Minőség-, és környezetirányítási politika
Évtizedes kereskedelmi tapasztalatunknak, a szakmában elfoglalt helyünknek és az országos nagykereskedelmi értékesítésben betöltött szerepünknek megfelelően termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, valamint a továbbértékesítést támogató rendszerünkkel járulunk hozzá üzleti partnereinek sikeréhez. Alapelvünk, hogy a korrekt üzleti magatartással folytatott kereskedelmi tevékenységünknek köszönhető munkánk a partnereink megelégedését, gyarapodását kell szolgálnia.
Minőségpolitikánk alapjait, a működésünk stabilitását a következő célok megvalósítása és folyamatos továbbfejlesztése garantálja:
Menedzsment elkötelezettsége
- Működési hiányosságaink feltárása és folyamatos javítása elengedhetetlenül fontos a céljaink elérése és piaci versenyképességünk megőrzése érdekében. A menedzsment elkötelezett amellett, hogy az üzleti folyamatainkat folyamatosan fejlesszük, hosszú távon stratégiai célokat határozzunk meg, a terveink megvalósításba vonjuk be és hallgassuk meg a munkatársainkat.
- Nem csupán irodaszereket értékesítünk, hanem olyan szolgáltatásokat kínálunk, amik a partnereink üzletmenetébe illeszthető, továbbadható üzleti megoldások.
- Importőrként és nagykereskedőként fontos, hogy az általunk forgalmazott és gyártott termékeink az irodai és lakossági felhasználás során élményt nyújtsanak felhasználójuknak, megelégedettségükre használják, ennek biztosítása érdekében a termékeink szigorú minőségellenőrzésen esnek át.
- Szállítóinkkal és vevőinkkel folytatott korrekt magatartással teszünk szert olyan tartós üzleti kapcsolatokra, amelyek mindkét fél számára kölcsönös megelégedettséget jelentenek.
Munkatársaink elkötelezettsége
- Munkatársaink szabályozott üzleti folyamatok mentén végzik a munkájukat, melynek középpontjában mindig az ügyfelek magas szintű kiszolgálása áll.
- Munkatársaink nyitottak a fejlődésre, kedvesek, barátságosak, szakmailag képzettek, kiváló termékismerettel rendelkeznek, partnereinkkel magas szintű kommunikációt tartanak fenn.
- Munkatársaink betartják a vállalt határidőket. Ez igaz egy ajánlatadásra, válaszlevélre, szolgáltatási vagy szállítási határidőre is.
- Munkatársaink azt szolgáltatják, amit megígérnek. Ha véletlenül mégis hibáznak, azt nem megmagyarázzák, hanem készségesen, messze az elvárhatónál nagyobb mértékben jóváteszik, helyrehozzák.
- A menedzsment kiemelten fontosnak tartja a vezetői példamutatást, hogy növelje munkatársaink elkötelezettségét.
Minőségi partner kapcsolattartás
- Ügyfélmenedzsereink személyesen tarják a kapcsolatot partnereinkkel, ügyfélszolgálatunk munkatársai a telefonos és elektronikus kapcsolattartásért felelősek.
- Fontosnak tartjuk a folyamatos információszolgáltatást a partnereink felé, mint például: informatív WEB áruház üzemeltetése, vevőszolgálat működtetése, rendszeres vevőlátogatások, elektronikus hírlevelek küldése, vevőtalálkozók, éves vevői tárgyalások.
- Jövőképünk meghatározó elmei az alapvető folyamataink tökéletesítése mellett a mind újabb értékesítési, ügyfél és partner támogatási, kapcsolattartási módszerek bevezetése.
- A reklamációkat rugalmasan és gyorsan, a partnereink érdekének figyelembevételével intézzük delegált munkatárs bevonásával.
Társadalmi felelősségvállalás
- Sikeres magyar vállalkozásként hosszútávon elköteleztük magunkat az óvodás kisgyermekek életminőségének javítása mellett.
- Támogatjuk és segítjük a kisgyermekek grafomotoros (rajz- és íráskészségének) fejlődését.
Munkánk minőségének alapvető ellenőrzési módszere a rendszeres vevői és dolgozói elégedettség mérése, melynek észrevételeit, eredményeit haladéktalanul csatoljuk vissza a saját illetve a partnerhálózat munkájának jobbítása érdekében. Csak akkor vagyunk képesek a fejlődésre, ha a problémákat a javítás lehetőségeként fogjuk fel.
A tanúsított MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány szerinti követelményeknek megfelelően működő minőségirányítási rendszer a társaságunk teljes keresztmetszetére kiterjedő minőségszabályozási tevékenység, amely a Vectra-Line Plus Kft. működésének alapja.
Környezetvédelem és környezettudatosság
- Szem előtt tartott célunk, hogy az általunk végzett papír-irodaszer kis- és nagykereskedelmi tevékenységeink során minden környezeti elvárásnak megfeleljünk.
- Nagy hangsúlyt fektetünk és elkötelezettek vagyunk környezetünk védelmére és a társadalmi elvárásokat megtestesítő jogszabályi előírások betartására.
- Minden alkalommal folyamatosan vizsgáljuk a minőségi környezeti hatások összhangját és annak megvalósulását.
Ennek érdekében:
- célkitűzésünk, hogy minden munkafolyamat megfeleljen a hazai jogszabályoknak,
- elkötelezettek vagyunk a környezetközpontú irányítási rendszerünk és alkalmazott technológiáink folyamatos fejlesztésére, a lehető legjobb módszerek kiválasztására,
- a veszélyes anyagok tárolása minden esetben a környezettől elzártan történik, szükség esetén kármentővel ellátva,
- a keletkezett veszélyes hulladékokat jelölten tároljuk, majd a veszélyes hulladék ártalmatlanításával foglalkozó cégekkel elszállíttatjuk,
- a felhalmozódott papír- és műanyaghulladékokat szelektíven gyűjtjük,
- az egyik legfontosabb célunk a dolgozóink egészégének megóvása. Minden munkavállaló számára a szükséges munka- és tűzvédelmi oktatás, a foglalkozásegészségügyi szolgálat és az egyéni védőeszköz biztosítva van.
A minőségirányítással integráltan kidolgozott MSZ EN ISO 14001:2015 környezetközpontú irányítási rendszert cégünk versenyképességének fokozása, a környezetünk védelme és a környezetre gyakorolt hatások csökkentése érdekében kívánjuk működtetni.