza az Áltatalános Forgalmi Adót (ÁFA-t)?
Bejelentkezés nélkül a Nagykereskedelmi Webáruházunkban nettó lista árakat láthatunk, amelyek nem tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót (ÁFA-t). Bejelentkezés után beállíthatjuk a “Webiroda” “Beállításaim” menüjében, hogy bruttó vagy nettó árakat szeretnénk látni.

Fizetési lehetőségek

Tudok-e utánvétellel vásárolni?
Utánvétellel történő fizetéskor a megvásárolt termékek árát a futárnak kell kifizetnünk az átvételkor, készpénzben (forintban). Ezzel a fizetési móddal bruttó 500.000 Ft alatti megrendelés esetén élhetünk. Amennyiben a rendelésünk kosárértéke meghaladja a bruttó 500.000 Ft-ot, úgy előre fizetve, átutalással tudjuk kifizetni a megrendelésünket. Ez esetben a fizetés proforma számla alapján történik, amelyet e-mailben küldünk meg a rendelés leadását követően. A kiszállítási folyamat csak azt követően indul el, hogy a termékek vételára a proforma számlán feltüntetett bankszámlán jóváírásra kerül. Banki átutalással történő fizetés esetén a jóváírás, banki szolgáltatótól függően, több napot is igénybe vehet. A megrendelt termékek átvételéhez szükség van céges pecsétre és egy meghatalmazásra.
Fizethetek-e banki átutalással?
Szerződött partnereinknek hosszabb kereskedelmi kapcsolat esetén halasztott fizetési lehetőséget biztosítunk, a részletek felől érdeklődjünk ügyfélszolgálatunkon.
A szállítmányozónak csak készpénzben lehet fizetni, vagy bankkártyával is lehetséges?
Szállítmányozóink csak készpénzt fogadnak el, bankkártyával a fizetés nem lehetséges. Alternatív megoldásként ajánljuk az előre utalást.
Elfogadnak-e utalványt fizetéshez?
Nem, Sajnos nem fogadunk el utalványt.

Szállítással kapcsolatos információk

Mennyibe a házhoz szállítás költsége?
Megrendelésenként nettó 590Ft csomagolási és logisztikai költséget számítunk fel. Amennyiben a rendelésünk értéke Budapest és vonzáskörzetében nem eléri a nettó 15.000 Ft-ot, Budapest és vonzáskörzetén kívül a nettó 20.000 Ft-ot, úgy nettó 990 Ft szállítási költéget számítunk fel az 590 Ft csomagolási és logisztikai díjon felül. A szállítási értékhatáron felüli rendelések után csak csomagolási és logisztikai díjat számítunk fel.
Mikor kapom meg a megrendelésemet?
A 16:00-ig leadott webes megrendeléseket, amelyekből van raktárkészletünk a következő munkanapon házhoz szállítjuk. A várható szállítás időpontjáról a visszaigazoló e-mailben tájékoztatunk.
Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?
A megrendelt termék kiszállítása munkanapokon általában 08:00 és 18:00 óra között történik, mely az adott szállítmányozótól függ. A csomag érkezésének pontos idejét a szállítmányozóval tudjuk leegyeztetni a csomagszám alapján, melynek részleteit a “Webirodánk” “Bizonylatok” menüjében találjuk.
Hogyan tudom nyomonkövetni a kiszállított csomagjaimat?
A “Webirodánk” “Bizonylatok” menüjében követhetjük a megrendelt termékeink szállítási státuszát, valamint a csomagszámra kattintva megnézhetjük ezt a futárszolgálat oldalán is.
Az ár megegyezik személyes átvétel esetén is?
Telephelyi személyes átvétel esetén 2%, készpénzes vagy bankártyás fizetés esetén további 1% kedvezményt biztosítunk.

Reklamáció kezelés, szállítási panaszok

Mit kell tennem, ha hibás terméket kaptam?
Amennyiben a termék átvételekor külsérelmi nyomok láthatóak a termék csomagolásán, úgy a szállítmányozó céggel vetessünk fel jegyzőkönyvet. Az elkészült jegyzőkönyvet jutatssuk el az ügyfélszolgálatra a reklamacio@vectraline.hu e-mail címre, hogy mielőbb megkaphassuk a megrendelt hibátlan árunkat. Ha a termék csomagolásának kibontásakor szembesülünk az áru sérülésével, úgy ebben az esetben ki kell töltenünk az úgynevezett “Reklamációs adatlapot”, amit a webáruház “Letöltések” menüjébőt tudunk letölteni. Az adatlapot kitöltés után küldük el az ügyfélszolgálatra a reklamacio@vectraline.hu e-mail címre. Az űrlapon megjelölteknek megfelelően kivizsgáljuk a reklamációt, és a döntésünket követően vagy visszatérítjük a vételárat, vagy újra küldjük a hibátlan, sérülésmentes terméket.
Mit tegyek, ha sérült csomagot kaptam a futártól?
Vásárlóinkat minden esetben igyekszünk a legnagyobb odafigyeléssel kiszolgálni, ennek ellenére előfordulhat, hogy csomagunk a szállítás során megsérül. Sérült csomagot soha ne vegyük át a szállítmányozótól, átvétel előtt minden esetben ellenőrizzük a csomagunk sértetlenségét. Amennyiben a termék átvételekor külsérelmi nyomok láthatóak a termék csomagolásán, úgy a szállítmányozó céggel vetessünk fel jegyzőkönyvet. Az elkészült jegyzőkönyvet jutassuk el az ügyfélszolgálatra a reklamacio@vectraline.hu e-mail címre, hogy mielőbb megkaphassuk a megrendelt hibátlan árunkat.
Mi a teendő, ha a megrendelt termék hibás, nem működik?
Hibás termék esetén az ÁSZF-ben meghatározott jótállási és kellékszavatossági rendelkezések az irányadóak. Hibás termék esetén vegyük fel a kapcsolatot ügyfélszolgálattal.

Számlázással kapcsolatos kérdések

Nem kaptam meg a számlát vagy szállítólevelet, milyen módon juthatok hozzá?
A számlát vagy a szállítólevelet minden esetben a küldemény dobozába csomagoljuk, több doboz esetén a külsején jelöljük, hogy melyik dobozban található a számla. Ha nem találjuk a számlát vagy a szállítólevelet, akkor vegyük fel a kapcsolatot ügyfélszolgálattal.
Mit tegyek, ha nem a megrendelt áron kaptam meg a rendelésemet?
A reklamacio@vectraline.hu e-mail címre jelezhetjük az ügyfélszolgálatnak az eltérést. Az e-mail mellékleteként küldjük el a számla másolatát és a webáruház visszaigazoló e-mailjét.

Készlet információ

Mit jelent, hogy “Jelenleg nincs”?
Az általunk kiszemelt termék jelenleg nincs raktáron, a rendelése folyamatban van. Az áru beérkezése terméktől függően általában 1-3 munkanapon belül megtörténik. A rendelés leadását követően amint megérkezik a termék, úgy kérésére a megadott e-mail címre küldünk egy automata levelet, melyben értesülhetünk, hogy a megrendelt termékünk megérkezett.
Mit jelent a “Készleten”?
Az általunk kiszemelt termék raktárról azonnal elérhető, átvehető. A személyes átvételhez nem szükséges rendelést leadnunk, azonban határozottan javasolt. Amennyiben kiszállítást szeretnénk és a rendelésünket munkanapokon 16:00 óra előtt leadjuk a weboldalon, már másnap kézbesítésre kerülhet a megrendelésünk.
Mit jelent, hogy a termék “Kifutó”?
Ez a termék a készlet erejéig érhető el a kínálatunkban.

Hírlevélre fel és leiratkozás

Mit tegyek, ha nem kapom meg a hírleveleket?
A webáruházba belépést követően ellenőrizzük a “Webirodánk” “Beállításaim” menü pontban a hírlevelekre vonatkozó beállításainkat. Amennyiben a hírlevél beállításoknál a “Vectra-Line Nagyker Hírlevél” előtti doboz be van pipálva, és ennek ellenére még sem kapjuk meg hírleveleinket, úgy vegyük fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Mit tegyek, ha nem tudok feliratkozni a hírlevélre?
Hírlevél feliratkozással kapcsolatos beállításainkat a webáruházba való bejelentkezés követően a “Webirodánk” “Beállításaim” menü pontban tudjuk módosítani a "Vectra-Line Nagyker Hírlevél" szöveg előtti doboz bepipálásával.
Nem akarok több hírlevelet kapni, hogyan tudok leiratkozni?
Hírlevélről két módon iratkozhatunk le. A kiküldött hírlevélben található leiratkozó link használatával, illetve webáruházba való bejelentkezést követően a “Webirodánk” “Beállításaim” menü pontban a hírlevelekre vonatkozó beállításoknál a “Vectra-Line Nagyker Hírlevél” szöveg előtti pipa kitörlésével.

GDPR adatkezelés

Hol tudom lekérni a Nagykereskedelmi Webáruházat üzemeltető VECTRA-LINE Plus Kft. által tárolt adataimat?
Az oldal alján a GDPR kérelemnél kérhetjük le a tárolt adataidat, pár napon belül megkapjuk a részletesen tárolt adatokat.
Mi a módja annak, ha a tárolt adataim befagyasztását vagy törlését szeretném kérni a Nagykereskedelmi Webáruházat üzemeltető VECTRA-LINE Plus Kft.-től?
Az oldal alján a GDPR kérelemnél kérhetjük a tárolt adataink törlését vagy befagyasztását.