Ügyfélszolgálat +36-1-401-2040
Nyitvatartás H-P: 08:00 - 15:00
23 éves tapasztalat
13.000+ cikk
24 órás házhozszállítás
3.500+ aktív partner

Minőségpolitika

Évtizedes kereskedelmi tapasztalatunknak, a szakmában elfoglalt helyünknek és az országos nagykereskedelmi értékesítésben betöltött szerepünknek megfelelően termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, valamint a továbbértékesítést támogató rendszerünkkel járulunk hozzá üzleti partnereinek sikeréhez. Alapelvünk, hogy a korrekt üzleti magatartással folytatott kereskedelmi tevékenységünknek köszönhető munkánk a partnereink megelégedését, gyarapodását kell szolgálnia.

Minőségpolitikánk alapjait, a működésünk stabilitását a következő célok megvalósítása és folyamatos továbbfejlesztése garantálja:

Menedzsment elkötelezettsége

Munkatársaink elkötelezettsége

Minőségi partner kapcsolattartás

Társadalmi felelősségvállalás

Munkánk minőségének alapvető ellenőrzési módszere a rendszeres vevői, szállítói és dolgozói elégedettség mérése, vállalati SWOT elemzések, melynek észrevételeit, eredményeit haladéktalanul csatoljuk vissza a munkatársaink, illetve a partnerhálózat munkájának jobbítása érdekében. Csak akkor vagyunk képesek a fejlődésre, ha a problémákat a javítás lehetőségeként fogjuk fel.

A tanúsított MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány szerinti követelményeknek megfelelően működő minőségirányítási rendszer a társaságunk teljes keresztmetszetére kiterjedő minőségszabályozási tevékenység, amely a Vectra-Line cégcsoport működésének alapja.