Termékek
Menü

Bejelentkezés

Elfelejtetted a jelszavad?

Segítünk!

Új felhasználó vagy? Regisztrálj!

 

Miért érdemes minket választani?

Küldetésünk, hogy viszonteladóink versenyképességét erősítsük a papír-írószer, irodaszer piacon oly módon, hogy az általunk kínált szolgáltatásokkal rendszert alkotva hozzájáruljunk a Partnereink üzleti eredményeihez. Tevékenységünkkel elsősorban azokat a viszonteladókat kívánjuk támogatni, akik képesek fejlődni, elkötelezettek tevékenységük iránt, stabil, kiszámítható megélhetést szeretnének biztosítani a munkatársaiknak és családjuknak, mind termékeiket, mind szolgáltatásaikat tekintve a saját régiójukban piacvezető pozíciót kívánnak betölteni.

Milyen termékköre és partnerekre koncentrálunk elsődlegesen?

A termékválasztékunkat elsődlegesen az irodaellátáshoz szükséges termékkörre alapozzuk, de emellett az iskolaszerekre is nagy figyelmet fordítunk. Kínálatunkban az iskolaszerek mellett több ezer irodaellátáshoz szükséges termék megtalálható: papíráruk, nyomtatványok, iratrendezési termékek, írószerek, számítás,- és irodatechnikai termékek, nyomtatási kellékanyagok, irodabútorok, csomagolás,- és vízuáltechnikai termékek, élelmiszerek, vegyiáruk és higiéniai termékek. Választékunkban egyaránt elérhető a professzionális felső-, valamint a közép- és alacsonyabb árkategóriába tartozó termékek.

Milyen viszonteladókat támogató szolgáltatásokat nyújtunk?

  • 20.000 termék, ebből 13.000+ féle cikk azonnal raktárkészletről.
  • Megbontjuk a gyártói gyűjtőcsomagokat, hogy ezzel is segítsük a viszonteladói partnereink végfelhasználóinak kisebb kiszerelésű igényeinek kiszolgálását.
  • 24 órán belüli házhoz szállítjuk az előző nap 16:00-ig leadott megrendeléseket az ország bármely pontjára.
  • 24 órán belül a raktár készletünk erejéig a viszonteladóink nevében, a saját végfelhasználó partnereik címére szállítjuk a megrendeléseket (végfelhasználói dropshipping szállítás).
  • Forgalom arányos szortiment -, és márka kedvezményeket biztosítunk.
  • Viszonteladóink a GLS bevonásával saját raktárkészletükből tudják kiszolgálni a saját partnereik csomagos házhozszállítási igényeit a piaci árnál kedvezőbb feltétekkel.
  • Saját webáruházat biztosítunk, amely segítségével a viszonteladóink a saját partneri körüknek a bővítésére, és a meglévő partnereik kiszolgálására tudnak megfelelő megoldást biztosítani. Ezt a szolgáltatásunkat a ShopRenter és az UNAS webáruház fejlesztővel együttműködve nyújtjuk, amely több rendszerrel összeköthető pl. számlázó programmal, CRM rendszerrel, hírlevél küldő szoftverrel stb.
  • XML adatkapcsolaton keresztül biztosítjuk a saját fejlesztésű webáruházához a teljes termékadatbázist, akár óránkénti adatbázis frissítéssel.
  • Továbbadható elektronikus és nyomtatott marketing anyaggokkal segítjük viszonteladóinkat.
  • Díjmentes kirakatmatricával, plakáttal és kuponnal segítjük viszonteladóinkat a vevőszerzésben az iskola-, és naptárszezonban.
  • Kidolgozzuk a végfelhasználói árajánlatkéréseket, tendereket, melyekre a viszonteladóinknak egyedi kondíciókat és ártartást biztosítunk.
  • Viszonteladóink kedvező feltételekkel csatlakozhatnak a Yettel általa biztosított mobiltelefon flottánkhoz, ami perc és fix havi díjas feltételekkel is igénybe vehető.

Hogyan tudjuk ezt megvalósítani?

  • Elkötelezett felsővezetői csapat hangolja össze a munkafolyamatokat.
  • Szakmailag felkészült ügyfélszolgálati csoport várja a viszonteladóink megrendeléseit.
  • Jól képzett ügyfélmenedzser csapat segíti személyesen a viszonteladóink felmerült igényeinek, kéréseinek megválaszolását.
  • Évek óta stabil, tapasztalt saját állományban lévő raktáros csapattal dolgozunk.
  • A megrendeléseket több csatornán keresztül fogadjuk (telefon, e-mail, fax, webáruház).
  • Megfelelő, támogató beszállítói háttérrel és folyamatosan bővülő raktárkészlettel dolgozunk, választékunkban egyaránt megtalálható a professzionális felső-, valamint a közép- és az alacsonyabb árkategóriába tartozó termékek.
  • Rugalmas, vevő barát ügyintézést és reklamációkezelést biztosítunk.
  • Egyedi árajánlatokra, árkérésekre gyorsan és rugalmasan reagálunk, melyet erre a feladatra dedikált munkatársunk végez.

Milyen kondíciók mellet nyújtjuk a logisztikai szolgáltatásainkat?

  • Rendelés leadás határideje a másnapi házhozs zállításhoz hétfőtől-péntekig:
    • Telefonon, faxon 15.00 óráig
    • Webáruházon keresztül 16.00 óráig
  • Minimumrendelési értékhatár az ingyenes kiszállításhoz:
    • Magyarország közigazgatási határain belül nettó 25.000,- Ft
  • Minimum rendelési értékhatár alatti megrendelések kiszállítási díja:
    • Egységesen nettó 990,- Ft/csomag
  • Végfelhasználói címre történő szállítási díj:
    • Nettó 1.700,- Ft/cím/alkalom
  • GLS csomagos szállítási díj a viszonteladónk raktárából a saját partnere címére:
    • 1-30 kg csomag /cím nettó 1.250 Ft - 1.830 Ft
  • Logisztikai díj:
    • Nettó 100.000,- Ft értékű megrendelésig 590,- Ft + ÁFA/alkalom, ezt meghaladó értékű megrendelés esetén a nettó rendelési érték 0,06%-a.