Termékek
Menü
budapesti cégek teljeskörű irodaellátása 24 órán belül

Bejelentkezés

Elfelejtette a jelszavát?

Segítünk!

Ön új felhasználó? Regisztráljon!

Növelje az irodai munka hatékonyságát

Teremtsen inspiráló munkakörnyezetet kollégáinak a hatékonyabb munkavégzés érdekében.
 

Ezekben tudunk segíteni neked

 
Irodaszer
A minőségi irodaszerekkel való munka, sokkal kiegyensúlyozottabbá teszi a dolgozókat a kevesebb hiba miatt.
 
IT
Bővülő IT kínálatunknak köszönhetően, könnyen beszerezheti az irodában használatos elektromos eszközöket, illetve azok tartozékait.
 
Élelmiszer
Vevői igényekre alapozva, több száz féle élelmiszer található meg kínálatunkban, így biztosan kialalkítható a működéshez szükséges minőségi vendéglátás termékválasztéka.
 
Tisztítószerek
A tiszta irodai környezet kialakításához nélkülözhetetlen a minőségi tisztítószerek és mosdó higiéniai termékek használata.

Legnépszerűbb szolgáltatásaink

Költséghelyenkénti komissiózás és szállítás

Igény szerint a leadott megrendeléseket költséghelyre csomagolva és szállítva adjuk át partnereinknek. Webáruházunk alfelhasználói funkciójának köszönhetően 2 lépcsős rendelés engedélyezés is lehetséges, ami meggyorsítja a rendelési kompetenciák adminisztrációját.

Havi gyűjtő számla

A hónap utolsó napján gyűjtő számlát készítünk a tárgyhónapban leigazolt és átvett termékek szállítólevelei alapján, így a hó közben felmertült apró számlák adminisztrálása nem okoz többlet munkát és költségeket.

13.000 féle termék másnapra

A magas rendelkezésre állásunknak köszönhetően a webáruházunkban leadott megrendeléseket a következő munkanapon házhozszállítjuk, ezzel segítve partnereink gyors és gördülékeny irodai munkáját.

Költség optimalizálás

300 márka forgalmazójaként, milliárdos beszerzésünk lehetőségeként, 23 éves üzleti tapasztalatunk eredményeként megtaláljuk a megoldást az irodák költséghatékony működésére. Cégre szabott egyedi árakkal, kedvezményekkel és tanácsokkal segítjük partnereinket az ideális költségstruktúra kialakításában.

Cégre szabott egyedi árak

Az vevői igényekre reagálva és a személyes látogatásaink során szerzett tapasztalatainkra alapozva, cégre szabva megtaláljuk a legkedvezőbb kondíciókat, amik a költséghatékony irodai működéshez szükségesek

Személyes kapcsolattartás

Ügyfél menedzsereink a partnereink gyors és pontos tájékoztatása érdekében rendszeresen, személyesen látogatják partnereinket. A képviselői rendszerünket regionálisan működtetjük, ügyfél menedzsereink és az ügyfélszolgálat párost alkotva kezelik a kiemelt partnereinket, ezzel biztosítva a legmagasabb szintű ügyfélszolgálati munkát.

Saját márkáink

Starprint