Termékek
Menü

Bejelentkezés

Elfelejtetted a jelszavad?

Segítünk!

Új felhasználó vagy? Regisztrálj!

HETI BTS EXTRA AKCIÓ!

ARS UNA füzetek akár 10% kedvezménnyel + ajándék tolltartóval CSAK A HÉTEN! A részletekért kattints!

Gyakran ismételt kérdések

Érdekes kérdések és válaszok cégünk termékeivel, szolgáltatásaival kapcsolatban.

Kapcsolatfelvétel

Hogyan érhető el a Vectra-Line ügyfélszolgálata?
Nagykereskedelmi ügyfélszolgálatunk a (06-1) 401-2050-es számon, ill. az ertekesites@vectraline.hu e-mail címen érhető el.
Hol található a Vectra-Line telephelye?
A Vectra-Line telephelye Mogyoródon a Szadai út 10. szám alatt található.
Mikor érhető el az ügyfélszolgálat?
Az ügyfélszolgálatunk munkanapokon hétfőtől péntekig 08:00 -16:00 óráig érhető el.

Regisztráció és partnerré válás feltételei

Mikor lehetek a Vectra-Line Partnere?
Országosan irodaszerrel, tisztítószerrel, élelmiszerrel, irodatechnikával foglalkozó kiskereskedők, cégellátók regisztrációját fogadjuk, akik a Vectra-Line termékeinek továbbértékesítésében érdekeltek. Nagykereskedelmi Webáruházunkban kizárólag viszonteladókat szolgálunk ki.
Hogyan tudok regisztrálni viszonteladóként?
Amennyiben a Vectra-Line által forgalmazott termékek továbbértékesítésével foglalkozol, úgy a Nagykereskedelmi Webáruházba tudsz regisztrálni. Az adataid megadásán kívül szükség van a cégkivonatod feltöltésére is, mert a nagykereskedelmi kedvezmények igénybevételéhez ellenőrzésre kerül a jogosultságod. A partnerré válás jogosságának vizsgálata miatt a regisztrációd nem kerül azonnal elfogadásra, erre munkanapokon pár órára, hétvégéken a következő munkanapig várnod kell, mert az ügyfélmenedzserünk minden esetben felhív vagy személyesen felkeres.
Hogyan tudok Budapest vagy Pest vármegyében működő vállalkozásként regisztrálni?
Amennyiben Budapest vagy Pest vármegyében működő gazdasági társaságként regisztráltál, úgy azt a Budapesti Cégellátás Webáruházunkban tudod megtenni a regisztrációs adatlap kitöltésével. Budapest vagy Pest vármegyén kívüli vállalkozást nem szolgálunk ki, ezt viszonteladóink kompetenciájának tartjuk. A kedvezmények igénybevételéhez, és a partnerré válás jogosságának vizsgálata miatt a regisztrációt nem tudjuk azonnal elfogadni.
Hogyan tudok regisztrálni fogyasztóként vagy Budapest és Pest vármegyén kívüli vállalkozásként?
Budapest és Pest vármegyén kívüli vállalkozásokat és fogyasztókat nem szolgálunk ki.
Mikor kapok visszaigazolást a regisztrációmról?
Regisztrációs igényedet munkatársaink nyugtázzák az adataid ellenőrzését követően. Az elfogadott regisztrációs kérelmekről e-mail visszaigazolást küldünk. Előfordulhat, hogy a visszaigazoló e-mail spam-be kerül, vagy postaládád túlterheltsége miatt nem kézbesíthető. Amennyiben a visszaigazolás 1 munkanapon belül nem érkezik meg, úgy kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Mit tegyek, ha nem tudok bejelentkezni a Nagykereskedelmi Webáruházba?
Győződj meg arról, hogy helyesen adtad-e meg a felhasználónevedet és jelszavadat, illetve megfelelő webáruházba jelentkezel-e be (Nagykereskedelmi Webáruház). Amennyiben helyesen adtad meg az adataidat és leellenőrizted, hogy a célcsoportodnak megfelelő webáruházba jelentkezel be, és sem a felhasználóneveddel, sem az e-mail címeddel nem tudsz bejelentkezni, úgy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Amennyiben elfelejtetted a jelszavadat, úgy kattints a bejelentkezés ablakban az „Elfelejtetted a jelszavad?” szöveg alatt látható "Segítünk!" gombra. A regisztrált e-mail címed megadása után kapsz egy automatikusan generált jelszót, amelyet később a “Webirodád” “Beállításaim” menü pontjában megtudsz változtatni.
Mit tegyek, ha a jelszó emlékeztető azt a hibaüzenetet írja, hogy “Nem létező e-mail cím”, pedig tudom, hogy a helyes e-mail címet írtam be?
Ellenőrizd, hogy a célcsoportodnak megfelelő webáruházba jelentkezel-e be (Nagykereskedelmi Webáruház), ha a hiba továbbra sem szűnik meg, úgy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

Rendelések kezelése

Hogyan tudom leadni a megrendelésemet?

A webáruházban kiválasztod a kívánt termékeket, majd a Kosárba ikonnal a kosárba teszed, így felül megjelenik a kosarad a kiválasztott termékekkel.
Amennyiben minden megvásárolni kívánt terméket kiválasztottad, úgy a piros menü sáv jobb oldalán lévő kosár ikonra kattints.
Ekkor megjelenik a Kosár oldal, itt a megrendelés véglegesítése előtt, még három lépés van hátra:

1. A “Kosár tartalma” menüben a megrendelésed tételeit láthatod, amit kitudsz nyomtatni vagy exportálni. Cikkszámok megadásával gyors rendelést is tudsz rögzíteni, vagy fájlból rendelést tudsz importálni.

2. A “Megrendelés adatai” menü pontban megadhatod a szállítási és fizetési módot, valamint saját megrendelésszámot és megjegyzést is fűzhetsz a megrendelésedhez.

3. Az “Ellenőrzés” menü pontban még tudsz a megrendeléseden módosítani.
Ha mindent rendben találsz, akkor a “Véglegesítés” gombra kattintva leadhatod a rendelésed, amelyről automatikus visszaigazoló levelet kapsz.

Hogyan módosíthatom a rendelt mennyiséget vagy cikket?
A Kosárban a “Kosár tartalma” oldalon bármikor megváltoztatható bármely cikk mennyisége.
Hogyan tudom a rendelésemet lemondani?

Amennyiben rendeltél már terméket, de időközben meggondoltad magad és már nem tartasz igényt a megrendelt termékre, akkor többféleképpen is eljárhatsz:

1. Amíg nem készül csomagszám a rendeléshez, addig a weboldalon a “Webirodád” menüben lemondhatod a rendelésedet.

2. Amennyiben már elkészült a csomagszám, akkor e-mailben vagy telefonon tudod jelezni az elállási szándékodat az ügyfélszolgálatunk felé, az igényed továbbításra kerül a futárszolgálat felé is.

3. Ha valamilyen oknál fogva nem tudjuk időben feldolgozni a kérésed és a kiszállítás mégis elindult, akkor utasítsd vissza a csomag átvételét a szállítmányozótól.

Hogyan vehetem át a megrendelésemet?
Rendeléskor ki lehet választani, hogy személyesen a telephelyünkön, házhoz szállítással, csomagpontra vagy csomagautomatába kéred-e a megrendelésed teljesítését.
Van-e lehetőségem időpontra átvenni a megrendelésemet?
Igen. A rendelésed teljesítési módjának rögzítésekor megadhatod a személyes átvétel dátumát és időpontját, így nem kell várakoznod a megrendelésed átvételére.
Hétvégén is van házhoz szállítás?
Nem, sajnos a szállítmányozóink csak hétköznapokon szállítanak házhoz.
Meddig kell leadnom a rendelésem, hogy 24 órán belül házhoz szállítással megkapjam?
A 24 órás szállítási időt a munkanapokon 16:00 óra előtt leadott rendelések esetén tudjuk vállalni készleten lévő termékekre.
Mit tegyek, ha eltűnt a kosaramba tett termék?
A kosár tartalma minden héten péntek éjfélkor törlésre kerül, így ez péntek éjfél után fordulhat csak elő, ha maradt termék a kosaradban, amit nem rendeltél meg. A kosár törlésének időpontjára és a fentmaradt időre egy számláló hívja fel a figyelmedet.
A megrendelésemet mikor kapom meg?
Minden termék információs oldalán feltüntetjük a termék várható beérkezési idejét. A készleten lévő termékeink megrendeléseit munkanapon 24 órán belül házhoz szállítjuk. Ha ettől eltérően szeretnéd kérni a megrendelésed teljesítését, akkor ezt jelezd a megrendelésed “Megjegyzés” rovatában.
Mit tegyek, ha a megrendelésem teljesítésével kapcsolatban speciális kéréseim vannak?
Amennyiben speciális kérésed van, vagy válaszra, visszajelzésre tartasz igényt a megrendelésed véglegesítése előtt, úgy azt a rendelésed "Megjegyzés" rovatában jelezheted felénk. Ez esetben az ügyfélszolgálatunk meg fog keresni a kéréseid teljesítéseinek lehetőségei okán.
Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelésemet leadnom?
Minden sikeres rendelés után a regisztrációban megadott e-mail címedre egy visszaigazoló e-mailt küldünk, ez a szerverek terheltségétől függően általában azonnal, de legkésőbb 30 percen belül mindenképp meg kell hogy érkezzen.
Mit tegyek, ha nem jött visszaigazoló e-mail a rendelésemről?
Minden megrendelés leadását és véglegesítését követően a szerverek terheltségétől függően általában azonnal, de legkésőbb 30 percen belül visszaigazoló e-mailben kapsz tájékoztatást a leadott megrendelésed részletes tartalmáról. Mivel jellemzően 24 órán belül szállítunk, így a leadott, készleten lévő cikkeket másnap házhoz szállítjuk. Amennyiben 30 percen belül nem kapod meg a visszaigazoló e-mail üzenetet, úgy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
A Nagykereskedelmi Webáruházban látott termékek ára tartalmazza az Áltatalános Forgalmi Adót (ÁFA-t)?
Bejelentkezés nélkül a Nagykereskedelmi Webáruházunkban nem láthatóak az árak. Bejelentkezés után a nettó lista árakat láthatod, amelyek nem tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót (ÁFA-t), de beállíthatod a “Webirodád” “Beállításaim” menüjében, ha bruttó árakat szeretnél inkább látni.

Fizetési lehetőségek

Tudok-e utánvétellel vásárolni?
Utánvétellel történő fizetéskor a megvásárolt termékek árát a futárnak kell kifizetned az átvételkor, készpénzben (forintban). Ezzel a fizetési móddal bruttó 500.000 Ft alatti megrendelés esetén élhetsz. Amennyiben a rendelésed kosárértéke meghaladja a bruttó 500.000 Ft-ot, úgy előre fizetve, átutalással tudod kifizetni a megrendelésedet. Ez esetben a fizetés proforma számla alapján történik, amelyet e-mailben küldünk meg a rendelés leadását követően. A kiszállítási folyamat csak azt követően indul el, hogy a termékek vételára a proforma számlán feltüntetett bankszámlán jóváírásra kerül. Banki átutalással történő fizetés esetén a jóváírás, banki szolgáltatótól függően, több napot is igénybe vehet. A megrendelt termékek átvételéhez szükség van céges pecsétre és egy meghatalmazásra.
Fizethetek-e banki átutalással?
Szerződött partnereinknek hosszabb kereskedelmi kapcsolat esetén halasztott fizetési lehetőséget biztosítunk, a részletek felől érdeklődj ügyfélszolgálatunkon.
A szállítmányozónak csak készpénzben lehet fizetni, vagy bankkártyával is lehetséges?

A raklapos szállítmányozóink csak készpénzt fogadnak el, bankkártyával a fizetés nem lehetséges. Alternatív megoldásként ajánljuk az előre utalást. A kiscsomagos szállítóknál van lehetőséged bankkártyával is fizetni. 

Elfogadunk-e utalványt fizetéshez?
Nem, Sajnos nem fogadunk el utalványt.

Szállítással kapcsolatos információk

Mennyibe kerül a házhoz szállítás költsége?
A rendelésed leadásakor a kosaradban jelezzük a szállítási költségeket és azt, hogy még milyen értékben kell rendelnek a díjmentes házhoz szállításhoz..
Mikor kapom meg a megrendelésemet?
A 16:00-ig leadott webes megrendeléseket, amelyekből van raktárkészletünk a következő munkanapon házhoz szállítjuk. A várható szállítás időpontjáról a visszaigazoló e-mailben tudsz tájékozódni.
Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?
A megrendelt termék kiszállítása munkanapokon általában 08:00 és 18:00 óra között történik, mely az adott szállítmányozótól függ. A csomag érkezésének pontos idejét a szállítmányozóval tudod leegyeztetni a csomagszám alapján, melynek részleteit a “Webirodád” “Bizonylatok” menüjében találod.
Hogyan tudom nyomonkövetni a kiszállított csomagjaimat?
A “Webirodád” “Bizonylatok” menüjében követheted a megrendelt termékeid szállítási státuszát, valamint a csomagszámra kattintva megnézheted ezt a futárszolgálat oldalán is.
Az ár megegyezik személyes átvétel esetén is?
Telephelyi személyes átvétel esetén 2% kedvezményt biztosítunk.

Reklamáció kezelés, szállítási panaszok

Mit kell tennem, ha hibás terméket kaptam?
Amennyiben a termék átvételekor külsérelmi nyomok láthatóak a termék csomagolásán, úgy a szállítmányozó céggel írasd ezt bele a jegyzőkönyvbe. Az elkészült jegyzőkönyvet juttatsd el az ügyfélszolgálatunkra a reklamacio@vectraline.hu e-mail címre, hogy mielőbb megkaphasd a megrendelt hibátlan árudat. Ha a termék csomagolásának kibontásakor szembesülsz az áru sérülésével, úgy ebben az esetben ki kell töltened az úgynevezett “Reklamációs adatlapot”, amit a webáruház “Letöltések” menüjéből tudsz letölteni. Az adatlapot kitöltés után küldd el az ügyfélszolgálatunkra a reklamacio@vectraline.hu e-mail címre. Az űrlapon megjelölteknek megfelelően kivizsgáljuk a reklamációt, és a döntésünket követően vagy visszatérítjük a vételárat, vagy újra küldjük a hibátlan, sérülésmentes terméket számodra.
Mit tegyek, ha sérült csomagot kaptam a futártól?
Vásárlóinkat minden esetben igyekszünk a legnagyobb odafigyeléssel kiszolgálni, ennek ellenére előfordulhat, hogy csomagod a szállítás során megsérül. Sérült csomagot soha ne vedd át a szállítmányozótól, átvétel előtt minden esetben ellenőrizd a csomagod sértetlenségét. Amennyiben a küldemény átvételekor külsérelmi nyomok láthatóak a doboz csomagolásán, úgy a szállítmányozó céggel írasd ezt bele a jegyzőkönyvbe. Az elkészült jegyzőkönyvet juttasd el az ügyfélszolgálatunkra a reklamacio@vectraline.hu e-mail címre, hogy mielőbb megkaphatsd a megrendelt hibátlan árudat.
Mi a teendő, ha a megrendelt termék hibás, nem működik?
Hibás termék esetén az ÁSZF-ben meghatározott jótállási és kellékszavatossági rendelkezések az irányadóak. Hibás termék esetén vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Számlázással kapcsolatos kérdések

Nem kaptam meg a számlát vagy szállítólevelet, milyen módon juthatok hozzá?
A számlát vagy a szállítólevelet minden esetben a küldemény dobozába csomagoljuk, több doboz esetén a külsején jelöljük, hogy melyik dobozban található a számla. Ha nem találod a számlát vagy a szállítólevelet, akkor vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Mit tegyek, ha nem a megrendelt áron kaptam meg a rendelésemet?
A reklamacio@vectraline.hu e-mail címre jelezheted az ügyfélszolgálatunknak az eltérést. Az e-mail mellékleteként küldd el a számla másolatát és a webáruház visszaigazoló e-mailjét.

Készlet információ

Mit jelent, hogy “Jelenleg nincs”?
Az általad kiszemelt termék jelenleg nincs raktáron, a rendelése folyamatban van. Az áru beérkezése terméktől függően általában 1-3 munkanapon belül megtörténik. A rendelés leadását követően amint megérkezik a termék, úgy kérésére a megadott e-mail címre küldünk egy automata levelet, melyben értesülhetünk, hogy a megrendelt terméked megérkezett.
Mit jelent a "Raktáron"?
Az általad kiszemelt termék raktárról azonnal elérhető, átvehető. A személyes átvételhez is szükséges rendelést leadnod. Amennyiben kiszállítást szeretnél és a rendelésedet munkanapokon 16:00 óra előtt leadtad a weboldalon, már másnap kézbesítésre kerülhet a megrendelésed.
Mit jelent, hogy a termék “Kifutó”?
Ez a termék a készlet erejéig érhető el a kínálatunkban.

Hírlevélre fel és leiratkozás

Mit tegyek, ha nem kapom meg a hírleveleket?
A webáruházba belépést követően ellenőrizd a “Webirodád” “Beállításaim” menü pontban a hírlevelekre vonatkozó beállításaidat. Amennyiben a hírlevél beállításoknál a “Nagykereskedelem Hírlevél” előtti doboz be van pipálva, és ennek ellenére még sem kapod meg a hírleveleidet, úgy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Mit tegyek, ha nem tudok feliratkozni a hírlevélre?
Hírlevél feliratkozással kapcsolatos beállításaidat a webáruházba való bejelentkezés követően a “Webirodád” “Beállításaim” menü pontban tudod módosítani a "Vectra-Line Nagyker Hírlevél" szöveg előtti doboz bepipálásával.
Nem akarok több hírlevelet kapni, hogyan tudok leiratkozni?
Hírlevélről két módon iratkozhatsz le. A kiküldött hírlevél alján található leiratkozó link használatával, illetve webáruházba való bejelentkezést követően a “Webirodád” “Beállításaim” menü pontban a hírlevelekre vonatkozó beállításoknál a “Vectra-Line Nagyker Hírlevél” szöveg előtti pipa kitörlésével.

GDPR adatkezelés

Hol tudom lekérni a Nagykereskedelmi Webáruházat üzemeltető VECTRA-LINE Plus Kft. által tárolt adataimat?
A webáruházunk láblécében a a GDPR kérelemnél kérheted le a tárolt adataidat, pár napon belül megkapod a részletesen tárolt adatokat.
Mi a módja annak, ha a tárolt adataim befagyasztását vagy törlését szeretném kérni a Nagykereskedelmi Webáruházat üzemeltető VECTRA-LINE Plus Kft.-től?
A webáruházunk láblécében a GDPR kérelemnél kérheted a tárolt adataid törlését vagy befagyasztását.